eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Naprawy, przeglądy i konserwacje kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Szczecin: Naprawy, przeglądy i konserwacje kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 224330 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147054 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, przeglądy i konserwacje kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy, przeglądy i konserwacje kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego, zgodnie z załącznikami nr 4-18 do SIWZ. Przez przegląd i konserwację kserokopiarki rozumie się: - wykonanie kopii testowej, rozpoznanie wstępne, ocena stanu technicznego urządzenia - czyszczenie: zespołu optyki i naświetlania, szyby ekspozycji, zespołu wywołującego i kół napędzających, zespołu dozowania tonera, zespołu transferu i separacji, zespołu rejestru, czujników optycznych i kontroli dozowania, termistorów, zespołu odrywaczy, zespołu czyszczenia, zespołu utrwalania - kontrola i ewentualne czyszczenie rolek podawania papieru - czyszczenie wnętrza urządzenia - regulacje procesu kopiowania, czujników, ekspozycji, dozowania i rejestru - odnotowanie niezbędnych danych urządzenia w karcie przeglądu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MITA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10784,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10784,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MINOLTA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5795,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5795,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: TOSHIBA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3841,78

  • Oferta z najniższą ceną: 3049,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4985,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CANON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16165,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22424,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: LANIER

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3019,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3746,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: SHARP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10248,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10248,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PANASONIC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2976,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1865,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4563,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: BROTHER, DEVELOP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3477,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3477,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: TRIUMPH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7454,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7454,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: OLIVETTI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3257,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3257,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: REX ROTARY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13468,80

  • Oferta z najniższą ceną: 13468,80 / Oferta z najwyższą ceną: 15850,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: NASHUATEC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ksero Contakt Spółka Jawna Janusz Pęski, Mariusz Smólski, ul. Hrubieszowska 20a, 71-047 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7512,76

  • Oferta z najniższą ceną: 7192,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8137,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: RICOH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ksero Contakt Spółka Jawna Janusz Pęski, Mariusz Smólski, ul. Hrubieszowska 20a, 71-047 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9215,88

  • Oferta z najniższą ceną: 8458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11303,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: GESTETNER

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6423,30

  • Oferta z najniższą ceną: 6423,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6741,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.