eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Słupsk: Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 224940 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96981 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424001, faks 059 8426092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące budynki 1) Kompleks budynków KM PSP, położonych przy ul. Młyńskiej 2A w Słupsku - budynek Ośrodka Szkolenia PSP - zadanie obejmuje wykonanie następujących robót a) roboty branży budowlanej - ocieplenie stropodachu styropapą o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 18 cm, plus prace towarzyszące, - ocieplenie ścian zewnętrznych łącznie z salą gimnastyczną styropianem o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 14 cm, - ocieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną pianką poliuretanową o wsp. l = 0,023 W/mK i o grubości 11 cm, plus prace towarzyszące, - likwidację luksferów 1 szt. -3 m2, - montaż okna o U=1,5 W/m2K wyposażonego w nawiewnik, b) roboty branży sanitarnej - montaż kompletnego układu kolektorów słonecznych na potrzeby c.w.u. - 14 szt. o pow. czynnej absorbera min. 2,0 m2, montaż 3 zasobników o poj. 700 l każdy, orurowanie instalacji, niezbędne instalacje elektryczne, podłączenie do istniejącej instalacji wodnej, - modernizację systemu grzewczego: wymianę grzejników fawierów w pomieszczeniach garaży i warsztatów z nową instalacją ok. 15 grzejników, montaż przewodów zasilających, izolacji termicznej, wymianę instalacji ogrzewania rurowego i fawierów w sali gimnastycznej - ok. 30 szt. grzejników, montaż przewodów, izolacji termicznej, 2) Budynek KM PSP położonego przy ul. Młyńska 2 w Słupsku -budynek Komendy Miejskiej PSP a) zadanie obejmuje wykonanie następujących robót branży budowlanej: - ocieplenie dachu matami z wełny mineralnej o wsp. l = 0,035 W/mK i o grubości 15 cm, z obudową z płyty karton-gips na ruszcie metalowym z pokryciem folią PE, - ocieplenie ściany poniżej gruntu styropianem o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 13 cm, z izolacją środkiem bitumicznym i zastosowaniem folii kubełkowej, - ocieplenie ściany zewnętrznej facjaty wełną mineralną o wsp. l = 0,035 W/mK i o grubości 14 cm, na ruszcie metalowym z obudową z płyty karton-gips, - ocieplenie cokołu styropianem o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 12 cm, z pracami wykańczającymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonaniu i odbioru robót budowlanych -STWiORB, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 4. Wykonanie robót objętych zamówieniem powinno zapewnić redukcję emisji o 229 Mg CO2/rok, co znacząco wpłynie na redukcję emisji trwałych zanieczyszczeń toksycznych poprzez obniżenie zużycia energii ciepła w obiektach w wyniku działań opartych na modernizacji wewnętrznej instalacji co, prac termomodernizacyjnych oraz montażu instalacji kolektorów słonecznych. Realizacja inwestycji przyczyni się do ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla, zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną, zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną oraz zmniejszenia zużycia energii pierwotnej. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wykonawca wykona rzeczowe zadanie z własnych materiałów, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, z uwzględnieniem celu określonego w pkt 3.4. SIWZ. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, z uwzględnieniem celu określonego w pkt. 3.4. SIWZ. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECH-BUD Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Adam Krawiec, Swochowo 10, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 974188,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 943600,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1126966,00 / Oferta z najwyższą ceną: 943600,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.