Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015)
Numer ogłoszenia: 224724 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015) Obowiązki Wykonawcy : 1) Dostawa i transport 2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych. Wymagania: 1. Uruchomienie, montaż, szkolenie pracowników Zamawiającego (lekarze, pielęgniarki operacyjne) na koszt wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu. 2. Okres gwarancji na oferowane urządzenia minimum 24 m-ce (poz. 1,2,3,4,5 ) licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru przez Zamawiającego. W cenę oferty wliczone przeglądy w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami producenta sprzętu w tym jeden na koniec okresu gwarancji. 3. W okresie gwarancji po wykonaniu max. 3 napraw tego samego podzespołu wymaga się wymiany tego podzespołu/urządzenia na nowe. 4. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji (czas podjęcia naprawy) wynosi max. 48 godzin od zgłoszenia emailem, faxem, badź telefonem na wskazany numer. W przypadku napraw dłuższych niż 7 dni kalendarzowych dostawa urządzenia zastępczego. 5. Instrukcja obsługi w języku polskim w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD min. 2 sztuki 6. Wypełniony paszport techniczny z podaniem numerów kontaktowych serwisu. 1. KAMERA HD, FULL HD Kamera wyposazona w 3 przetworniki CCD Rozdzielczość 1920x1080 pixeli Progresywna metoda skanowania Zoom cyfrowy 1.5x Głowica kamery wyposażona w minimum 2 programowalne przyciski Funkcja aktywacji ciągłego zapisu cyfrowego, take picture, balans bieli, ostrość, zoom realizowana przez operatora z głowicy kamery Szt. 1 2. KONSOLA KAMERY+SYSTEM ZAPISU OBRAZU WRAZ ZE ŹRÓDŁEM ŚWIATŁA LED Konsola kamery HD wraz z tabletem sterującym i rejestratorem obrazu Przycisk balans bieli 2 wyjscia USB na panelu Wyjścia video: 2xDVI, 2x3G-SDI Wejścia video: 1xDVI, port USB dla tabletu-1x Pojemność pamięci wewnetrznej 112 GB Możliwość rozszerzenia pamięci poprzez podłączenie zewnętrznego dysku Przechowywanie obrazu w formacie JPG, BMP Sterowanie konsolą z tabletu Żywotność diody LED minimum 30 000 Wydajność oświetlenia 1350 lumenów Port światłowodu zgodny ze standardem: ACMI, Storz, Wolf, Olympus Jasność 500 cd/m2 Ruter Szt. 1 3. MONITOR MEDYCZNY Monitor kolorowy HD Przekatna obrazu minimum 32 Ekran LCD Rozdzielczośc FULL HD 1920x1080 Kąt widzenia V/H 178 stopni Kontrast minimum 1300x1 sygnał Wejścia/wyjścia: Composite FBAS, DVI, SDI, VGA, S-VIDEO, HDMI Jasność 500 cd/m2 Szt. 1 4. POMPA ARTROSKOPOWA DWUROLKOWA Pompa artroskopowa przeznaczona do kontrolowanego rozszerzania stawów podczas zabiegów artroskopowych Monitorowanie ciśnienia wewnątrzwarstwowego i przepływu Zakres cisnienia 0-120 mmHg, przepływu do 1500ml/min z możliwoscią płynnej zmiany obu parametrów Kolorowy monitor dotykowy, minimum 4 programy pracy, dedykowane do różnych stawów Niskoprofilowy przełącznik nozny do pompy Pilot Szt. 1 5. WÓZEK ARTROSKOPOWY Z OSŁONĄ KABLI Wózek jezdny z blokadą 2 kółek Wbudowana listwa zasilająca, wyposażona w główny wyłącznik prądu Możliwość ustawienia wszystkich elementów zestawu Wózek wyposażony w uchwyt głowicy kamery Wózek wyposażony w wieszaki na płyny i uchwyt na butle CO2 Ramię do mocowania tabletu sterującego Centralne mocowanie monitora Szt. 1 6. OPTYKA ARTROSKOPOWA autoklawalna Rozdzielczość Full HD Optyka o srednicy 4,00 mm, kąt 30 stopni Szt. 2 7. PŁASZCZ ARTROSKOPOWY Kompatybilny z optyka 4mm-z pozycji 6. 2 zawory Przepływ ciągły z bolcem tępym Szt. 1 8. ŚWIATŁOWÓD DO ARTROSKOPII Długość 3m, srednica 3,5mm Szt. 2 9. KOSZYK DO STERYLIZACJI OPTYKI I ŚWIATŁOWODU Szt. 2 10. DRENY DO POMPY DWUROLKOWEJ Komplet w składzie: 1 szt. INFLOW i 1 szt. OUTWLOW kpl. 150.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin gwarancji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa 500 ton kruszywa ze skały litej frakcji 0-31,5 mm
- Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 23 zadania
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.