eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Aktywna integracja w mieście Głowno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Głowno: Aktywna integracja w mieście Głowno
Numer ogłoszenia: 224534 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie , ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 42 719 27 25, faks 42 719 27 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywna integracja w mieście Głowno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla grupy 30 osób w tym 20 kobiet i 10 mężczyzn. W tym: Zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym , warsztaty, obejmują grupę 30 osób Szkolenia zawodowe obejmują grupę jest 29 osób. Szkolenia są realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach realizacji projektu Aktywna integracja w mieście Głowno 2.Opis przedmiotu zamówienia 2.1.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy oraz sposób jej realizacji : 1)Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań z doradcą zawodowym w ramach aktywizacji zawodowej a) spotkania grupowe- warsztaty dla 30 osób w ilości 10 godzin. Zajęcia odbywać się będą w 2 dniowym cyklu po 5 godzin. Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym będą odbywać się w jednej grupie. (1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych). Spotkania grupowe maja na celu nabycie umiejętności odnalezienia się i zaprezentowania na tle grupy, wejście w relacje interpersonalne z innymi osobami. Zajęcia grupowe mają mieć charakter warsztatowy, mają uczyć nowych zachowań i postaw na rynku pracy, przełamywać istniejące w uczestnikach bariery społeczne i zawodowe. b) spotkania indywidualne po 5 godzin dla każdego z 30 uczestników (łącznie150 godzin). (1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych). Spotkania indywidualne mają mieć charakter zawodowy, a także terapeutyczny, wzmacniający dla uczestnika. Spotkania z doradcą mają na celu dać uczestnikom szansę większego poznania, otwarcia się i szczerego przedstawienia własnych trudności w znalezieniu pracy. W ramach zajęć z doradcą zawodowym przewidziano następujące bloki tematyczne: -identyfikacja posiadanych zasobów, mocnych i słabych stron, zdolności, zainteresowań, -poznawanie uczestników oraz ich dotychczasowych doświadczeń związanych z poszukiwaniem pracy, -rynek pracy - metody aktywnego poszukiwania pracy, -skuteczne przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, elementy autoprezentacji, -określenie umiejętności i predyspozycji zawodowych, zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych. Termin wykonania usługi - na realizację zamówienia przewidziane są dwa miesiące. 2) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z psychologiem. Zajęcia mają na celu wzmocnienie pozycji jednostki w grupie, kształtowanie nowych umiejętności interpersonalnych i zasad funkcjonowania w życiu społecznym W ramach zajęć z psychologiem przewidziano: a)Trening kompetencji i umiejętności społecznych - zajęcia dla grupy 30 uczestników w ilości 20 godzin .Zajęcia grupowe z psychologiem przewidziane są w jednej grupie. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych). b)- Zajęcia indywidualne z psychologiem po 6 godzin dla każdego uczestnika z grupy 30 osobowej (łącznie 180 godzin). (1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych). W ramach zajęć z psychologiem przewidziano następujące bloki tematyczne: -budowa zaufania - integracja grupy, -sztuka komunikacji interpersonalnej- podstawowe pojęcia , sposoby komunikacji, bariery komunikacyjne, autoprezentacja. -asertywność, postawy asertywne, asertywność w pracy, sztuka konwersacji, budowanie relacji interpersonalnych. - Ile jesteś wart - poczucie własnej wartości i godności. Termin wykonania usługi na realizację zamówienia przewidziane są dwa miesiące. 3)Warsztaty - gospodarowanie budżetem domowym zajęcia grupowe - 15 godzin (1 godzina szkoleniowa -45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych.) dla grupy 30 uczestników. W ramach warsztatów przewidziano następujące bloki tematyczne: -pojecie budżetu i jego zastosowanie. Budżet domowy. -jak rozsądnie gospodarować budżetem domowym, -czy i jak korzystać z kredytów? -jak wyjść z pętli zadłużenia? Termin wykonania usługi - na realizację zamówienia przewidziany jest jeden miesiąc. 4)Warsztaty - Wizaż mój wizerunek zajęcia grupowe - 15 godzin dla grupy 30 osób (1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych) W ramach warsztatów przewidziano następujące bloki tematyczne: -stylizacja sylwetki kobiet i mężczyzn, -analiza kolorystyczna, -podstawy wizażu. W ramach warsztatów Wizaż mów wizerunek zaplanowano zajęcia w dwóch grupach w następującym podziale: -10 godzin dla grupy 20 kobiet. -5 godzin dla grupy 10 mężczyzn. Termin wykonania usługi - na realizację zamówienia przewidziany jest jeden miesiąc. 