eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa leków i sprzętu jednorazowego oraz materiałów sterylizacyjnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Jaworzno: Dostawa leków i sprzętu jednorazowego oraz materiałów sterylizacyjnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 224496 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i sprzętu jednorazowego oraz materiałów sterylizacyjnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i sprzętu jednorazowego oraz materiałów sterylizacyjnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w ramach następujących pakietów: Pakiet 1 - leki 1 Pakiet 2 - leki 2 Pakiet 3 - leki 3 Pakiet 4 - urologia cewniki, sondy Pakiet 5 - serwety Pakiet 6 - testy do sterylizacji i myjni dezynfektora Pakiet 7 - testy i opakowania do sterylizacji plazmowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3.1 - 3.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.62.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 33.14.15.50 - Heparyna 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w sekcji gospodarczej Szpitala tel. 032 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - leki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2, 33.69.25.00-2, 33.62.14.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - leki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki o wartośći poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - leki 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - urologia cewniki, sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i sondy o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.23-0, 33.17.11.00-0, 33.19.40.00-6, 33.14.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - serwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - testy do sterylizacji i myjni dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji i myjni dezynfektora o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - testy i opakowania do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.95.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.