eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Świerklaniec: Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec
Numer ogłoszenia: 22440 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Świerklaniec , ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844853, faks 032 2844852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec w zakresie pięciu poniższych zadań: Zadanie nr 1. Remont nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wyprodukowanego w procesie recyklingu w miejscu wbudowania wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, zalaniem złącza lepikiem asfaltowym, odwiezieniem i utylizacją gruzu . Zadanie nr 2 Renowacja nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wytworzonego w otaczarni wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, zalaniem złącza lepikiem asfaltowym, odwiezieniem i utylizacją gruzu. Zadanie 3. Remont podbudowy o grubości od 20 do 35 cm żużlem wielkopiecowym, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym z odwozem gruzu i jego utylizacją. Zadanie 4. Remont nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wyprodukowanego w procesie na zimno w miejscu wbudowania wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, odwiezieniem i utylizacją gruzu Zadanie nr 5. Drobne roboty podczas wykonywania remontów w zakresie zadania 1,2,3 i 4 np. podniesienie do niwelety drogi kratek ściekowych, włazów ulicznych, studni rewizyjnych, zasuw oraz wymiana krawężników i obrzeży..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dwoma referencjami na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót asfaltobetonowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł. c) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie budowy dróg. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; b) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Należy dołączyć uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób ( kopie) c) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5 d) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ e) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) 2 referencje na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót asfaltobetonowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału . 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-f niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału (poza uprawnieniami). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklaniec 42-622 Świerklaniec ul. Młyńska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklaniec 42-622 Świerklaniec ul. Młyńska 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.