eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Remont świetlicy wiejskiej w Świebodowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Krośnice: Remont świetlicy wiejskiej w Świebodowie
Numer ogłoszenia: 224868 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice , ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax. 071 3846015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Świebodowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Świebodowie o następującym zakresie rzeczowym: a) wymianę pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej ceramicznej i obróbki blacharskiej - 239,302 m2; b) ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii - 239,302 m2; c) uzupełnienie rur spustowych okrągłych - 30 mb; d) zeskrobanie i zmycie starej farby - 461,401 m2; e) malowanie farbami klejowymi starych tynków wewnętrznych, skasowanie zacieków i wykwitów - 69,242 m2; f) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III - 44 m2; g) malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farba emulsyjną - 330,99 m2; h) malowanie farbą olejną stolarki okiennej podwójnej - 67,147 m2; i) remont skrzydeł drzwiowych - 14,953 m2; j) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego PVC fi 160 mm - 5,5 mb; k) wykonanie przyłącza wodociągowego PE dn 32 mm - 3,8 mb; l) wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej: - PVC 160 mm - 13 mb; - PVC 110 mm - 16,5 mb; - PVC 50 mm - 8,5 mb; m) wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej: - PE dn 25 mm - 52 mb; - PE dn 20 mm - 16 mb; n) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: - przewód Cu płaski YDYżo 5x6 mm2 - 15 mb; - przewód YDYp - 750V 4x1,5 mm2 - 25 mb; - przewód YDYp - 750V 3x2,5 mm2 - 400 mb; - przewód z żyłą Cu LgY - 450/750V, 10 - 5 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia, co oznacza iż: Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy legitymującym się trzyletnim doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie mu powierzone. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w kierowaniu budową oraz jego życiorys zawodowy. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i dokument potwierdzający przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3) Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i techni­cznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy uwzględnić roboty budowlane zakończone w okresie od 16 października 2003 roku do 16 października 2008 roku - dla podmiotów prowadzących działalność przez okres co najmniej 5 lat.). Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie się wykonanie conajmniej dwóch remontów lub budowy dwóch obiektów użyteczności publicznej wraz z instalacjami . b) pozostają w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, to znaczy posiadają zdolność do sfinansowania robót z własnych środków i/lub środków kredytowych, a wysokość tych środków powinna stanowić minimum 35% ceny ofertowej. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN; 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokument pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykaz kadry kierowniczej - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ, tj. decyzję o nadaniu uprawnień i kopię wpisu na listę właściwego samorządu zawodowego. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN wraz z dowodem wpłaty należnej składki. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 9. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ; 10. Kopia dowodu wniesienia wadium. 11. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymieniony w punktach 1.1, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 powinien złożyć każdy z osobna, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.11 oraz 1.12 składają łącznie; 12. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice (pokój nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.