eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 224640 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax. 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT I NAPRAWA ELEMENTÓW DRÓG OBEJMUJE: -remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową z otaczarki z obcinaniem krawędzi, -remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z otaczarki bez obcinania krawędzi, -remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera z docinaniem krawędzi, -remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera, bez docinania krawędzi, -wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową wbudowaną mechanicznie -warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, -warstwa ścieralna z mieszanek SMA gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, -remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów-wyboje głębokości 1,5cm -remont cząstkowy nawierzchni utrwalonych przy pomocy grysów -wyboje 2 cm, -rozebranie chodników płyt betonowych owym.50x50x7cm na podsypce piaskowej, -remont chodników z betonowych płyt betonowych owym.50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem-uzupełnienie, -remont chodników z betonowych płyt betonowych owym.50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem-płyty inwestora, odzysk z rozbiórki, -rozebranie nawierzchni ręcznie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, -remont chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, -remont chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm na podsypce cemontowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, -remont chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cemontowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem- kostka inwestora, odzysk z rozbiórki, -nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał wykonawcy, -nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał inwestora, -rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr.12cm,wypełnienie spoin piaskiem(trylinka) -nawierzchnie z płyt ażurowych 40x40x6cm na podsypce cementowo-piaskowej, -rozebranie obrzeży owym. 6x20cm na podsypce piaskowej, -obrzeża betonowe o wym.20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, -obrzeża betonowe kolorowe o wym.20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, -obrzeża betonowe o wym.20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem-obrzeża inwestora-uzupełnienie, -obrzeża betonowe o wym.30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, -obrzeża betonowe o wym.30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem- obrzeże inwestora, -rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, -krawężniki betonowe wystające owym. 15x30cm,ławabetonowa z oporem, podsypka cementowo-piaskowa, -krawężniki betonowe wystające owym. 15x30cm,ławabetonowa z oporem, podsypka cementowo-piaskowa -krawężnik inwestora-uzupełnienie, -naprawy dróg gruntowych szlakowych-profilowanie, -nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm, -nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm, -nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 20cm, -roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.1km koparki o poj. łyżki 0,60m3, grunt kat.III-IV, -nakłady uzupełniające do tablic zakażmy dalszy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad1km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach nawierzchni utwardzonej, kat.gruntu I-IV, -ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I -III, -humusowanie z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5cm, -wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do1km, -wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi każdy następny 1km, -regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, -regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych, -regulacja pionowa studzienek telefonicznych, -warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczone w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm, -warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm, -rozebranie podbudowy z betonu gr.15 cm, mechaniczne, -rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4 cm mechaniczne, -podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna,gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm, -podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna,gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm, -podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm, -podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm, -podbudowa z destruktu asfaltowego grubość po zagęszczaniu 10cm, -podbudowy z tłucznia betonowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm, -podbudowa z destruktu asfaltowego lub tłucznia betonowego, gr.warstwy po zagęszczeniu 10cm - materiał inwestora -frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 2 cm z wywozem kory asfaltowej na plac składowy, -frezowanie nawierzchni asfaltowej z wywozem kory asfaltowej na plac składowy-dodatek za każdy 1 cm. W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do: -Usunięcie rumoszu poza pas drogowy. Rumosz stanowi własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). -Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. -Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania tymczasowego robót. -Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości, ilości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. -Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizowanych robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28. UWAGA ! Powyższe roboty będą realizowane sukcesywnie, na każdorazowe zlecenie częściowe Zamawiającego. Przewidywana maksymalna ilość poszczególnych robót wymieniona jest w załączonym kosztorysie ofertowym. Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zamianie) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i wg cen określonych w kosztorysie, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót, w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym, którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy określającym zakres prac oraz ceny. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej specyfikacji ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): -przyspieszenie realizacji robót, -zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na: -zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: -roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu). Tam gdzie jest to możliwe należy wykorzystać odbiory częściowe dla kompleksowego wykonania fragmentu trasy i oddania jej do ruchu przed upływem terminu zakończenia całości zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WYMAGANE w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA WYMAGA SIĘ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW STWIERDZAJĄCYCH WYKSZTAŁCENIE I UPRAWNIENIA WYMIENIONYCH OSÓB, PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania będą przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie ze wzorem SIWZ) B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM, ZAPEWNIAJĄCYM PRAWIDŁOWE WYKONANIE ZAMÓWIENIA NALEŻY WYKAZAĆ SIĘ POSIADANIEM / DYSPONOWANIEM CO NAJMNIEJ NASTĘPUJĄCEGO POTENCJAŁU TECHNICZNEGO: -KOPARKA -SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY -CIĄGNIK KOŁOWY -WYTWÓRNIA MIESZANKI MINERALNO-BITUMICZNEJ -FREZARKA -TERMOS DO MASY -SKRAPIARKA DO BITUMU -ROZKŁADARKA MAS BITUMICZNYCH SZER. 4,0 M -PIŁA DO CIĘCIA NAWIERZCHNI Z TARCZĄ -RECYKLER 2 SZT -WALEC OGUMIONY, -WALEC STATYCZNY SAMOJEZDNY, -WALEC WIBRACYJNY, -RÓWNIARKA -WIBRATOR PŁYTOWY LUB UBIJAK MECHANICZNY -REMONTER CIŚNIENIOWY 2 SZT. -SZCZOTKI MECHANICZNE LUB ZAMIATARKI SAMOBIEŻNE, -SPRĘŻARKA POWIETRZA UWAGA! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze, tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno-bitumicznejna miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN - S - 96025: 2000 pkt. 3.4.2 czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST C) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. . 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw. ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe), UWAGA ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) -posiadają średni roczny przychód na przestrzeni trzech ostatnich lat obrotowych na poziomie nie niższym niż 1.000.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, 2.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne, 5.Wykaz sprzętu, 6.Wykaz osób - należy załączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje dla wskazanych w wykazie osób, 7.Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej, 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 9.Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 10.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, 11.Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów, UWAGA! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄGZ REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13.Dowód wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 14.oświadczenie, iż Wykonawca posiada średni roczny przychód na przestrzeni trzech ostatnich lat obrotowych na poziomie nie mniejszym niż 1.000.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres 15.Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.