eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Zielona Góra: Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry
Numer ogłoszenia: 224399 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184639 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Aleja Niepodległości w ramach zadania Budowa 2 stacjonarnych placów zabaw w ramach działań związanych z ożywianiem Starówki Zielonej Góry. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: 4.1. kolorowa karta techniczna producenta urządzenia zabawowego z dokładnym rysunkiem (zdjęciem) urządzenia, opisem urządzenia (powierzchnią strefy bezpiecznej, wysokość swobodnego upadku, dokładne wymiary urządzenia, cechy konstrukcyjne, sposób montażu w gruncie); 4.2. dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 4.2.1. certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny; 4.2.2. karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; 4.2.3. atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni; 4.2.4. autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię; 5. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne opisane w przedmiocie zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego spełniające wymagania określone przez zamawiającego. Wyrób równoważny Zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. 6. Sposób wynagrodzenia: 6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za wydanie decyzji przez organy wymienione w Prawie Budowlanym niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji, opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych,) zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, dokumentacją projektową i SIWZ. 6.2. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent. 6.4. Złożenie przez oferenta oferty oznacza, że Program Funkcjonalno-Użytkowy jest kompletny i nadaje się do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz SIWZ. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 9. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEMET Sp. z o.o., ul. Fabryczna 23, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132180,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236782,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.