eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Katowice: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 224381 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresami okreslonymi w siwz. A. Postanowienia wspólne dla wszystkich zakresów: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach i zmontuje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. 2. Wykonawca dostarczy, zamontuje oraz wypoziomuje przedmiot zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 15:00 po uzgodnieniu z Zamawiającym, we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23, bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 3. Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. 4. W terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi próbki obić i kolorystykę oferowanych mebli. 5. Zamawiający zatwierdzi próbki obić i kolorystykę oferowanych mebli w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. 6. Dostawa mebli stanowiąca przedmiot zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym, zwanym dalej protokołem. Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę i miejsce przekazania. 7. Podpisany przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. B. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję, na przedmiot zamówienia. Dostarczona gwarancja winna być w języku polskim. 4. W razie stwierdzenia braków lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą. 5. Zgłoszenie usterki nastąpi faksem lub mailem na nr/adres Wykonawcy. 6. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 7. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. 8. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. Wówczas termin naprawy może wynosić do 14 dni roboczych, włącznie z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 9. W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy (zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą) w terminie do 7 dni roboczych od dnia stwierdzenia braku możliwości usunięcia wady.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.37.00-4, 39.14.33.10-2, 39.13.41.00-1, 39.11.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1) Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, należycie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie i montażu mebli o wartości nie mniejszej niż:20 000,00 zł brutto każda - dla zakresu I, 4 000,00 zł brutto każda - dla zakresu II. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden zakres, Zamawiający uzna również ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie i montażu mebli, z których każda odpowiada co najmniej sumie wartości wskazanych kwot w zakresach, w których składana jest oferta. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia i dokumentu wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1) Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1) Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1) Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna pok. 164 ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W odniesieniu do pkt III.4.1) Zamawiający precyzuje odpowiednio do przedmiotowego zamówienia, że w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.). 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczenia i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wskazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp. Każdy z podmiotów oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać odrębnie. 4.Termin realizacji zamówienia: do 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem poniższych terminów: a) w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi próbki obić i kolorystykę oferowanego przedmiotu umowy; b) Zamawiający zatwierdzi próbki obić i kolorystykę oferowanego przedmiotu umowy w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. 5. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli: biurko na nogach z płyty z blendą maskującą - 11 szt.; biurko pod komputer z półką wysuwaną pod klawiaturę - 5 szt.; kontener wstawiany pod biurko na kółkach z trzema szufladami - 38 szt.; szafa na akta dwudrzwiowa z nadstawką - 20 szt.; szafa półotwarta - 1 szt.; szafa na akta dwudrzwiowa - 12 szt.; stolik na czterech nogach - 4 szt.; nadstawka na szafy - 20 szt. zgodnie z opisem zawartym w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.13.41.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła pracownicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: krzesło biurowe, obrotowe - 21 szt.; krzesła tapicerowane metalowe - 23 szt.; podnóżki - 50 szt. zgodnie z opisem zawartym w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.37.00-4, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.