Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Opole: Zorganizowanie i wykonanie wizyt i wyjazdów studyjnych w Polsce i za granicą w ramach projektów unijnych realizowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Numer ogłoszenia: 224333 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i wykonanie wizyt i wyjazdów studyjnych w Polsce i za granicą w ramach projektów unijnych realizowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i wykonanie wizyt i wyjazdów studyjnych w Polsce i za granicą w ramach projektów unijnych realizowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Przedmiot zamówienia został podzielony dwa zadania: Zadanie nr 1: Organizacja wizyty młodzieży wraz z opiekunami w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Prowadzenie Punktu Informacyjnego Europe Direct - Opole współfinansowanego przez Komisję Europejską Zadanie nr 2: Organizacja wyjazdu studyjnego obejmująca usługę transportową, hotelową, cateringową, tłumaczeniowa oraz organizacji spotkań z ekspertami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1B do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt.: Centra Startowe - sieciowy system wsparcia przedsiębiorczości w województwie opolskim, realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wykonawcy mogą składać swoje oferty na jedno lub więcej zadań. Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 60.10.00.00-9, 55.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ) 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w terminie podanym w zał. nr 1A, 1B do SIWZ - odpowiednio do zadania. Termin zorganizowania wyjazdu może ulec zmianie. O zmianie terminu wyjazdu, o którym mowa w pkt. 2, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Dział Organizacyjno -Administracyjny
ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Dział Organizacyjno -Administracyjny ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1: Organizacja wizyty młodzieży wraz z opiekunami w Warszawie. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Prowadzenie Punktu Informacyjnego Europe Direct - Opole współfinansowanego przez Komisję Europejską Zadanie nr 2: Organizacja wyjazdu studyjnego obejmująca usługę transportową, hotelową, cateringową, tłumaczeniowa oraz organizacji spotkań z ekspertami. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt.: Centra Startowe - sieciowy system wsparcia przedsiębiorczości w województwie opolskim, realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Organizacja wizyty młodzieży wraz z opiekunami w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Organizacja wizyty młodzieży wraz z opiekunami w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Prowadzenie Punktu Informacyjnego Europe Direct - Opole współfinansowanego przez Komisję Europejską.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Organizacja wyjazdu studyjnego obejmująca usługę transportową, hotelową, cateringową, tłumaczeniowa oraz organizacji spotkań z ekspertami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Organizacja wyjazdu studyjnego obejmująca usługę transportową, hotelową, cateringową, tłumaczeniowa oraz organizacji spotkań z ekspertami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1B do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt.: Centra Startowe - sieciowy system wsparcia przedsiębiorczości w województwie opolskim, realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 60.10.00.00-9, 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów (dzieci) niepełnosprawnych z terenu Gminy Karczew wraz z opieką nad uczniami w czasie dowozu do i z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 (wrzesień - czerwiec).
- " Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wodynie w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. na podstawie biletów
- "Kompleksowa obsługa zamawiającego w zakresie rezerwacji i zakupu usług noclegowych w kraju i za granicą oraz rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych oraz autokarowych"
- Usługa dowożenia dzieci do szkół (rok szklony 2024/2025) na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.