eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup sprzętu informatycznego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Kielce: Zakup sprzętu informatycznego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 225040 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych , ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. brak, tel. 041 3174300, 2786340, faks 041 3174330, 2786330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csnpsp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu informatycznego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania. Zamówienie obejmuje dostawę jak w tabeli poniżej: Lp Nazwa urządzenia / artykułu Minimalne wymagania jm Ilość Kod CPV 1 Zasilacz awaryjny UPS 1200 VA Załącznik nr 5 szt 9 30237280-5 2 Notebook Załącznik nr 6 szt 5 30213000-5 3 Stacja robocza Załącznik nr 7 szt 2 30214000-2 4 FAX Załącznik nr 8 szt 2 32581200-1 5 Skaner płaski A-4 Załącznik nr 9 szt 1 30216110-0 6 Pianka do czyszczenia plastiku min.400ml szt 60 30237250-6 7 Pianka do czyszczenia ekranów monitorów min. 400ml szt 59 30237250-6 8 Pamięć przenośna USB (Pendrive) 8GB Załącznik nr 10 szt 45 30234600-4 9 Płyta CD RW 700MB w plastikowym opakowaniu (slim) szt 50 30234300-1 10 Płyta CD-R 700MB w plastikowym opakowaniu (slim) szt 50 30234300-1 11 Płyta CD-R 700MB w opakowaniu typu szpindel (cake) szt 100 30234300-1 12 Płyty DVD-RW 4,7GB w plastikowym opakowaniu (slim) szt 20 30234400-2 13 Płyta DVD-R 4,7GB w opakowaniu typu szpindel (cake) szt 100 30234400-2 14 Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przeciw-przepięciowym, na 5 gniazd elektrycznych typ E, długość przewodu zasilającego min.3 metry, napięcie nominalne 230V, częstotliwość: 50Hz. Obciążalność jednego gniazda: 460W, Wyłącznik dwubiegunowy podświetlany. szt 2 31224810-3 15 Sprężone powietrze w sprayu do czyszczenia komputera min. 400ml szt 74 30237252-0 16 Chusteczki nawilżane do czyszczenia urządzeń biurowych z tworzyw sztucznych min.100 sztuk w szczelnym opakowaniu szt 50 30237250-6 17 Taśma do steamera LTO G2 Ultrium 2 szt 3 30237360-0 18 Kaseta czyszcząca do streamera LTO G2 Ultrium 2 200 GB/400GB szt 3 30237360-0 19 Monitor LCD 19`` Załącznik nr 11 szt 11 30231300-0 20 Oprogramowanie MS Office 2007PL BOX wersja dla firm szt 2 48310000-4 21 Oprogramowanie antywirusowe SYMANTEC Antywirus Corporate Edition 10.1PL wersja serwerowa z licencją na 20 stanowisk szt 1 48761000-0 22 Oprogramowanie antywirusowe SYMANTEC Antywirus Corporate Edition 11 CE wersja serwerowa z licencją na 30 stanowisk szt 1 48761000-0 23 Oprogramowanie antywirusowe SYMANTEC Antywirus 2011 na CD + licencja Licencja na min. 1 rok szt 75 48761000-0 24 Access Point obsługujący standard 802.11 b/g/n obsługujący WPA2 szt 1 32420000-3 25 Pamięć wew. do serwera FS Primergy C150 (kompatybilna) ECC SDRAM 1 GB szt 1 30236110-6 26 Bateria do laptopa Fujitsu Lifebook C-1020 Typ Li-Ion, napięcie 14,8V, Pojemność 4400 mAh szt 1 31440000-2 27 Switch 8 portowy RJ-45 przewodowy 10/100Mbps Fast Ethernet, z autonegocjacją prędkości szt 2 32400000-3 28 Drukarka laserowa A4 MONO Załącznik nr 12 szt 1 30232110-8 29 Klawiatura komputerowa USB US QWERTY z klawiaturą numeryczną z adapterem USB/PS2 kompatybilna z Windows XP/Vista/7 szt 14 30237460-1 30 Mysz komputerowa optyczna USB z rolką z adapterem USB/PS2 kompatybilna z Windows XP/Vista/7 szt 15 30237410-6 31 Patchcord miedziany 2m RJ45 UTP-5e PROSTY szt 11 44300000-3 32 Patchcord miedziany 50cm-1m RJ45 UTP-5e PROSTY szt 10 44300000-3 33 Projektor multimedialny Załącznik nr 13 szt 3 32322000-6 34 Bateria LR-03 1,5V alkaliczna szt 15 31411000-0 35 Bateria LR-06 1,5V alkaliczna szt 105 31411000-0 36 Bateria LR-14 1,5V alkaliczna szt 10 31411000-0 37 Bateria LR-09 9V alkaliczna szt 4 31411000-0 38 Bateria LR-20 1,5V alkaliczna szt 8 31411000-0 39 Akumulator AA 1,2V szt 15 31400000-0 40 Bateria do komputera CR-2032 3V szt 15 31440000-2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr, nr : 5,6,7,8,9,10,11,12,13 2) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy wraz z wyposażeniem standardowym, lub określonym w minimalnych wymaganiach stanowiących załącznik nr, nr: 5,6,7,8,9,10,11,12,13 do niniejszej specyfikacji. b) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do poniesienia wszystkich kosztów związanych z realizacją gwarancji na dostarczony sprzęt, w tym odbioru i dostawie po naprawie uszkodzonego sprzętu do siedziby Zamawiającego. Na czas naprawy dłuższy niż 14 dni, Dostawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze (równoważne) do czasu otrzymania po naprawie gwarancyjnej reklamowanego sprzętu. c) Ze względu na przetwarzane przez Zamawiającego dane, wymaganym jest by realizacja gwarancji polegała na wymianie uszkodzonego urządzenia (pamięć przenośna USB (PenDrive), na fabrycznie nowe, bez zwrotu uszkodzonego urządzenia. Stwierdzenie uszkodzenia przez gwaranta / dostawcę może być zrealizowane wyłącznie w siedzibie i z wykorzystaniem sprzętu informatycznego Zamawiającego. Uszkodzone nośniki danych będą komisyjnie niszczone w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis wymagań stawianych Wykonawcy został zawarty w załącznikach nr, nr : 5,6,7,8,9,10,11,12,13..