eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 994 844,00 złotych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Młynary: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 994 844,00 złotych
Numer ogłoszenia: 224662 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młynary , ul. Dworcowa 29, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2486082 w. 39, faks 55 2486400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlynary.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 994 844,00 złotych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego w 2012 roku deficytu budżetu Miasta i Gminy Młynary w kwocie 1 082 798,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji komunalnych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 912 046,00 zł. Kwota kredytu 1 994 844,00 złotych. Kredyt podlega spłacie w latach 2012-2022 w zakresie odsetek. Karencja w spłacie kapitału do końca 2012 roku. Spłata kapitału następować będzie w latach 2013 - 2022, jak niżej: 1)w 2013 roku spłata kapitału w wysokości 199 344,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2013 roku w wysokości 49 836,00 złotych, II rata - do 20 maja 2013 roku w wysokości 49 836,00 złotych, III rata - do 20 września 2013 roku w wysokości 49 836,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2013 roku w wysokości 49 836,00 złotych. 2)w 2014 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2014 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2014 roku w wysokości 49 875,00 złotych III rata - do 20 września 2014 roku w wysokości 49 875,00 złotych IV rata - do 20 listopada 2014 roku w wysokości 49 875,00 złotych 3)w 2015 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2015 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2015 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2015 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2015 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 4)w 2016 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2016 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2016 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2016 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2016 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 5)w 2017 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2017 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2017 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2017 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2017 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 6)w 2018 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2018 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2018 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2018 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2018 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 7)w 2019 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2019 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2019 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2019 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2019 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 8)w 2020 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2020 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2020 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2020 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2020 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 9)w 2021 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2021 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2021 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2021 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2021 roku w wysokości 49 875,00 złotych. 10)w 2022 roku spłata kapitału w wysokości 199 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2022 roku w wysokości 49 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2022 roku w wysokości 49 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2022 roku w wysokości 49 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2022 roku w wysokości 49 875,00 złotych. Odsetki od bieżącego zadłużenia płatne w ratach miesięcznych przez cały okres kredytowania. Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej, będącej sumą stawki referencyjnej WIBOR 1M i marży banku. Oprocentowanie ustala się na podstawie WIBOR 1M obowiązującego na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego. Marża banku stała w okresie kredytowania Do wyliczenia oprocentowania stosuje się rzeczywistą ilość dni w miesiącu i roku (rok obrachunkowy liczy 365 dnia, a w przypadku roku przestępnego 366 dni). Rata odsetkowa płatna będzie ostatniego dnia miesiąca począwszy od 30 września 2012 r., przy czym ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie płatności ostatniej raty kapitału. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą usługi będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). Ponadto informuje się, że budżet Miasta i Gminy Młynary na 2012 rok oraz sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za lata 2010 - 2011 jest dostępny na stronie internetowej: www.mlynary.bip.doc.pl w zakładce - Budżet i finanse.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz przedłożą zezwolenie Prezesa Narodowego Banku Polskiego na wykonywanie czynności bankowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożą bilans banku za 2011 rok. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.; 2) Własny projekt umowy uwzględniający postanowienia niniejszej specyfikacji.; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Młynarach ul. Dworcowa 29, 14 - 420 Młynary (pok. Nr 13).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Młynarach ul. Dworcowa 29, 14 - 420 Młynary (pok. Nr 11 sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.08.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.