Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 1) - Budowa chodnika w miejscowości Aleksandrów Trzeci i Czwarty strona północna odcinek nr 2 od km 0+000 do km 1+722,02
Numer ogłoszenia: 224494 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 1) - Budowa chodnika w miejscowości Aleksandrów Trzeci i Czwarty strona północna odcinek nr 2 od km 0+000 do km 1+722,02.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych dla inwestycji pn. Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 1) - Budowa chodnika w miejscowości Aleksandrów Trzeci i Czwarty strona północna odcinek nr 2 od km 0+000 do km 1+722,02 na plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów Trzeci i Czwarty w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 853 od km 0+000 do km 1+722,02. Dostarczone wyroby brukowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi ustalone w PN - EN 1340. Do każdej partii materiałów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę techniczną dopuszczającą stosowanie wyrobów brukowych w budownictwie drogowym. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały betonowe na okres 3 lat, gwarancja obejmuje wymianę wadliwych materiałów wraz z ich wbudowaniem. Część 1. Lp. Nazwa materiału budowlanego Ilość Jedn. 1. Cement portlandzki CEM II 32,5 - workowany po 25 kg-50 t 2. Obrzeże trawnikowe betonowe 100x30x8 cm, w kolor szary-100 szt. 3. Plastyfikator do zapraw (pakowany w hermetycznych saszetkach po16-20g )-500 szt. Część 2. Lp. Nazwa materiału budowlanego Ilość Jedn. 1. Piasek budowlany-500 m3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.31.00-6, 44.11.12.00-3, 14.21.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument(y) potwierdzający(e) jakość i przydatność kruszywa do stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z obowiązującymi normami (dotyczy pozycji nr 2 Części 2 przedmiotu zamówienia tj.: piasek budowlany).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów
Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów
pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów pokój nr 7 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa materiału budowlanego Ilość Jedn. 1. Cement portlandzki CEM II 32,5 - workowany po 25 kg - 50 t 2. Obrzeże trawnikowe betonowe 100x30x8 cm, w kolor szary -100 szt. 3. Plastyfikator do zapraw (pakowany w hermetycznych saszetkach po16-20g )-500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.31.00-6, 44.11.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa materiału budowlanego Ilość Jedn. 1. Piasek budowlany- 500 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrów Etap II -Rządowy Fundusz Polski Ład"
- Budowa drogi gminnej Aleksandrów - Trzepietniak, od km 0+011 do km 1+719 - strona północna
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3118E Prymusowa Wola - Paradyż - Skórkowice - Reczków na długości 990 m"
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- "Zagospodarowanie centrum miejscowości Kotuszów poprzez przebudowę dwóch zbiorników wodnych służących małej retencji"
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Przebudowa budynku F-13 Centrum Nauk o Żywności i Żywieniu wraz z montażem instalacji gazowej naprawa stropów żelbetowych oraz naprawa zarysowań i spękań ścian działowych ETAP I
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.