eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na placach, chodnikach i dojazdach, dostawę i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz remont tarasu na poddaszu w budynku pałacu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Jawornik Polski: Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na placach, chodnikach i dojazdach, dostawę i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz remont tarasu na poddaszu w budynku pałacu
Numer ogłoszenia: 224986 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawornik Polski , Jawornik Polski 30, 37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie, tel. 16 6514014 w. 26, faks 16 6514055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na placach, chodnikach i dojazdach, dostawę i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz remont tarasu na poddaszu w budynku pałacu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej a także zgodnie z przedmiarami robót, który stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zespół dworko - parkowy w Hadlach Szklarskich został wpisany do rejestru zabytków pod nr A - 169, zmiana przeznaczenia dworu została uzgodniona postanowieniem Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Przemyślu nr UOZ-1.5151.72.2014 z dnia 22.04.2014 r. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówieni, należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakres prac obejmuje: Roboty zewnętrzne - układanie kostki brukowej: - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - 180m2 - Podbudowa z pospółki - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 180m2 - Podsypka cementowo - pisakowa z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 180m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej TEGULA (Wpień muszlowy) o grubości 6 cm (lub równoważne, pod warunkiem uzyskania zgody Konserwatora Zabytków) na podsypce cementowo - pisakowej - 180m2 - Ława pod krawężniki betonowa zwykła - 4,152m3 - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV - 173 m - Podsypka cementowo - piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 34,600 m2 - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 173,000 m Roboty związane z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - Montaż parapetów wewnętrznych, drewnianych szerokości 40 cm - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym - 23,780 m2 - spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy - 17,835 m2 - Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne o szerokości 30cm - 14,863 m2 Roboty związane z remontem tarasu na poddaszu - Rozebranie posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych - taras piętra - 14 m2 - Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro - 14 m2 - Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli polietylenowej szerokiej poziome podposadzkowe - 14 m2 - Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na gładko - 14 m2 - Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm (Krotność = 3) - 14 m2 - Wymiana tralek prostych, gładkich okrągłych lub prostokątnych mocowanych do stopnia lub policzka w schodach drewnianych - anal. Taras na piętrze - szt. 20 - Wymiana tralek prostych, gładkich okrągłych lub prostokątnych mocowanych do stopnia lub policzka w schodach drewnianych - anal. Taras na piętrze - wymiana filarów tarasowych - szt. 4 - Wymiana odcinków prostych poręczy (pochwytów) schodowych z drewna twardego o dł. Ponad 1,0m - analogia - wymiana poręczy betonowych na tarasie górnym - szt. 7 - Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - pow. cokołu - 5m2 - Malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą krzemianową - farbą silikonową pow. cokołu - 5m2 - Uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III z zaprawy wapiennej lub cementowo - wapiennej do 5m2 w jednym miejscu - cokołu - 5m2 Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć teren budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach szkolnego schroniska. Prowadzone prace w żłobku w żaden sposób nie mogą utrudniać prowadzenia zajęć. Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne za zwłokę w stosunku do terminu zakończenia robót w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jaki upłynie pomiędzy terminem zakończenia robót a faktycznym dniem zakończenia robót. Zapłata kary przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kary z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku ukończenia robót lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z Umowy. W przypadku przekroczenia terminu zakończenia robót do 2 tygodni Inwestor może rozwiązać umowę co jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty winien przeprowadzić wizję lokalną terenu budowy na własny koszt. Lokalizacja inwestycji Zespół Pałacowo- Parkowy w Hadlach szklarskich gm. Jawornik Polski dz. ewid.101 Zespól Dworsko - Parkowy w Hadlach szklarskich został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-169, zmiana przeznaczenia dworu została uzgodniona postanowieniem nr UOZ - 1.5151.72.2014 z dnia 22.04.2014r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. Co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejsza SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejsza SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W celu udowodnienia powyższego faktu Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 30, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 30, pok. nr 1 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.