eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Przebudowa dróg gminnychGalew, Lutynia - Ruda, Sośnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Dobrzyca: Przebudowa dróg gminnych: Galew, Lutynia - Ruda, Sośnica
Numer ogłoszenia: 224780 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: Galew, Lutynia - Ruda, Sośnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi gminnej w Galewie na odcinku 114mb Zakres robót obejmuje: 1) Odtworzenie trasy - roboty pomiarowe, 2) Oczyszczenie i skropienie podbudowy - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni i skropienie całej szerokości nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, 3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm z rozplantowaniem materiału z rozbiórki na poboczu, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC8S mechanicznie, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S grubości 4cm (warstwa ścieralna), 4) Wykonanie nasypów - ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi z zagęszczeniem mechanicznym - pobocza. 2. Przebudowa drogi gminnej Lutynia - Ruda na odcinku 130mb Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe, - mechaniczne cięcie szczelin na głębokość 5cm w nawierzchniach z mas mineralno-bitumicznych, - roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4cm , 2) Nawierzchnia: wyrównanie i w-wa ścieralna - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu , - skropienie nawierzchni asfaltem 0,5kg/m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm (frakcja 0/11,2mm) , - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm - za każdy dalszy 1cm (krotność 2), 3) Przepust i kanał deszczowy - rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 40cm, - transport wewnętrzny samochodem o ładowności ponad 5 do 10t materiałów sztukowych o masie od 200 do 1000kg z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, - ławy fundamentowe betonowe przepustów rurowych pod zjazdami, - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, o średnicy 1000mm i głębokości 3m (uwzględniono w pozycji wymianę ist. studni na nową), - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60cm przepustów rurowych pod zjazdami, - rury betonowe o średnicy 60cm przepustów rurowych pod zjazdami, - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie kategorii I-II, - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV na kanale fi 600, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm (kruszywo granitowe frakcja 0-63mm) na kanale fi 600, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm - za każdy dalszy cm (krotność 5), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm) na kanale fi 600. 3. Przebudowa drogi gminnej w Sośnicy na odcinku 90m Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 66-75cm, - oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem - transport karpiny na odległość do 2km, - roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4cm, 2) Roboty ziemne - roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, 3) Podbudowa na powierzchni dokopu do 3,5 m - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV, pow. dokopu pod poszerzenie , - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm (kruszywo granitowe frakcja 0-63mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 7), 4) Utwardzenie pobocza - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV, - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 7), 5) Nawierzchnia: wyrównanie i w-wa ścieralna - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu, - skropienie nawierzchni asfaltem, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 4cm (frakcja 0/16mm), Krotność= 1,38, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm (frakcja 0/11,2mm), - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 2). Szczegółowy zakres robót na poszczególnych drogach oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót, kosztorysy ofertowe (dotyczące zakresu przetargu), projekty budowlane (dotyczące całości inwestycji realizowanych etapowo) i specyfikacje techniczna - zał. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego jeśli zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót z załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie - wzór stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - wykonawca powinien załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 6- Potencjał kadrowy); - wykonawca powinien załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia(wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 7) ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi, zaakceptowany projekt umowy, tabela czynników cenotwórczych dla ewentualnych robót dodatkowych, wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, b) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, c) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. d) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15 Cena 100,00zł brutto + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.