eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Całodobowa ochrona fizyczna obiektów, monitorowanie sygnałów alarmowych z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej, konwój środków pieniężnych oraz wykonanie planu ochrony budynku.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Myszków: Całodobowa ochrona fizyczna obiektów, monitorowanie sygnałów alarmowych z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej, konwój środków pieniężnych oraz wykonanie planu ochrony budynku.
Numer ogłoszenia: 224650 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Myszkowie , ul. Pułaskiego 68, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 315 15 00, faks 034 3131849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inset.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna obiektów, monitorowanie sygnałów alarmowych z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej, konwój środków pieniężnych oraz wykonanie planu ochrony budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektów i mienia, monitorowanie sygnałów alarmowych z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej , konwój środków pieniężnych oraz opracowanie planu ochrony budynków Urzędu Skarbowego w Myszkowie. Usługa ochrony obejmuje okres 3 lat od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) t.j.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;a) Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie było wykonane należycie. Za każdą należycie wykonaną usługę odpowiadającą swoim zakresem i wartością t.j. polegającą na ochronie osób i mienia o łącznej wartości co najmniej 200000,00 zł brutto. Wykonawca, który spełnia ten wymóg za każdą wykonaną usługę otrzyma 1 pkt, b) Wykonawca zobowiązany jest posiadać Centrum (stację) monitorowania systemów alarmowych i dysponować grupą interwencyjną lub przedstawić umowę bądź zobowiązanie do współpracy z takim centrum oraz z obcymi grupami interwencyjnymi. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że gwarantuje interwencję grupy w czasie nie dłuższym niż 15 min,c) Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, które posiadają licencję I stopnia oraz są zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę. Osoby te nie mogą być karane.d) oświadczenie Wykonawcy, że osoba nadzorująca pracowników ochrony posiada licencję II stopnia, jest zatrudniona wyłącznie na podstawie umowy o pracę i nie jest karana, e) oświadczenie Wykonawcy, że zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracownika posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do tajemnicy służbowej o klauzuli co najmniej zastrzeżone. Należy dołączyć do wniosku kopię poświadczenia osobowego pracownika.f) za posiadanie Certyfikatu jakości dla prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia Wykonawca otrzyma dodatkowo 10 pkt.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;co będzie potwierdzone złożonymi przez Wykonawcę oświadczeniami i dokumentami. Ocena spełnienia powyższych warunku nastąpi przez analizę oświadczen i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (spełnia/nie spełnia). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej t.j. ochrony osób i mienia, konwoju środków pieniężnych na kwotę co najmniej 100000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Zamawiający zaprosi do złożenia oferty pięciu Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i otrzymają najwyższą ocenę za spełnienie ww warunków. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty:1. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób, mienia, konwojowania środków pieniężnych,4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,II. W celu potwierdzenia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:1. wykazu zatrudnionych co najmniej trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Należy dołączyć kserokopię licencji I stopnia tych osób. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę oraz że nie są karane.2. oświadczenie, że osoba nadzorująca pracowników ochrony posiada licencję II stopnia i jest zatrudniona wyłącznie na podstawie umowy o pracę i nie jest karana. Należy przedstawić kopię licencji pracownika, 3. oświadczenia, że osoba zatrudniania na podstawie umowy o pracę posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do tajemnicy służbowej o klauzuli co najmniej zastrzeżone. Należy dołączyć do wniosku kopię poświadczenia bezpieczeństwa, 4. Wykonawca przedstawi wykaz należycie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). W załączeniu do wniosku należy przedstawić potwierdzenie, że usługi te zostały należycie wykonane. Za usługę odpowiadającą swoim zakresem i wartością zamówienia uznaje się usługę polegającą na ochronie osób i mienia o łącznej wartości co najmniej 200000,00 zł brutto ( z podatkiem VAT), 5. oświadczenie, że Wykonawca posiada własne Centrum Monitorowania Systemów Alarmowych i Dowodzenia Grupami Interwencyjnymi i że czas interwencji grupy nie będzie dłuższy niż 15 min lub przedstawi umowę bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do współpracy w zakresie monitorowania sygnałów oraz reakcji grupy interwencyjnej, 6. dodatkowe punkty Wykonawca uzyska za posiadanie Certyfikatu jakości dla prowadzonej działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. W tym celu należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego uzyskanie certyfikatu.III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100000,00 zł.2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I.- 4,6,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.V. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I.5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.VI. Dokumenty o których mowa w pkt. IV - 1 i 2 oraz pkt. V powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument o którym mowa pkt. IV-3 powienien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.VII. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.IV zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.VIII.Dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym firmy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.IX. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wniosek - www.isnet.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Urząd Skarbowy w Myszkowie 42-300 Myszków ul. Pułaskiego 68.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Myszkowie 42-300 Myszków ul. Pułaskiego 68 pok.204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.