Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Dobrzyca: Przebudowa dróg gminnych: Galew, Lutynia - Ruda, Sośnica
Numer ogłoszenia: 224780 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: Galew, Lutynia - Ruda, Sośnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi gminnej w Galewie na odcinku 114mb Zakres robót obejmuje: 1) Odtworzenie trasy - roboty pomiarowe, 2) Oczyszczenie i skropienie podbudowy - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni i skropienie całej szerokości nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, 3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm z rozplantowaniem materiału z rozbiórki na poboczu, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC8S mechanicznie, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S grubości 4cm (warstwa ścieralna), 4) Wykonanie nasypów - ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi z zagęszczeniem mechanicznym - pobocza. 2. Przebudowa drogi gminnej Lutynia - Ruda na odcinku 130mb Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe, - mechaniczne cięcie szczelin na głębokość 5cm w nawierzchniach z mas mineralno-bitumicznych, - roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4cm , 2) Nawierzchnia: wyrównanie i w-wa ścieralna - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu , - skropienie nawierzchni asfaltem 0,5kg/m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm (frakcja 0/11,2mm) , - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm - za każdy dalszy 1cm (krotność 2), 3) Przepust i kanał deszczowy - rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 40cm, - transport wewnętrzny samochodem o ładowności ponad 5 do 10t materiałów sztukowych o masie od 200 do 1000kg z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, - ławy fundamentowe betonowe przepustów rurowych pod zjazdami, - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, o średnicy 1000mm i głębokości 3m (uwzględniono w pozycji wymianę ist. studni na nową), - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60cm przepustów rurowych pod zjazdami, - rury betonowe o średnicy 60cm przepustów rurowych pod zjazdami, - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie kategorii I-II, - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV na kanale fi 600, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm (kruszywo granitowe frakcja 0-63mm) na kanale fi 600, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm - za każdy dalszy cm (krotność 5), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm) na kanale fi 600. 3. Przebudowa drogi gminnej w Sośnicy na odcinku 90m Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe - mechaniczne karczowanie pni o średnicy 66-75cm, - oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem - transport karpiny na odległość do 2km, - roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4cm, 2) Roboty ziemne - roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, 3) Podbudowa na powierzchni dokopu do 3,5 m - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV, pow. dokopu pod poszerzenie , - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm (kruszywo granitowe frakcja 0-63mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 7), 4) Utwardzenie pobocza - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV, - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm (kruszywo granitowe frakcja 0-31,5mm), - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 7), 5) Nawierzchnia: wyrównanie i w-wa ścieralna - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu, - skropienie nawierzchni asfaltem, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 4cm (frakcja 0/16mm), Krotność= 1,38, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm (frakcja 0/11,2mm), - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 3cm - za każdy dalszy 1cm (Krotność= 2). Szczegółowy zakres robót na poszczególnych drogach oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót, kosztorysy ofertowe (dotyczące zakresu przetargu), projekty budowlane (dotyczące całości inwestycji realizowanych etapowo) i specyfikacje techniczna - zał. do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego jeśli zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót z załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie - wzór stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - wykonawca powinien załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 6- Potencjał kadrowy); - wykonawca powinien załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia(wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 7) ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi, zaakceptowany projekt umowy, tabela czynników cenotwórczych dla ewentualnych robót dodatkowych, wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, b) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, c) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. d) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15
Cena 100,00zł brutto + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOBRZYCA
więcej: przetargi DOBRZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi gminnej Nr 109291B w Siemichoczach
- Modernizacja dróg miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.