eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015)
Numer ogłoszenia: 224724 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży artroskopowej dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2015) Obowiązki Wykonawcy : 1) Dostawa i transport 2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych. Wymagania: 1. Uruchomienie, montaż, szkolenie pracowników Zamawiającego (lekarze, pielęgniarki operacyjne) na koszt wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu. 2. Okres gwarancji na oferowane urządzenia minimum 24 m-ce (poz. 1,2,3,4,5 ) licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru przez Zamawiającego. W cenę oferty wliczone przeglądy w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami producenta sprzętu w tym jeden na koniec okresu gwarancji. 3. W okresie gwarancji po wykonaniu max. 3 napraw tego samego podzespołu wymaga się wymiany tego podzespołu/urządzenia na nowe. 4. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji (czas podjęcia naprawy) wynosi max. 48 godzin od zgłoszenia emailem, faxem, badź telefonem na wskazany numer. W przypadku napraw dłuższych niż 7 dni kalendarzowych dostawa urządzenia zastępczego. 5. Instrukcja obsługi w języku polskim w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD min. 2 sztuki 6. Wypełniony paszport techniczny z podaniem numerów kontaktowych serwisu. 1. KAMERA HD, FULL HD Kamera wyposazona w 3 przetworniki CCD Rozdzielczość 1920x1080 pixeli Progresywna metoda skanowania Zoom cyfrowy 1.5x Głowica kamery wyposażona w minimum 2 programowalne przyciski Funkcja aktywacji ciągłego zapisu cyfrowego, take picture, balans bieli, ostrość, zoom realizowana przez operatora z głowicy kamery Szt. 1 2. KONSOLA KAMERY+SYSTEM ZAPISU OBRAZU WRAZ ZE ŹRÓDŁEM ŚWIATŁA LED Konsola kamery HD wraz z tabletem sterującym i rejestratorem obrazu Przycisk balans bieli 2 wyjscia USB na panelu Wyjścia video: 2xDVI, 2x3G-SDI Wejścia video: 1xDVI, port USB dla tabletu-1x Pojemność pamięci wewnetrznej 112 GB Możliwość rozszerzenia pamięci poprzez podłączenie zewnętrznego dysku Przechowywanie obrazu w formacie JPG, BMP Sterowanie konsolą z tabletu Żywotność diody LED minimum 30 000 Wydajność oświetlenia 1350 lumenów Port światłowodu zgodny ze standardem: ACMI, Storz, Wolf, Olympus Jasność 500 cd/m2 Ruter Szt. 1 3. MONITOR MEDYCZNY Monitor kolorowy HD Przekatna obrazu minimum 32 Ekran LCD Rozdzielczośc FULL HD 1920x1080 Kąt widzenia V/H 178 stopni Kontrast minimum 1300x1 sygnał Wejścia/wyjścia: Composite FBAS, DVI, SDI, VGA, S-VIDEO, HDMI Jasność 500 cd/m2 Szt. 1 4. POMPA ARTROSKOPOWA DWUROLKOWA Pompa artroskopowa przeznaczona do kontrolowanego rozszerzania stawów podczas zabiegów artroskopowych Monitorowanie ciśnienia wewnątrzwarstwowego i przepływu Zakres cisnienia 0-120 mmHg, przepływu do 1500ml/min z możliwoscią płynnej zmiany obu parametrów Kolorowy monitor dotykowy, minimum 4 programy pracy, dedykowane do różnych stawów Niskoprofilowy przełącznik nozny do pompy Pilot Szt. 1 5. WÓZEK ARTROSKOPOWY Z OSŁONĄ KABLI Wózek jezdny z blokadą 2 kółek Wbudowana listwa zasilająca, wyposażona w główny wyłącznik prądu Możliwość ustawienia wszystkich elementów zestawu Wózek wyposażony w uchwyt głowicy kamery Wózek wyposażony w wieszaki na płyny i uchwyt na butle CO2 Ramię do mocowania tabletu sterującego Centralne mocowanie monitora Szt. 1 6. OPTYKA ARTROSKOPOWA autoklawalna Rozdzielczość Full HD Optyka o srednicy 4,00 mm, kąt 30 stopni Szt. 2 7. PŁASZCZ ARTROSKOPOWY Kompatybilny z optyka 4mm-z pozycji 6. 2 zawory Przepływ ciągły z bolcem tępym Szt. 1 8. ŚWIATŁOWÓD DO ARTROSKOPII Długość 3m, srednica 3,5mm Szt. 2 9. KOSZYK DO STERYLIZACJI OPTYKI I ŚWIATŁOWODU Szt. 2 10. DRENY DO POMPY DWUROLKOWEJ Komplet w składzie: 1 szt. INFLOW i 1 szt. OUTWLOW kpl. 150.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.