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.40.00 - Stacje robocze 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 31.22.48.10 - Przedłużacze 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 31.44.00.00 - Baterie 32.40.00.00 - Sieci 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie . 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie . 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie . 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie . 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie . 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1) W przypadku urządzenia UPS: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji (załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu). - Deklarację zgodności CE (załączyć do oferty). 2) W przypadku Notebook: - Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął wymagany wynik w oferowanym modelu komputera. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta w Polsce. - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji (załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu). - Certyfikat ISO14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty). - Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). - Deklarację zgodności CE (załączyć do oferty). - Potwierdzenie w postaci oświadczenia producenta, spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym : zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz z elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g. oraz kryteriów środowiskowych wyszczególnionych w punkcie 4.6. - Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD - wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępnej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. - Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. - Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wskazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę). - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzonego przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. - W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. 3) W przypadku Stacji roboczej SDt: - Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął wymagany wynik w oferowanym modelu komputera. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta w Polsce. - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji (załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu), - Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). - Certyfikat ISO14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty). - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov . - Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD - wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępnej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. - Deklarację zgodności CE (załączyć do oferty). - Potwierdzenie w postaci oświadczenia producenta, spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym : zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz z elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g. oraz kryteriów środowiskowych wyszczególnionych w punkcie 4.6. - Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wskazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzonego przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. - W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. 4) W przypadku Monitora LCD 19cali: - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta monitora - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Oświadczenie producenta monitora, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 5) W przypadku drukarki laserowej monochromatycznej A4: - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta drukarki - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się. - Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanego sprzętu - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. 6) W przypadku Projektora multimedialnego: - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta projektora - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. - Oświadczenie producenta projektora z siedzibą na terenie Polski, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem- dokumenty potwierdzające załączyć do oferty oraz dostarczonego sprzętu. - Oświadczenie producenta projektora z siedzibą na terenie Polski dotyczące długości gwarancji na projektor dołączyć do oferty. - Oświadczenie producenta projektora z siedzibą na terenie Polski dotyczące długości gwarancji na lampę dołączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku , kiedy Wykonawcę-osobę upoważnioną prawnie do podpisywania oferty, reprezentuje pełnomocnik ,Wykonawca zobowiązany jest złożyć Pełnomocnictwo upoważniające do podpisywania oferty i wykonywania czynności w postępowaniu w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pełnomocnik w imieniu Wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csnpsp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych, 25-205 Kielce, ul. Wojska Polskiego 300, budynek Komendy I p, pok.107..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:45, miejsce: Oferty na należy składać w siedzibie Zamawiającego, Kielce ul. Wojska Polskiego 300 w Kancelarii Jawnej /czynna od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:30 do 15:30 /.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.