eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Zegrze: Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 224308 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91859 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883896, faks 22 6883868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. 2. Zamówienie zostało ujęte w 2 częściach: Część nr I - Zakup pojemników na klucze, szaf stalowych (klasa A), zestawów plombowniczych i worków ewakuacyjnych Część nr II - Zakup szaf stalowych (klasa B i C). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: część zamówienia I: 39132100-7, 44619000-2, 44316400-2, 35110000-5; część zamówienia II: 39132100-7. 5. Wykonawca dostarczy towary stanowiące przedmiot zamówienia fabrycznie nowe (w I klasie jakości), technicznie sprawne/zgodne z parametrami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia) 7. Wykonawca udzieli gwarancji: dla Części nr I: poz. 1, 15-18 - 12 miesięcznej; poz. 2-14 - 24 miesięcznej liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia; dla Części nr II: 24 - miesięcznej liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładowania i wniesienia towarów do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca o planowanej dostawie towarów powiadomi Zamawiającego, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem (dwa dni robocze). 11. Dostawy (przy udziale przedstawiciela Wykonawcy) winny być realizowane w godzinach: od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 - 15.00, w piątek w godz. 8.00 - 12.30. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 13. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 44.61.90.00 - Inne pojemniki 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr I - Zakup pojemników na klucze, szaf stalowych (klasa A), zestawów plombowniczych i worków ewakuacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsmetal Alians Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 60 lok. U/2, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162296,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113958,64

  • Oferta z najniższą ceną: 113958,64 / Oferta z najwyższą ceną: 226338,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część nr II - Zakup szaf stalowych (klasa B i C)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMET SAFE Sp. z o.o., ul. Łowicka 22 lok. U2, 02-502 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35921,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22243,32

  • Oferta z najniższą ceną: 22243,32 / Oferta z najwyższą ceną: 46740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.