eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy elementów układów hamulcowych do pojazdów samochodowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Olsztyn: Sukcesywne dostawy elementów układów hamulcowych do pojazdów samochodowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 224590 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy elementów układów hamulcowych do pojazdów samochodowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy elementów układów hamulcowych (tarcze, klocki, bębny, szczęki) do pojazdów samochodowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie,, zwanych dalej częściami. 2.Dostarczone części muszą być: -fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, -w opakowaniu oznakowanym logo (znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części) oraz numerem katalogowym, -dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262). 3.Oferowane części muszą odpowiadać wszystkim parametrom, zgodnie z ich przeznaczeniem. 4.Podane w formularzu cenowym numery katalogowe części oryginalnych, występują w celu precyzyjnego określenia asortymentu - oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych lub części o porównywalnej jakości i przeznaczeniu. 5.Wykonawca może zaoferować części zamienne o porównywalnej jakości (równoważne). Zgodnie z § 2 pkt 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. z 2003 r. Nr 38, poz. 329) części zamienne o porównywalnej jakości to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego części spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę części równoważnych Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, w trakcie badania i oceny ofert, dostarczenia po jednym egzemplarzu z oferowanych części zamiennych o porównywalnej jakości - w celu oceny ich równoważności. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania oświadczenia producenta że zaoferowane części (dot. części równoważnych) są tej samej jakości, co komponenty które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. 6. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta i oznaczenie handlowe oferowanych części. 7.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atesty lub certyfikaty dostarczanych części, o ile takie są wymagane przez obowiązujące prawo. 8. Na części, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych części, jeśli takich udzielił producent. 9.Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonych części przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 10 Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejscem realizacji zamówienia jest magazyn KWP w Olsztynie, przy ul. Pstrowskiego 3. 11.Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówione części własnym transportem i na swój koszt. 12.Rodzaj zamawianych części oraz ich ilość każdorazowo określane będą w zamówieniu kierowanym do Wykonawcy faksem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 13. Wykonawca w formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej imię, nazwisko oraz numer telefonu i faxu. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które wpisane zostaną w umowie. 14. Zastrzeżenia dotyczące dostarczonych części Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie lub pisemnie u Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji tj. dostawy części nie spełniających wymagań technicznych lub jakościowych, Wykonawca wymieni części na wolne od wad w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia istnienia wady z dostawą na koszt własny do magazynu Zamawiającego. Brak rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni, uznane zostanie za przyjęcie reklamacji. Załatwienie uznanych reklamacji ilościowych następować będzie przez: - uzupełnienie dostawy, - rozliczenie finansowe. 15. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia, zmianę umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w zakresie asortymentu oferowanych części, na części równoważne, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostawa towarów określonych w ofercie jest niemożliwa (np.: zaprzestanie produkcji, importu itp.) 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18.Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia lub części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa tj. wskazać części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2)w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2- 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p., zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument określony w pkt. 1 musi być złożony przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, natomiast oświadczenie określone w pkt. 2 wykonawcy składają wspólnie. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument (dokumenty) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.