eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Poznań: Ochrona budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 224244 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu , ul. Dożynkowa 9H, 61-662 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6463800, faks 061 6364801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usługi obejmować będzie ochronę majątku Zleceniodawcy oraz życia i zdrowia pracowników Zamawiającego a także mienia użytkownika pomieszczeń zlokalizowanych w tym obiekcie - Sądu Rejonowego w Poznaniu, w tym zabezpieczenie pomieszczeń przed dewastacją, przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję MSWiA do posługiwania się bronią służbową. 3.1. Zakres czynności objętych ww. zadaniem będzie następujący: ochrona mienia Zamawiającego i Sądu Rejonowego, ochrona majątku Zamawiającego i Sądu Rejonowego przed skutkami awarii technicznych instalacji (wodnej, kanalizacyjnej, c.o., elektrycznej itp.) ochrona obiektu przed próbami sabotażu lub terroru oraz powiadamianie odpowiednich do zaistniałej sytuacji, służb publicznych i ratunkowych, ochrona życia i zdrowia pracowników Zamawiającego. 3.2. Sposób realizacji ww. zadania będzie następujący: ochrona realizowana będzie w ramach jednego (zmiennego) posterunku całodobowego, obsadzonego przez pracownika ochrony z licencją MSWiA, dozór obiektu sprawowany będzie za pośrednictwem zainstalowanego w obiekcie telewizyjnego systemu obserwacyjnego, okresowe obchody obiektu i sprawdzanie stanu miejsc newralgicznych, w celu ujawnienia ew. zagrożeń lub awarii, kontrola i nadzór ruchu osobowego na terenie obiektu, wydawanie i odbieranie kluczy (prowadzenie ewidencji ruchu), zleceniobiorca wykona zadanie w oparciu o własny sprzęt i odzież służbową (zleceniobiorca będzie zobowiązany zapewnić umundurowanie pracowników ochrony). 3.3. W ramach zlecenia, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do podłączenia, z wykorzystaniem należącego do niego sprzętu i oprogramowania, systemu alarmowego budynku do prowadzonego przez niego centrum monitorowania sygnałów alarmowych i do reakcji na sygnał alarmowy oraz do zapewnienia w sytuacjach zagrożeń, interwencji wyspecjalizowanej i uzbrojonej grupy, która na miejsce zdarzenia przybędzie w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu wezwania. 3.4. Najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do przedłożenia Zleceniodawcy, do akceptacji, Instrukcji Ochrony Fizycznej Obiektu Delegatury, stanowiącej załącznik do umowy o ochronę, zawierającej opis obowiązków pracowników ochrony zgodny z zakresem określonym w specyfikacji. Ochrona budynku będzie sprawowana wyłącznie przez zatrudnionych przez Zleceniobiorcę pracowników ochrony, posiadających licencję co najmniej pierwszego stopnia - pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 3.5. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi, Zleceniobiorca na piśmie przekaże Zleceniodawcy imiona i nazwiska pracowników, którzy będą wykonywali zadania z zakresu ochrony obiektu. Wszelkie zmiany w tym zakresie muszą być niezwłocznie sygnalizowane Zamawiającemu na piśmie. 3.6. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na wypadek ewentualnych szkód mogących wystąpić w związku z prowadzoną działalnością. Termin wykonania zamówienia: od 1 października 2010 r. do 30 września 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem - Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z właściwego rejestru oraz aktualną koncesję na działalność w zakresie ochrony osób i mienia. Ocena metodą warunku granicznego: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena metodą warunku granicznego: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z właściwego rejestru , 2. aktualna koncesja na działalność w zakresie ochrony osób i mienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dożynkowa 9H 61-662 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Dożynkowa 9H 61-662 Poznań pok. 208 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.