5)Szkolenia zawodowe dla grupy 29 osób łącznie: 5.1) Rękodzielnictwo - 5 osób - 80 godz. 1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Program szkolenia: 1.Bezpieczeństwo i higiena pracy. 2.Wyjaśnienie pojęć związanych z tematyką szkolenia. 3.Historia decoupage. 4.Style i kierunki w decoupage. 4.1. rodzaje spękań -efekt delikatny -efekt ceramiki -efekt skóry -efekt country -efekt fresku 5.Przygotowanie powierzchni przedmiotu. 6.Dobór kolorystyki i elementów zdobniczych. 7.Ustalenie szczegółów kompozycji zdobiących przedmiot. 8.Zabezpieczanie gotowej pracy. 9.Naklejanie motywów decoupage na różnych powierzchniach m.in.: 9.1. Ozdobny woreczek. Decoupage na tkaninie, użycie nowego kleju do naklejania motywów z papieru na tkaninę. 9.2.Prezent. Ozdabianie pudełka i dachówki nowym papierem i perłowymi farbami. 9.3.Wiejski pejzaż. 10.Wyroby korali , broszek, kolczyków z różnych materiałów m.in.: 10.1 Wykonanie naszyjników ze szklanych koralików na metalowej żyłce - podstawy wyrobu biżuterii. 10.2 Zdobienie drewnianych korali z wykorzystaniem serwetek ryżowych i farb metalizujących. 10.3 Wykonywanie elementów z masy imitującej kamień. 10.4 Wykańczanie prac lakierem i farbami. 11. Wyplatanie koszy ze sznurka - wykonywanie splotów 12. Wyroby z gipsu. 13. Technika kolażu w ozdabianiu przedmiotów. 14. Wyroby z masy solnej. 15. Wykonywanie przedmiotów ozdobnych z naturalnych przedmiotów 16. Ikony. Firma szkoleniowa zapewnia wszystkie niezbędne materiały do wykonania powyższych zadań. 5.2) Aranżacja terenów zielonych - 11 osób - 120 godz. 1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Program szkolenia: Program kursu Aranżacja ogrodów i terenów zielonych obejmuje zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, doboru roślin, projektowania ogrodów, odpowiedniego przygotowania podłoża i nasadzenia roślin. 1. Podstawy przedsiębiorczości -Ogólne zasady prowadzenia działalności -Wybrane źródła finansowania działalności gospodarczej - Zasady przygotowania dokumentacji aplikacyjnej 2. Dobór roślin pod względem barwy, kształtu, zapachu i faktury -Rośliny iglaste i zimozielone -Rośliny jednoroczne i dwuletnie -Byliny -Drzewa ozdobne tracące liście -Żywopłoty 3. Projekt ogrodu -Komponowanie przestrzeni: przestrzeń i funkcja -Zasady przygotowania projektu. - Proporcje form w ogrodzie. - Scenariusz i program ogrodu (ogród frontowy, taras, ganek, kącik dla dziecka, ogród ozdobny i użytkowy: ziołowy i warzywny) -Plan i makieta ogrodu 4. Zakładanie ogrodu -Wstępne rozeznanie i pomiar terenu -Porządkowanie terenu - Nawadnianie - Odprowadzanie wody z ogrodu -Zakładanie trawnika - Założenie rabaty z roślin jednorocznych, dwuletnich i wieloletnich - Nasadzenia krzewów ozdobnych - BHP na stanowisku pracy. 5.3) Kasjer handlowy - 9 osób - 128 godz. 1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Program szkolenia: -bezpieczeństwo i higiena pracy; -ochrona przeciwpożarowa; -udzielenie pierwszej pomocy na miejscu wypadku; -budowa i obsługa kasy; -programowanie kas: (przynajmniej 4 modeli); -praca na kasie (teoria + praktyka, przynajmniej 4 modeli ), -drukowanie raportów; -wystawienie faktur i rachunków; Całe szkolenie ma zawierać elementy teoretyczne i praktyczne nauki zawodu. Wykonawca -firma szkoleniowa zapewnia sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia tj.: 1 kasa na 1 uczestnika szkolenia. 5.4) Stylizacja paznokci z elementami makijażu - 3 osoby - 85 godz. 1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Program szkolenia: - BHP na stanowisku pracy; - prowadzenie władnej działalności gospodarczej - zasady; - organizacja stanowiska pracy; - zapoznanie z narzędziami niezbędnymi do wykonywania pracy; - budowa i choroby paznokcia; - manicure i zabiegi pielęgnacyjne dłoni; - przedłużanie paznokci żelem; - przedłużanie paznokci akrylem; - zdobnictwo - metody zdobienia: malowanie, ozdoby malowane i wtapiane; - pedicure i pielęgnacja stóp; - masaż stóp - malowanie płytki paznokciowej; - środki do makijażu; - przybory do makijażu; - przygotowanie skóry do makijażu; - analiza kolorystyczna - typy kolorystyczne urody odpowiadającym porom roku; - techniki malowania i korygowania twarzy , - wykonywanie makijażu dziennego i wieczorowego. Wykonawca - firma szkoleniowa musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały do wykonania powyższych zadań. 