eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno › Roboty remontowe w Nadleśnictwie Drawno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Drawno: Roboty remontowe w Nadleśnictwie Drawno
Numer ogłoszenia: 224277 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drawno , ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, tel. 095 7682041; 0606328270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/drawno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Nadleśnictwie Drawno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa; Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24; Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1 ; Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 2 - 350.00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 4 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/drawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - zdjęcie skrzydeł drzwiowych i demontaż ościeżnic Roboty montażowe - montaż ościeżnic drzwiowych regulowanych drewnianych - montaż stolarki drzwiowej (4 szt) drewnianej z 100% wyselekcjonowanego drewna klejonego warstwowo, posiadające jeden zamek z wkładką klasy C. Okucia wykonane ze stali w kolorze satyna, kolor stolarki do uzgodnienia z Zamawiającym oraz jedno skrzydło drzwiowe wzmocnione powinno spełniać co najmniej wymagania o których mowa w Polskiej Normie PN-90/B i zaopatrzone w dwa zamki z wkładką klasy C. - obróbka tynków po wymianie ościeżnic Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzki na schodach wejściowych do budynku - demontaż grzejników - demontaż kotła CO Roboty montażowe - montaż kotła o mocy 20 KW firmy DEFRO KDR PLUS lub równoważnego - montaż zaworu trójdrogowego z siłownikiem - montaż grzejników firmy PURMO lub równoważne 600/600 - 2 szt, 600/800 - 2 szt, 600/400 - 1 szt - uzupełnienie posadzek i cokolików cementowych jednolitych - wykonanie posadzek z płytek (gress antypoślizgowy) na kleju na schodach zewnętrznych Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - demontaż grzejników - 4 szt Roboty montażowe - montaż zbiornika akumulacyjnego 500 l - montaż grzejników stalowych dwupłytowych 500/800 -4szt firmy PURMO lub równoważne - montaż układu Laddomat 21 - montaż pompy obiegowej - montaż zaworu trójdrogowego z siłownikiem - rozbudowa automatyki o sterowanie zaworem trójdrogowym Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - rozbiórka pokrycia dachowego - eternit - rozbiórka łacenia - rozbiórka uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej - rozbiórka obicia ścian kolankowych Roboty montażowe - wykonanie pokrycia dachowego blachodachówką z profilem i kolorze zbliżonym do dachówki znajdującej się na sąsiednim dachu z blachy dwustronnie ocynkowanej i powlekanej kilkoma warstwami lakieru wraz z montażem obróbek blacharskich w tym samym kolorze - wykonanie elementów konstrukcji dachowej wraz z łaceniem - obicie ścian deską elewacyjną - impregnowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem - przekazanie do utylizacji eternitu i dostarczenie karty odpadu dla Inwestora Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.