eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na wykonaniu korekty, składu, łamania oraz publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu korekty, składu, łamania oraz publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 224873 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wykonaniu korekty, składu, łamania oraz publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest korekta, skład, łamanie oraz publikacja 16 tekstów informacyjno - promocyjnych w pełnym kolorze wraz ze zdjęciami. Każdy tekst przygotowany jest dla jednego z szesnastu województw i ma zostać opublikowany w dziennikach lub tygodnikach o zasięgu regionalnym ukazujących się na obszarze danego województwa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część ogólna - mająca zastosowanie do każdej z części: Tematyka tekstów dotyczyć będzie rezultatów zrealizowanych projektów, dobrych praktyk stosowanych przy realizacji działań PROW 2007 - 2013 oraz zagadnień nowej perspektywy finansowej na lata 2014 - 2020. Ponadto teksty będą zawierały informacje o możliwości bezpłatnego uczestnictwa w realizowanych aktualnie szkoleniach. Każdy tekst informacyjno - promocyjny wymaga odrębnego opracowania. Zamawiający przekaże Wykonawcom tekst w formacie doc., w tym treść merytoryczną, elementy graficzne dotyczące realizowanego projektu (1 zdjęcie oraz obowiązkowe logotypy i slogany do zamieszczenia w każdym tekście informacyjno - promocyjnym) oraz stałe elementy wszystkich 16 tekstów. Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu promocyjno - informacyjnego dokonają: korekty, składu, łamania, przygotują teksty zgodnie z parametrami wymaganymi do publikacji oraz prześlą gotowe projekty w formacie pdf do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do projektów artykułów w terminie 2 dni od ich otrzymania. Do uwag Wykonawcy zobowiązują się zastosować nieodpłatnie i niezwłocznie. Zamawiający zaakceptuje projekty artykułów lub wniesie kolejne uwagi. Po uwzględnieniu wszystkich uwag Zamawiającego, Wykonawcy dokonają ostatecznej korekty przesłanych artykułów oraz prześlą gotowe projekty Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji. Artykuły do akceptacji Wykonawcy będą wysyłać na adres e-mail: m.borkowska@fapa.org.pl. Wykonawcy przedstawią Zamawiającemu szczegółowy harmonogram publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zgłosi uwagi bądź zaakceptuje przedstawione szczegółowe harmonogramy w terminie 2 dni roboczych od dat ich otrzymania. W przypadku nieprzewidzianej zmiany w szczegółowym harmonogramie realizowanym przez Wykonawców, Wykonawcy niezwłocznie powiadomią Zamawiającego o zmianie terminu publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych. W przypadku błędów w opublikowanych tekstach (np. niezgodność opublikowanej treści z zaakceptowaną wersją artykułu przez Zamawiającego) Wykonawcy zobowiązani są niezwłocznie do publikacji poprawionej wersji bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia zadruku stanowić będzie wielokrotność jednego modułu i obejmować będzie powierzchnię nie mniejszą niż 500 cm2 i nie większą niż 1100 cm2. Uzgodniona wielkość zamówienia może ulec korekcie jedynie pod względem dostosowania do łamów czasopisma, poprzez format najbardziej zbliżony do wielkości zamówienia, zaokrąglając wymiary w górę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie następujących części zamówienia: I. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa dolnośląskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. II. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. III. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa lubelskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. IV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa lubuskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. V. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa łódzkiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa małopolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa mazowieckiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VIII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa opolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. IX. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa podkarpackiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. X. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa podlaskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa pomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa śląskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XIII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa świętokrzyskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XIV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa warmińsko - mazurskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa wielkopolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XVI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa zachodniopomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. Pod pojęciem tytułu regionalnego Zamawiający rozumie każdy tytuł prasowy inny niż ogólnopolski. Zamawiający dopuszcza publikację artykułu informacyjno - promocyjnego w tytule ogólnopolskim jedynie pod warunkiem jego publikacji w dodatku regionalnym do tytułu ogólnopolskiego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie nazwy dodatku regionalnego, jego zasięgu, oraz nazwy tytułu ogólnopolskiego wraz z którym dodatek regionalny jest przeznaczony do sprzedaży. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż do załączonego wzoru umowy zostaną wprowadzone postanowienia właściwe dla realizacji właściwej części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej z części zamówienia: Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi, o wartości co najmniej 700,00 zł każda (słownie: siedemset złotych 0/100), z których każda polegała na zamieszczeniu w tytule prasowym o zasięgu regionalnym artykułów sponsorowanych, ogłoszeń lub reklam. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego). W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację więcej niż jednej części zamówienia wystarczające jest jednorazowe wykazanie spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa sekretariat - pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.