eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2010/2011 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Biała Podlaska: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2010/2011 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 224592 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej , ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, faks 083 3438183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2010/2011 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 19 zadań: Obwód Drogowy Janów Podlaski, Zad. Nr 1 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 811), Zad. Nr 2 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 812), Zad. Nr 3 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 698) Zad. Nr 4 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 816), Zad. Nr 5 - usługa pługiem średnim (teren O D w Janowie Podlaskim), Zad. Nr 6 - usługa pługiem średnim (teren O D w Janowie Podlaskim), Zad. Nr 7 - usługa równiarką (teren O D w Janowie Podlaskim), Zad. Nr 8 - usługa równiarką (teren O D w Janowie Podlaskim) Zad. Nr 9 - usługa ładowarką (teren O D w Janowie Podlaskim), Obwód Drogowy w Łukowie, Zad. Nr 10 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 808), Zad. Nr 11 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 807), Zad. Nr 12 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 806), Zad. Nr 13 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 813), Zad. Nr 14 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 803), Zad. Nr 15 - usługa pługiem średnim (teren O D w Łukowie), Zad. Nr 16 - usługa pługiem średnim (teren O D w Łukowie), Zad. Nr 17 - usługa równiarką (teren O D w Łukowie), Zad. Nr 18 - usługa równiarką (teren O D w Łukowie), Zad. Nr 19 - usługa ładowarką (teren O D w Łukowie). Zakres usług obejmuje: odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, dyżur sprzętu do zimowego utrzymania (przez dyżur sprzętu należy rozumieć czas postawienia pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na Bazy Obwodu Drogowego po wcześniejszym wezwaniu). Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) informacji o: aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, innych zdarzeniach zauważonych na drodze. Wartość zamówienia: 732 250,00 zł. netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: zadanie nr 1 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 2 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 3 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 4 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 5 - nośnik pługa średniego - sam. o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni), zadanie nr 6 - nośnik pługa średniego - sam. o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni), zadanie nr 7 - równiarka, zadanie nr 8 - równiarka, zadanie nr 9 - ładowarka o pojemności łyżki min. 2 m3, zadanie nr 10 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 11 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 12 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 13 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 14 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług), zadanie nr 15 - nośnik pługa średniego - sam.o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni), zadanie nr 16 - nośnik pługa średniego - sam.o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni), zadanie nr 17 - równiarka, zadanie nr 18 - równiarka, zadanie nr 19 - ładowarka o pojemności łyżki min. 2 m3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien dysponować osobą lub osobami zdolnymi do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, 21 - 500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym oraz pocztą elektroniczną.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, 21 - 500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14 pokój 319. Otwarcie ofert odbędzie się o godzinie 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 811).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 812).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 698).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 816).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - usługa pługiem średnim (teren O D w Janowie Podlaskim).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - usługa pługiem średnim (teren O D w Janowie Podlaskim).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - usługa równiarką (teren O D w Janowie Podlaskim).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - usługa równiarką (teren O D w Janowie Podlaskim).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - usługa ładowarką (teren O D w Janowie Podlaskim).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 808).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 807).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 806).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 813).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - usługa pługo - piaskarką (droga nr 803).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - usługa pługiem średnim (teren O D w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16 - usługa pługiem średnim (teren O D w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie Nr 17 - usługa równiarką (teren O D w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zad. Nr 18 - usługa równiarką (teren O D w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zad. Nr 19 - usługa ładowarką (teren O D w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.