eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 224807 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360022 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim. I. CZĘŚĆ I: wymiana stolarki drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Grabowskiej w Ostrowie Wielkopolskim: Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę stolarki drzwiowej: a) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi aluminiowych - 4szt., b) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi stalowych (do byłej kotłowni) - 1 szt., c) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie , malowanie), d) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. II. CZĘŚĆ II: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Zespołu Szkół Oświatowych przy ul. Waryńskiego w Ostrowie Wielkopolskim: Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę stolarki drzwiowej: a) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi aluminiowych - 4szt, b) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie, malowanie), c) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. 2. Wymianę stolarki okiennej: a) wykucie z muru parapetów zewnętrznych i wewn. i wstawienie nowych - 35 szt., b) wykucie z muru i wstawienie nowych okien PCV- 35 szt. c) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie, malowanie), d) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. UWAGA! Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej nastąpi podczas trwających robót termomodernizacyjnych. III. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. SST wymiana stolarki i ślusarki - załącznik nr 8, 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Spółdzielni Oświatowej - przedmiar (pomocniczy) - załącznik nr 9, 3. Wymiana stolarski SP nr 5 - przedmiar (pomocniczy) - załącznik nr 10, 4. Zestawienie stolarki - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SST i zestawienia stolarki, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.20 - Instalowanie progów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wymiana stolarki drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Grabowskiej w Ostrowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Tworzyw Sztucznych METALPLAST-KALISZ Sp. z o.o., ul. Niecała 6, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24365,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29267,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Zespołu Szkół Oświatowych przy ul. Waryńskiego w Ostrowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Tworzyw Sztucznych METALPLAST-KALISZ Sp. z o.o., ul. Niecała 6, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64744,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67387,14 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.