Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Dąbrowa Górnicza: Rozbudowa systemu rejestracji obrazów i dźwięku w Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy Al. Róż 3.
Numer ogłoszenia: 225188 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej , ul. Marii Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2612010, 2612402, faks 032 2612010, 2612402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu rejestracji obrazów i dźwięku w Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy Al. Róż 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Rozbudowa systemu rejestracji obrazów i dźwięku w Hali Widowiskowo -Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy Al. Róż 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Postanowień zawartych w treści przyszłej umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3. Dokumentacji projektowej (zał. Nr 6 do SIWZ), składającej się z: - opracowania projektowego, - przedmiaru robót. 4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 7 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postepowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp). Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub 2. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank konto nr 52 1560 0013 2557 1237 1226 0001, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy z załączonego do oferty dokumentu wynikać będzie, że bank Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, do ofery należy dołączyć oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania imieniu wykonawcy. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres 30 dni od dnia 27.07.2009 r. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać, że: - posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru przedsiębiorców, obejmujący swoim zakresem działalność odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać, że: a) dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; osoba ta winna przynależeć do właściwej dla danej specjalności izby samorządu zawodowego; b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP w zakresie instalacji elektrycznych do min. 1 kV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; c) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składa odpowiednie oświadczenie; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składa odpowiednie oświadczenie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia, posiadających uprawnienia: a) upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, osoby ta winna przynależeć do właściwej dla danej specjalności izby samorządu zawodowego - min. 1 osoba b) uprawnienia elektryczne SEP w zakresie instalacji elektrycznych do min. 1 kV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - min. 1 osoba. Wzór oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ. Do ww. wykazów osób Wykonawca załącza kserokopie wymienionych uprawnień oraz kserokopie wymienionej przynależności do izby samorządu zawodowego. W przypadku udostępnienia osób przez inne podmioty Zamawiający do wykazu osób załącza właściwe pisemne zobowiązanie. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - co najmniej jedno zamówienie. Wzór oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ. Pozostałe dokumenty jakie dostarcza Wykonawca biorący udział w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ) - wskazana data podpisania oferty. 2.Dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium w wysokości i formie zgodnej z zapisem pkt 11 SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, zawierający wszystkie pozycje przedmiaru wraz z ich wyceną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csir.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej, ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej, ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup usł. rekreacyjnych świadcz. przez parki wodne dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zam. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okr. wakacji 2024 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
więcej: Instalacje niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.