eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa projektorów multimedialnych - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Poznań: Dostawa projektorów multimedialnych - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 224312 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa projektorów multimedialnych - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu według opisu przedmiotu zamówienia i przeszkolenia użytkowników, według wymogów Zamawiającego. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 SIWZ. Zadanie nr 1: Dostawa projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 25 szt. Zadanie nr 2: Dostawa przenośnych projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 8 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp.: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1(wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2 Sytuacja podmiotowa wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Zaświadczenie, iż przedmiot dostawy opowiada normom ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, ze oferowane urządzenia dostarczone w ramach poszczególnych zadań spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE 5 Opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) Określa minimalne wymagania techniczne - parametry, określone przez Zamawiającego i specyfikację techniczną sprzętu oferowanego przez Wykonawcę. Wykonawca parametry oferowane podaje w formie opisu, podaje typ i producenta każdego z nich. 6 Kalkulacja cenowa ZAŁĄCZNIK NR 6(załączono do SIWZ) Zadanie 1 - 2 Wykonawca podaje ceny jednostkowe netto skalkulowane dla poszczególnych urządzeń i ich ceny brutto powiększone o należny podatek Vat. W cenie Wykonawca winien zawrzeć dostawę , uruchomienie i szkolenie użytkowników. 7 Warunki gwarancji ZAŁĄCZNIK NR 7 ( WZÓR załączono do SIWZ ) ZADANIE NR 1. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone projektory i 2000 godzin gwarancji na żywotność lampy ( w trybie normal) Zaoferowaną -żywotność lampy- w ramach gwarancji Wykonawca potwierdza dokumentem w postaci karty katalogowej publikowanej przez producenta projektora w języku polskim (dopuszczalne tłumaczenie). Wykonawca musi spełnić również warunki określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 7. ZADANIE NR 2. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone projektory i 2000 godzin gwarancji na żywotność lampy ( w trybie normal) Zaoferowaną -żywotność lampy- w ramach gwarancji Wykonawca potwierdza dokumentem w postaci karty katalogowej publikowanej przez producenta projektora w języku polskim (dopuszczalne tłumaczenie). Wykonawca musi spełnić również warunki określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 7. 8 Wzór protokołu odbioru urządzeń ZAŁĄCZNIK NR 8 (wzór załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 9 ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OCENIANYCH ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) Określa parametry techniczne podlegające punktacji wchodzące w skład kryteriów oceny oferty. 10 Istotne postanowienia umowy ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ (wzór załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - dane techniczne - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. dane techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośnych projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. dane techniczne - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.