eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa ulicy Bocznej Łukasiewicza w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Rzeszów: Budowa ulicy Bocznej Łukasiewicza w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 224759 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Bocznej Łukasiewicza w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Bocznej Łukasiewicza w Rzeszowie. - droga klasy - L - kategoria ruchu - KR -2 Zakres robót: Budowa ulicy Bocznej Łukasiewicza od km. 0+000 zaczyna się od skrzyżowania z ulicą Łukasiewicza na wysokości zatoki autobusowej do km 0+221 i obejmuje: - wykonanie jezdni szer. 6,0 m, chodników szer. 1,5 m i placu manewrowego spełniającego rolę placu do zawracania. - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni poprzez system kanalizacji deszczowej. - wykonanie zabezpieczeń na istniejących sieciach wodociągowych, gazowych, energetycznych, kanalizacji teletechnicznej. - wykonanie oświetlenia. Zadanie realizowane będzie na podstawie Pozwolenia na budowę Nr: A.R.I.64.7353/25/423/09 z dnia 29. 06. 2009 r. (ostateczność decyzji) i Zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budow-lanych nie wymagającego pozwolenia na budowę, z dnia 09.04. 2009 r. W przypadkach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgo-dzie z wydanym pozwolenia na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Wymagania dotyczące wykonawcy: Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. 1. Wraz z dokumentem określającym zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany harmonogram rzeczowo-finansowy dołączony przez Wykonawcę do oferty. 2. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3. Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie do-starczony przez Inspektora Nadzoru podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, oraz do prowadzenia książki obmiarów wykonanych robót. 4. Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę powinny być zgodne z normami i posiadać aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności. 5. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, projektem, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 7. Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty technicz-ne, deklaracje zgodności ...), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, za-pewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy, jeżeli w ofercie wykaże powierzenie zakresu robót podwykonawcom. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, inspekto-rowi nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 11. Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 12. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 13. Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu (Inspektorowi Nadzoru) wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 14. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Inwestorowi TER i harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej i elektronicznej. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie inspektora ko-ordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inspektor koordynujący nadzór powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w terminie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół, w którym określi stwier-dzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końcowego przez Komisję MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Postępowanie wymaga wniesienia wadium w kwocie: 28 000,00 zł, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane wa-runki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy L lub wyższej o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i długości drogi co najmniej 200 mb każda i wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto każde zadanie - poparte dokumentami potwierdzającymi, że robo-ty te zostały wykonane należycie, 3.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpo-średnio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania za-mówienia, tj.: 1)kierownik budowy: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami bu-dowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy L lub wyższej o długości min. 300 mb, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 2)Kierownik robót drogowych a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowa-nia robotami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnie-niami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania upraw-nień w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik robót drogowych lub kierownik budowy w realizacji mini-mum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy L lub wyższej o długości min. 300 mb, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okrę-gowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 3)kierownik robót branży sanitarnej: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągo-wych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wy-danymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej), po jednym zadaniu dla każdego rodzaju sieci lub jednym zadaniem obejmującym łącznie wszystkie rodzaje w/w sieci, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4) kierownik robót branży elektrycznej: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowia-dającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b)posiadający doświadczenie minimum dwa lata licząc od dnia uzyskania upraw-nień, c)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci), d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4.Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykona-nia zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, tj.: 1)koparko - ładowarka 0,25-0,6 m3 - 2 szt., lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka min. 1,0 m3 - po 1 szt., 2)samochody samowyładowcze 10-15 t - 2 szt., 3)samochód dostawczy - 1 szt., 4)walec statyczny - 1 szt., 5)walec ogumiony - 1 szt., 6)rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt., 7)skrapiarka - 1 szt., 8)szczotka mechaniczna - 1 szt., 9)wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 mg/h. - 1 szt., 10)samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem - 1 szt. 5.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświad-czenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7)wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodza-jem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wyko-nane należycie, 8)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt II ppkt 3 SIWZ) na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, opisami doświadczenia zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi aktualne członkostwo tych osób w OIIB, 9)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5, 10)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 11)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykona-nia zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 12)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt II ppkt 5 SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoli-tej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1. pkt 1), 4), 5) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.pkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe-go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jedno-znacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii po-świadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3)dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu przelewu na rachunek Zama-wiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4)Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego projektu i przedmiaru wraz z tabelą elementów scalonych wg dołączonych wzorów, 5)wstępny harmonogram prac sporządzony z podaniem wartości w układzie miesięcz-nym wg dołączonego wzoru z uwzględnieniem następującego podziału: a) do dnia 25 listopada 2010 r. wartość robot brutto nie może przekroczyć 750 000, 00 zł, b) do dnia 31 lipca 2011 r. wartość robót brutto stanowiąca różnicę ceny ofertowej i kwoty brutto (o której mowa w pkt. a)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 3, III piętro, pokój 321..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, ,VI piętro, pokój 601..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.