eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Mysłakowice: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach
Numer ogłoszenia: 224776 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice , ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - modernizacja kotłowni z wymianą kotła na nowy o mocy 38 kW z automatyką pogodową pracujący na potrzeby produkcji cwu oraz roboty budowlane towarzyszące, -modernizacja instalacji c o i c.w.u. i grzejników oraz montaż zasobnika c.w.u. - przewody spalinowe, przewody wentylacji nawiewnej i wywiewnej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium 3 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 Prawa zamówień publicznych czego dowodem będzie podpisanie stosownego oświadczenia a także załączenie wymaganych dokumentów. Wymaga się udokumentowania prawidłowego wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. Wymaga się potwierdzenia ubezpieczenia prowadzonej działalności. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wymaga się posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. 7. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: 6.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 6.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ). -2- 6.4 Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. 6.5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym posiada rachunek , potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych i członkowstwo w odpowiedniej Izbie, 6.7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - okres gwarancji - 0.20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mysłakowice , 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.