eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › B³ony do kamery cyfrowej Drystar 3000 pracuj±cej w systemie suchym

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-07-06

Warszawa: B³ony do kamery cyfrowej Drystar 3000 pracuj±cej w systemie suchym
Numer og³oszenia: 224790 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: B³ony do kamery cyfrowej Drystar 3000 pracuj±cej w systemie suchym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: B³ony do kamery cyfrowej Drystar 3000 pracuj±cej w systemie suchym.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wp³aty wadium w wysoko¶ci 2500,00 z³otych

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu realizacji postanowieñ art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z pó¼n. zm.) Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg Za³. Nr 3 do SIWZ oraz nastêpuj±ce dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych sk³ada: - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz o¶wiadczenia, wg Za³. Nr 3 do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 sk³ada odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, odpowiednio ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 3. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami ust. 2. 4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udzia³u w postêpowaniu winni spe³niæ wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 2) W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu na postawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o¶wiadczenie, wg Za³. nr 3 do SIWZ pospisuje ustanowiony pe³nomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postêpowaniu. Dokumenty (za wyj±tkiem o¶wiadczeñ, które musz± byæ z³o¿one w oryginale) s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Dokumenty i o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Matki i Dziecka, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311, budynek Lipsk (IIIp).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311, budynek Lipsk (IIIp).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.