eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawyDO/TZ/3412/44/10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Białystok: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DO/TZ/3412/44/10.
Numer ogłoszenia: 224834 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DO/TZ/3412/44/10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej Systemem) wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą zagadnienia jak niżej. 3. Dostawa, instalacja i konfiguracja Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami obejmującego następujące obszary funkcjonalne: Obszary funkcjonalne: Klient / kontrahent - 100 (liczba użytkowników jednoczesnych), Czynsze - 12 (liczba użytkowników jednoczesnych), Windykacja - 10 (liczba użytkowników jednoczesnych), Media - 12 (liczba użytkowników jednoczesnych), Rozliczenie kosztów i zaliczek - 2 (liczba użytkowników jednoczesnych), Finanse i księgowość - 6 (liczba użytkowników jednoczesnych), Bank /przelewy - 6 (liczba użytkowników jednoczesnych), Kadry i płace - 2 (liczba użytkowników jednoczesnych), Środki trwałe - 1 (liczba użytkowników jednoczesnych), Infrastruktura - 14 (liczba użytkowników jednoczesnych), Remonty - 14 (liczba użytkowników jednoczesnych), Portal internetowy - 1 (liczba użytkowników jednoczesnych). 4. Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej oprogramowanie serwera bazy danych, dodatkowe oprogramowanie narzędziowe, niezbędne do prawidłowej instalacji oraz uruchomienia i funkcjonowania Systemu. 5. Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji Systemu obejmujące: 1) analizę przedwdrożeniową, 2) modyfikację systemu w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika, 3) instalację i konfigurację zintegrowanego systemu na serwerze i stacjach użytkowników pod nadzorem administratora, 4) migracja danych z dotychczas prowadzonych baz do nowego systemu, 5) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i bazodanowego, w zakresie pozwalającym na uruchomienie i administrowanie zintegrowanym oprogramowaniem, 6) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów, 7) opracowanie dokumentacji projektowej i użytkowej, 8) dwumiesięczną asystę w pierwszym okresie eksploatacji Systemu w siedzibie Zamawiającego, 9) serwis gwarancyjny Systemu w okresie dwóch lat eksploatacji oprogramowania (obejmujący m.in. dostosowanie systemu do zmian legislacyjnych w zakresie Ustawy o Rachunkowości, Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, Kodeksu Pracy oraz innych obowiązujących przepisów pochodnych), 10) serwis gwarancyjny dostarczonej infrastruktury informatycznej w okresie dwóch lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca winien udokumentować, że posiada wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie, iż: a) wykonał co najmniej 2 usługi polegające na skutecznym wdrożeniu systemów informatycznych o rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia - przez skuteczne wdrożenie systemu należy rozumieć prace zakończone protokołem odbioru wdrożenia systemu; przez system informatyczny o rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumieć system do zarządzania nieruchomościami dla minimum 50 użytkowników, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca winien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia, następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: a) co najmniej 4-osobowy zespół, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia o minimum dwuletnim doświadczeniu z zakresu wdrożenia systemów zintegrowanych, przy czym przynajmniej dwie osoby powinny uczestniczyć w charakterze wdrożeniowca w zakończonym projekcie dotyczącym wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie nieruchomościami; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniona specyfikacja wymagań technicznych i sprzętowych gwarantujących efektywną pracę oprogramowania - wg załączonego wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wypełniony dokument określający spełnienie wymagań ZSI oraz poszczególnych modułów - wg załączonego wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 5) załączony opis oferowanego oprogramowania - wg załączonego wzoru załącznik nr 11 do SIWZ, 6) załączona organizacja prac i metodyka wdrożenia - wg załączonego wzoru załącznik nr 12 do SIWZ, 7) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena funkcjonalności - 40
  • 3 - Ceny serwisu pogwarancyjnego oprogramowania - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.