eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Jabłonce Kościelnej w km rob. 0+000 do 0+125,00. Szerokość jezdni 3,5 m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Wysokie Mazowieckie: Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Jabłonce Kościelnej w km rob. 0+000 do 0+125,00. Szerokość jezdni 3,5 m.
Numer ogłoszenia: 225094 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie , ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752627, faks 086 2752931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Jabłonce Kościelnej w km rob. 0+000 do 0+125,00. Szerokość jezdni 3,5 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzą: 1) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych. Zgodnie z dokumentacją projektową wyznaczyć 125,00 mb. 2) Roboty ziemne - ręczne formowanie nasypów, ziemia dostarczona samochodami samowyładowczymi, kategoria gruntu I-II, formowanie poboczy: 11,25 m3 3) Podbudowa - podbudowa z kruszyw naturalnych stabilizowanych mechanicznie warstwa grubości 20 cm - 645,77 m2 4) Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca)- grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 469,52 m2. Nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna). Grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm- 458,27 m2 5) Roboty wykończeniowe Oznakowanie pionowe, pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne. Zgodnie z projektem organizacji ruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 550 zł ( słownie pięćset pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach - w pieniądzu. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto w BS Wysokie Mazowieckie Nr 22 8774 0000 0008 6466 2000 0040 - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zrealizowanie w ostatnich 5 latach z należytą starannością co najmniej 2 roboty o charakterze zgodnym z zamówieniem o wartości co najmniej 300 000 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Posiada zdolność kredytową w wysokości min. 300 000 zł lub posiada środki własne w wysokości min. 300 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnione w pkt. 2.2.) 5. Wykonają zamówienie w okresie od 20.08.2009r. do 31.10.2009r. 6. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 6. 7. Uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie dróg o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty (pkt 8 i 9): 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać że wykonał min. 2 roboty o charakterze zbliżonej do zamówienia i wartości min 300 000 zł - zał. Nr 4 i np. referencje. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty (pkt 10): 10. Informacja z banku potwierdzająca, że wykonawca posiada środki w wysokości 300 000,00 zł lub zdolność kredytową na tę kwotę. Inne dokumenty 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy. 12. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, pokój nr 23..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.