eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › WYPOSAŻENIE SPORTOWE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W PIŃCZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Pińczów: WYPOSAŻENIE SPORTOWE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W PIŃCZOWIE
Numer ogłoszenia: 224719 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pińczowski , ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3576001, faks 41 3576007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE SPORTOWE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W PIŃCZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż sprzętu i urządzeń dla wyposażenia sportowego i użytkowego hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie, zwane dalej wyposażeniem. Wymagania dot. poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiającynie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone wraz z ofertą oświadczenia , dokumenty opisane w niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone wraz z ofertą oświadczenia , dokumenty opisane w niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone wraz z ofertą oświadczenia , dokumenty opisane w niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone wraz z ofertą oświadczenia , dokumenty opisane w niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone wraz z ofertą oświadczenia , dokumenty opisane w niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    kartę oferowanego produktu zawierającą nazwę produktu, nazwę producenta, rok produkcji, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające weryfikację oferty w stosunku do wymagań Zamawiającego opisanych w załączniku nr 5 do niniejszej siwz, wyciągi z folderów lub katalogów przedstawiające przedmiot zamówienia - parafowane przez Wykonawcę wraz z próbkami materiałów jeżeli ich dostarczenie wskazano w załączniku nr 5, złożyć oświadczenie, w oryginale, że oferowane produkty posiadają wymagane przepisami szczególnymi atesty, certyfikaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron; którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; której nie można przypisać drugiej stronie. Nie uważa się za siłę wyższą wpływu czynników atmosferycznych na termin realizacji dostaw, które przy składaniu oferty winny być normalnie brane pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Zmiana dotyczy terminu wykonania umowy.------------ Ograniczenia zakresu dostaw wynikającego z braku środków finansowych: Przewiduje się następujący zakres ograniczenia w kolejności zależnej od posiadanych środków: ograniczenie -rezygnacja dostaw pakietu nr 2 - wyposażenie w sprzęt gimnastyczno - lekkoatletyczny; drobny sprzęt i urządzenia w zakresie pozycji 4.2.2; 4.2.10; 4.2.15; 4.2.16;4.2.17 lub-i ograniczenie -rezygnacja dostaw pakietu nr 6 - wyposażenie zaplecza techniczno-sportowego obiektu, w zakresie pozycji 4.6.4. lub-i ograniczenie -rezygnacja dostaw pakietu nr 7 -wyposażenie meblowe sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych, hallu w zakresie pozycji 4.7.3,3; 4.7.6.1; 4.7.6.2; 4.7.6.3 lub-i ograniczenie -rezygnacja dostaw pakietu nr 9 - wyposażenie porządkowe, w zakresie pozycji 4.9.2; 4.9.4; 4.9.5; 4.9.6; 4.9.7; 4.9.8; 4.9.9; 4.9.15; 4.9.16. - zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego związanego ze zmianą urzędowej zmiany stawki podatku VAT. - Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 28-400 Pińczów ul. Zacisze 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe - sekretariat 28-400 Pińczów ul. Zacisze 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia stanowi część zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie, które jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Osi 5 Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport, działanie 5.3 Inwestycje w sferę dziedzictwa kulturowego, turystyki i sportu zgodnie z umową nr UDA-RPSW.05.03.00-26-323/08-00 o dofinansowanie Projektu WND-RPOWS.05.03.00-26-323/08..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie dla halowych gier sportowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie dla halowych gier sportowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie w sprzęt gimnastyczno - lekkoatletyczny; drobny sprzęt i urządzenia sportowe ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w sprzęt gimnastyczno - lekkoatletyczny; drobny sprzęt i urządzenia sportowe ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie w kotary grodzące, siatki ochronne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w kotary grodzące, siatki ochronne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie trybun..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie trybun..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie podłogi sportowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podłogi sportowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie zaplecza techniczno-sportowego obiektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie zaplecza techniczno-sportowego obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie meblowe sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych, hallu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie meblowe sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych, hallu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie sanitarno-higieniczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sanitarno-higieniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie porządkowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie porządkowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.