eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa zestawów komputerowych dla KMP Płock, KMP Radom, KPP Sierpc, PP Bodzanów, KMP Ostrołęka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Radom: Dostawa zestawów komputerowych dla KMP Płock, KMP Radom, KPP Sierpc, PP Bodzanów, KMP Ostrołęka
Numer ogłoszenia: 225090 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych dla KMP Płock, KMP Radom, KPP Sierpc, PP Bodzanów, KMP Ostrołęka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zestawy komputerowe i oprogramowanie o parametrach określonych szczegółowo w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokument stwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a w przypadku spółki cywilnej - kopia umowy spółki lub uchwała określająca osoby i sposób reprezentowania spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - a w przypadku kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. - Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom pok. 801.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom pok. 801.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Płock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę 5 szt zestawów komputerowych i 5 notebooków o parametrach określonych w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KMP Radom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę 2 sztuk zestawów komputerowych o parametrach określonych w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP SIerpc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę 1 zestawu multimedialnego, składającego się z notebooka, oprogramowania, projektora wielofunkcyjnego oraz drukarki laserowej, o parametrach określonych w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PP Bodzanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 2 zestawów komputerowych o parametrach określonych w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KMP Ostrołęka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę oprogramowania, określonego szczegółowo w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.