eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fajsławice › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Fajsławice poprzez budowę drogi gminnej klasy D na odcinku Marysin - Suchodoły, w miejscowości Marysin, Nr 109623L, od km 0+000 - 0+930

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Fajsławice: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Fajsławice poprzez budowę drogi gminnej klasy D na odcinku Marysin - Suchodoły, w miejscowości Marysin, Nr 109623L, od km 0+000 - 0+930
Numer ogłoszenia: 224976 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188004 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fajsławice, Fajsławice 107, 21-060 Fajsławice, woj. lubelskie, tel. 081 5853002, faks 081 5853002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Fajsławice poprzez budowę drogi gminnej klasy D na odcinku Marysin - Suchodoły, w miejscowości Marysin, Nr 109623L, od km 0+000 - 0+930.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty przygotowawcze. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym. Roboty ziemne. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odległość do 1 km, samochodami samowyładowczymi. Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych uprzednio odspojonych na odległość do 10m. Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3m spycharkami w gruncie kat. I-II. Przepusty drogowe. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych żelbetowych jednootworowych z rur o średnicy 60cm+skosy. Przepusty rurowe o średnicy 60cm-ławy fundamentowe z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15cm. Przepusty rurowe-rury betonowe o średnicy 60cm. Przepusty rurowe-ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm. Koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości. Krawężniki drogowe. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowa. Warstwy izolacyjna grubości 2cm oraz do stabilizacji cementem grubości 15cm z piasku, wykonane i zagęszczane mechanicznie o łącznej grubości 17cm. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg na m2, warstwa grubości 15 cm. Warstwy izolacyjna z piasku, zagęszczane mechanicznie o grubości 2cm. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0,32 grubości 15cm. Nawierzchnia. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa wiążąca). Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna). Pobocza. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 6cm jako uzupełnienie kruszywa na utwardzonym poboczu o grubość warstw bitumicznych nawierzchni. Zjazdy. Ława fundamentowa - z piasku o grubości 25cm. Części przelotowe przepustów zjazdowych z rur PVC typ SDR 51 o średnicy 300mm. Koryta gł. 20cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na zjazdach. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0,32 gr. 20cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna). Roboty wykończeniowe. Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat I-III. Szczegółowy zakres robót wraz z opisem i częścią rysunkową jest zawarty w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Opis konstrukcyjny Konstrukcję jezdni przyjęto w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne. Konstrukcja jezdni na całym odcinku projektowanym przedstawia się następująco: warstwa ścieralna grubości 3cm z mieszanki mineralno-bitumicznej dla ruchu KR-1; warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 3cm; podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/32, stabilizowanego mechanicznie, grubości 15cm; warstwa izolacyjna (techniczna) grubości 2cm z piasku; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 Mpa wykonanego zgodnie z PN-S-96012, przy użyciu sprzętu rolniczego, metodą mieszania na miejscu; warstwa izolacyjna (technologiczna) z gruntu sypkiego grubości 2cm. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni, zawiera załącznik graficzny Przekroje normalne w skali 1:20 Przed przystąpieniem do robót, należy wykonać badania laboratoryjne gruntu i cementu w celu opracowania receptury Na projektowanym odcinku drogi występują indywidualne zjazdy gospodarcze do pobliskich zabudowań oraz pól uprawnych. Przed przystąpieniem do robót drogowych należy zlokalizować w terenie istniejące urządzenia obce oraz zapoznać się z uzgodnieniami i postępować stosownie do treści uzgodnień dotyczących tych urządzeń. Roboty wykonać na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej oraz zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy zakres robót wraz z opisem i częścią rysunkową jest zawarty w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. w Kraśniku, ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 603104,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 498983,47

  • Oferta z najniższą ceną: 498983,47 / Oferta z najwyższą ceną: 689415,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.