To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Bytom: Wdrożenie wraz z dostawą Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 224656 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162217 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie wraz z dostawą Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami (zwanego dalej Systemem) wraz ze sprzętem niezbędnym do funkcjonowania systemu zapewniającego prowadzenie: - ewidencji zasobów, - ewidencji najemców oraz użytkowników lokali wraz z danymi finansowymi o nich, - obsługi finansowo-księgowej, - obsługi kosztowej, czynszowej i windykacyjnej, - obsługi wspólnot mieszkaniowych, pustostanów, obejmująca w szczególności: a) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej; b) udzielenie bezterminowych licencji umożliwiających jednoczesną pracę przynajmniej 200 użytkownikom; c) dostawę serwera wraz z systemem operacyjnym i bazą danych; d) udzielenie bezterminowych licencji lub sublicencji, dostarczenie oraz konfigurację oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy Systemu (w szczególności systemu zarządzania bazą danych: bazodanowa platforma MS SQL w wersji wspieranej przez firmę Microsoft - lub równoważna); e) instalację i konfigurację Systemu prowadzącą do uzyskania pełnej zgodności z wymaganiami oraz dostarczenie Dokumentacji; f) zasilenie początkowe przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym danymi ze wskazanych systemów informatycznych; g) szkolenie użytkowników Systemu. W ramach zamówienia wykonawca dostarczy serwer zapewniający właściwą pracę systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 437932 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sacer s.c., ul. Hryniewickiego 17, 81-340 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 437932
- Oferta z najniższą ceną: 437932 / oferta z najwyższą ceną: 729950
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego wieloskładnikowe uwierzytelnianie (MFA) wraz ze wsparciem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.