eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Malowanie korytarzy wraz z pracami wykończeniowymi - etap I w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Gdynia: Malowanie korytarzy wraz z pracami wykończeniowymi - etap I w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 225108 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177984 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27, 81-405 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6221833, 6229793, faks 058 6221833 w. 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie korytarzy wraz z pracami wykończeniowymi - etap I w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest malowanie korytarzy holi, wnęk i klatek schodowych oraz prace wykończeniowe w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Gdyni przy ul. Legionów 27 1 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.1. Prace rozbiórkowe: - demontaż rozbiórka zabudowy instalacji wykonany z korytek PCV - demontaż elementów zabudowy kartonowo gipsowej instalacji (góra korytarzy) - demontaż elementów dekoracyjnych (tablic, gablot, zdjęć itp.) i ich zabezpieczenie - wykonanie bruzd, przepustów przez strop dla instalacji elektrycznych - wyburzenie schodów terenowych - wywóz i utylizacja gruzu 1.2. Roboty wykończeniowe: - szpachlowanie ścian - wykonanie zabudowa rury z płyt G-K - wykonanie zabudowy pionów i poziomów c.o. - remontu sufitu podwieszanego - polegającego wymianie uszkodzonych elementów - malowanie szafek uczniowskich w kolorach istniejących - malowanie barierek i poręczy farbą olejną poliwinylową. - wykonanie gładzi gipsowej ścian i gr 3 mm - roboty malarskie ścian korytarzy 2x farbą lateksową i sufitów 2x farbą emulsyjną - naprawa posadzek z tarkettów poprzez częściową wymianę uszkodzonych fragmentów - naprawa posadzek z gresu poprzez uzupełnienie brakujących cokołów i posadzek z płyt - mycie okien usytuowanych na wysokości powyżej 1 metra - Mycie posadzek po robotach malarskich - montaż elementów dekoracyjnych (tablic, gablot, zdjęć itp.) - roboty instalacyjne elektryczne n.n - rozbudowa z 10A i 14 a i 18a przez strop na korytarzu LO - Wykonanie nowych schodów betonowych na boisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do SIWZ oraz dyspozycje zawarte w punkcie 3.3 SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (część ogólna i część szczegółowa) - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie robót remontowych w następujący sposób: - obudować cokoły instalacji co płytkami terakotowymi - jak w posadce - zakończyć 3 szt. zasilania elektrycznego gniazdami podwójnymi z uziemieniem a przepust wykonać w osłonie - wymienić zniszczone wykończenia gumowe na schodach tarketowych b) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób taki, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie placu budowy i jego otoczeniu, poza obiektami które są przewidziane do remontu. c) roboty będą prowadzone bez wyłączenia obiektu z użytkowania, a ich prowadzenie nie może ograniczać funkcjonowania ZSO nr 1 w Gdyni. Prowadzenie robót stanowiących przedmiot zamówienia wiąże się z koniecznością stałej współpracy z dyrekcją szkoły oraz zapewnienia bezpiecznych warunków wykonywania robót przez Wykonawcę, w tym zapozna prowadzących prace z zasadami bhp i p.poż w ZSO nr 1 w Gdyni d) Wykonawca zorganizuje, zabezpieczy i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36-miesięczną gwarancję od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 5. Po okresie 30 m-cy Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu, przy udziale Zamawiającego, w terminie wolnym od zajęć szkolnych i wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym i użytkownikiem. 6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca, zakresu prac budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 8. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 9. W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia, wartości i sposobu rozliczenia oraz cen jednostkowych robót pomiędzy specyfikacjami technicznymi a SIWZ, zastosowanie mają w pierwszej kolejności zapisy niniejszej SIWZ. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Koszty związane z zagospodarowaniem wytworzonych w czasie robót budowlanych odpadów powinny być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. 12. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji co potwierdzi inspektor nadzoru. 13. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Nadzór inwestorski. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Nadzorowi Inwestorskiemu do zatwierdzenia. 14. W ramach ustalonego wynagrodzenia Wykonawca ponosi koszty zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana Sulima Z. Sulima Spółka Jawna, ul. Opata Hackiego 14B, 81-214 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46838,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38766,05

  • Oferta z najniższą ceną: 38766,05 / Oferta z najwyższą ceną: 51158,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.