5.5) Grafik komputerowy - 1 osoba - 180 godz. 1 godzina szkoleniowa - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Program szkolenia: Poznawanie narzędzi programowych oraz modyfikowanie parametrów pracy w programie np.: CorelDRAW 1)Podstawy rysunku wektorowego 2)Nadawanie obiektom wypełnień i konturów 3)Wstawianie i modyfikowanie tekstu 4)Precyzyjne rysowanie obiektów wektorowych 5)Modyfikowanie kształtu obiektu i krzywych (krzywe Beziera) 6)Rysowanie linii 7)Modyfikacje obiektów wektorowych 8)Stosowanie efektów do obiektów wektorowych 9)Importowanie oraz eksportowanie grafiki 10)Podstawowe elementy pracy w programie np.: Adobe Photoshop 11)Praca z kolorem 12)Metody zaznaczania obrazków 13)Narzędzia edycyjne 14)Stosowanie kanałów w pracy z obrazkami 15)Stosowanie warstw w pracy z obrazkami 16)Korekty tonalne i barwne 17)Modyfikacja obrazków 18)Wykorzystanie obiektów tekstowych w obrazku 19)Terminologia związana z drukiem 20)Drukowanie materiałów kompozytowych 21)Przygotowanie materiału do naświetleń oraz sprawdzenie poprawności dokonanej separacji kolorów 22)Zadania - podstawowy element automatyzacji pracy 23)Droplety 24)Przetwarzanie wsadowe 25)Stosowanie podstawowych zasad budowy napisów i interlinii wykorzystywanych w liternictwie 26)Reguły konstruowania układów literniczych 27)Właściwości i oddziaływanie barw - sposoby wykorzystania tego w praktyce 28)Rodzaje kompozycji i podstawowe zasady prawidłowego komponowania 29)Wykonywanie kompozycji kolorystycznych i literniczych 30)Projektowanie znaku firmy opartego na kompozycji literniczej 31)Projektowanie afiszy informacyjnych i plakatów 32)Charakteryzowanie elementów reklamy zewnętrznej i warunków jej skuteczności 33)Opracowanie projektu billboardu Wykonawca - firma szkoleniowa zapewnia sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie niezbędne do nauki zawodu. 2.2. W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie wszystkich szkoleń, warsztatów, spotkań, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia w trakcie wszystkich spotkań , szkoleń , warsztatów grupowych,dotyczyrównież wszystkich szkoleń zawodowych, ciepłego posiłku tj. drugie danie ( mięso , ziemniaki lub frytki , zestaw surówek ) oraz suchego poczęstunku ( ciastka, kawa , herbata, cukier, mleko,śmietanka do kawy, woda mineralna, sok). - zapewnienia w trakcie spotkań indywidualnych suchego poczęstunku ( ciastka, kawa , herbata, cukier, mleko,śmietanka do kawy, woda mineralna, sok), uzupełniane na bieżąco dla każdego uczestnika. - zapewnienia fachowej kadry prowadzącej szkolenia,spotkania, warsztaty oraz stałej opieki metodycznej; - zapewnienie sali wykładowej wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi dla przeprowadzenia szkolenia, wymaga się aby szkolenia odbywały się na terenie miasta Głowno.; - przygotowania i druku materiałów dydaktycznych; - ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków związanych z uczestnictwem w szkoleniach grupowych i indywidualnych oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. - przygotowania i druku świadectw ukończenia szkolenia (zaświadczeń,certyfikatów potwierdzających odbycie spotkań,szkoleń na druku MEN),z naniesionymi odpowiednio logotypami. Nabyte kwalifikacje rodzaj uprawnień typ dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, Zaświadczenie o ukończeniu kursu i Zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz.216); - zabezpieczenia materiałów szkoleniowych (długopisy, notatniki, zestawy ćwiczeń z instrukcjami , niezbędne materiały do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń zawodowych); - dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, - prowadzenia dzienników spotkań , szkoleń , warsztatów. - wykonania szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, spotkań,warsztatów. - zapewnienia oznakowania obowiązującymi logotypami POKL wszystkich materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz pomieszczeń w których będą odbywać się szkolenia. 1 godzina dydaktyczna - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. 2.3. Szkolenia muszą być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, gdy Wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy ( Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415, z póź. zm.) oraz, że jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz złoży wraz z ofertą oświadczenie w tym zakresie zgodnie z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (z każdego rodzaju), polegających na wykonywaniu usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń, /spotkań z doradcą zawodowym oraz z psychologiem a także szkolenia zawodowe o tematyce co najmniej: Rękodzielnictwa, Aranżacja terenów zielonych, Grafik komputerowy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami