eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Wykonywanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych oraz aktualizacja numerycznej mapy klasyfikacyjnej na terenie obrębu Rozbórz Długi, gmina Pruchnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Jarosław: Wykonywanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych oraz aktualizacja numerycznej mapy klasyfikacyjnej na terenie obrębu Rozbórz Długi, gmina Pruchnik
Numer ogłoszenia: 225134 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostro.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych oraz aktualizacja numerycznej mapy klasyfikacyjnej na terenie obrębu Rozbórz Długi, gmina Pruchnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzne obejmujące swoim zakresem wykonywanie kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych oraz aktualizacja numerycznej mapy klasyfikacyjnej na terenie obrębu Rozbórz Długi, gmina Pruchnik. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia poniżej 14 000 euro. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obejmują: 1) wykonanie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych; 2) aktualizację mapy klasyfikacyjnej prowadzonej w formie numerycznej z uwzględnieniem zaistniałych trwałych zmian użytków gruntowych będących następstwem transformacji tych użytków dokonanej w wyniku zagospodarowania działek wydzielonych podczas scalenia gruntów. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.15.00 - Usługi badania gleby 71.35.18.10 - Usługi topograficzne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), b) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą upoważnioną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonywania klasyfikacji gleboznawczej gruntów zgodnie z treścią art. 20 ust. 1 i 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), c) wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej trzy zamówienia na usługi geodezyjno - kartograficzne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde, d) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonane prace geodezyjno - kartograficzne, tj. na cały zakres zamówienia udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponuje pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej dwie musi posiadać uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz co najmniej jedna musi posiadać upoważnienie Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonywania klasyfikacji gleboznawczej gruntów zgodnie z treścią art. 20 ust. 1 i 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia na okres wykonywania zamówienia osób, o których mowa powyżej w ppkt 1, jeżeli w ww. wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej w ppkt 1, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, zgodnie z art.42 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 SIWZ (za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważane będą usługi w zakresie wykonania, modernizacji lub kontroli terenowej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków gruntowych); 5) dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ) zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 37 - 500 Jarosław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 133 - kancelaria) 37 - 500 Jarosław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.