posiadającymi wiedzę, wykształcenie i doświadczenie a) w zakresie spotkań z doradcą zawodowym - dysponuje co najmniej dwoma osobami będącymi doradcą zawodowym z wyższym wykształceniem, posiadającymi studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego oraz co najmniej rok doświadczenia zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie. b) W zakresie spotkań z psychologiem - dysponuje co najmniej dwoma osobami będącymi psychologiem , które ukończyły jednolite studia magisterskie na kierunku psychologii oraz odbyły wymagany staż zawodowy. c) W zakresie warsztatów Gospodarowania budżetem domowym -dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. d) W zakresie warsztatów Wizaż, mój wizerunek -dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe posiadającymi mnimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. e) W zakresie szkoleń zawodowych: - Rękodzielnictwa-dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. -Aranżacja terenów zielonych -dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. - Kasjer handlowy -dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. - Stylizacja paznokci z elementami makijażu -dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. - Grafik komputerowy -dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ ( załącznik nr 9) 2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści zawartej umowy: 3.1. Konieczność zmiany składu osobowego kadry szkolącej, może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż odpowiednie wymagania określone w ofercie Wykonawcy. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania na każdą z form wsparcia - szkolenie mniejszej liczby osób niż wskazana w przedmiocie zamówienia. W takim wypadku, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalnie do liczby osób, które rzeczywiście wezmą udział w danej formie wsparcia - szkoleniu, spotkaniu warsztatach. Zmniejszenie liczby uczestników nie może być wyższe niż o 2 osoby. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie, w zakresie szkoleń zawodowych, możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach na zasadzie zmniejszenia liczby uczestniczących osób w jednym z zamówionych szkoleń z jednoczesnym zwiększeniem w takiej samej liczbie osób uczestniczących w innym szkoleniu. Jednak przeniesienie osób na inne szkolenia nie może przekroczy liczby 3 uczestników. Zmiana jest dopuszczalna nawet jeżeli w wyniku przeniesienia osób na inne szkolenie spowoduje rezygnację z danego szkolenia z uwagi na brak uczestników. W przypadku przeniesienia osób na inne szkolenie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie na zasadzie obliczenia kosztu przeszkolenia jednej osoby w danym szkoleniu tj. cena za dane szkolenie wskazana w ofercie zostanie podzielona przez ilość uczestników pierwotnie wskazanych, następnie obliczona cena przeszkolenia jednego uczestnika zostanie pomnożona przez liczbę uczestników po zmianie. Obliczona cena będzie ceną za dane szkolenie w którym została zmieniona liczba osób uczestniczących. 3.4. Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji form wsparcia - szkoleń określonych w harmonogramie realizacji szkoleń, w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów. 3.5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany nazwy zadania, c) zmiany osób reprezentujących strony w przypadku zmian w strukturach organizacyjnych stron. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w sytuacji: a) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń, b) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 3.7. Wystąpienie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, lub wystąpienie innych okoliczności mających wpływ na wysokość stawki podatku VAT.- dopuszcza się zmianę umówionego wynagrodzenia. W przypadku ustawowej zmiany podatku VAT do ceny netto zostanie naliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości. Zmiana może dotyczyć usług nie zapłaconych przed zmianą stawki podatku. 3.8. Wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług szkoleniowych w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych 3.9. W przypadku usług zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości usług szkoleniowych zamiennych z usługami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie , ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego-Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie , ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia są realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach realizacji projektu Aktywna integracja w mieście Głowno.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.