Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Łódź: Przetarg ZP/22/2007 Odzież robocza, obuwie, rękawice oraz okulary ochronne
Numer ogłoszenia: 224238 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, fax 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa: Zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ZP/22/2007 Odzież robocza, obuwie, rękawice oraz okulary ochronne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej kod grupy CPV: 18100000-0, obuwia kod grupy CPV: 19300000-9, rękawic /kod grupy CPV: 18424000-7 oraz okularów ochronnych /kod grupy CPV: 18142000-6 dla Instytutu CZMP. na które składają się: Pakiet 1 - Ubrania, fartuchy, koszule Pakiet 2 - Kurtki Pakiet 3 - Buty, trepy Pakiet 4 - Rękawice, czapki Pakiet 5 - Okulary ochronne Pakiet 6 - Bielizna w ilościach wskazanych w Formularzu Cenowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Odzież i obuwie robocze muszą spełniać wymagania Polskiej Normy posiadać deklarację zgodności z PN. Środki ochrony indywidualnej oprócz deklaracji zgodności z wymogami bezpieczeństwa muszą być oznakowane znakiem CE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 19.30.00.00-9, 18.42.40.00-7, 18.14.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 10, ust.2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), dalej PZP oraz spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP jak również spełniający wymogi określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez rozpatrzenie i analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał załączenia do oferty dokumentów zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena przydatności - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, w pok. Nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, w pok. Nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Ubrania, fartuchy, koszule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie damskie, 2 częściowe - spodnie, fason standardowy expres plastikowy + bluzka zapinana na guziki z 2 kieszeniami na dole, krótki rękaw, płótno bawełniane lub z 25% - 30% udziałem elany, kolor biały, temperatura prania do 70 st.C. 1 000 Kpl. 2. Ubranie damskie, 2 częściowe - spódnica - fason standardowy, bluzka zapinana na guziki, z 2 kieszeniami na dole, krótki rękaw, płótno bawełniane lub z 25% - 30% udziałem elany, kolor biały, temperatura prania do 70 st.C. 800 Kpl. 3. Fartuch damski, krótki rękaw, zapinany na guziki, płótno bawełniane lub z 25% - 30% udziałem elany, kolor biały, temperatura prania do 70 st.C. 200 szt. 4. Ubranie męskie 2 częściowe - spodnie standardowe na expres plastikowy, bluzka zapinana na guziki, z dwoma kieszeniamki na dole, krótki lub dlugi rękaw, płótno bawełniane lub z 25% - 30% udziałem elany, kolor biały, temperatura prania do 70 st.C. 300 Kpl. 5. Ubranie męskie 2 częściowe - spodnie standardowe na expres stalowy, bluzka zapinana na guziki, z dwoma kieszeniamki na dole, dlugi rękaw, płótno bawełniane lub z 25 % - 30 % udziałem elany, kolor seledyn, temperatura prania do 70 st.C. 40 Kpl. 6. Fartuch męski, długi rękaw, zapinany na guziki, płótno bawełniane lub z udziałem elany, kolor biały, temperatura prania do 70 st.C. 50 szt. 7 Ubranie męskie drelichowe 2 częściowe, spodnie ogrodniczki + bluza, temperatura prania do 70 st.C. 70 Kpl. 8. Koszula flanelowa - długi rękaw 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena przydatności - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Kurtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurtka ocieplana 100 szt. 2. Kurtka zimowa, ortalionowa, ocieplana, zamek błyskawiczny, kaptur, dwie kieszenie, kolor granat 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena przydatności - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Buty, trepy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Buty przemysłowe trzewiki skórzane wiązane na wysokości kostki 100 szt. 2. Buty gumowe, białe 80 Par. 3. Trepy damskie - pantolety na spodach drewnianych z profilem ortopedycznym, z paskiem na piętę, podeszwa antypoślizgowa, cholewa wykonana z naturalnej skóry, kolor biały 200 Par. 4. Trepy męskie - pantolety na spodach drewnianych, z profilem ortopedycznym, z paskiem na piętę, podeszwa antypoślizgowa, cholewa wykonana z naturalnej skóry, kolor biały 200 Par. 5. Buty damskie, białe, na koturnie, z krytym szerokim przodem, paskiem na pięte z regulowaną tęgością, z profilem ortopedycznym, podeszwa antypoślizgowa, wierzch perforowany lub gładki / w zależności od potrzeb /cholewa wykonana z naturalnej skóry, wyściółka skórzana. 800 Par. 6. Buty męskie, białe, na koturnie, z krytym szerokim przodem, z paskiem na pietę, z regulowaną tęgością, z profilem ortopedycznym, podeszwa antypoślizgowa, wierzch perferowany lub gładki / w zależności od potrzeb /, cholewka wykonana z naturalnej skóry, wyściółka skórzana. 400 Par. 7. Buty gumowo - filcowe 80 Par..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Rękawice, czapki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice drelichowe 600 Par. 2. Rękawice drelichowe wzmacniane skórą 500 Par. 3. Rękawice ocieplane 5 palczaste 100 Par. 4. Rękawice spawalnicze 10 Par. 5. Rękawice bawełniane - antypoślizgowe wampirki 200 Par. 6. Czapki ocieplane 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Okulary ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary ochronne - gogle 50 szt. 2. Okulary ochronne - możliwość noszenia z okularami korekcyjnymi, wielorazowego użytku, panoramiczny kształt nie ograniczajac pola widzenia, możliwość dopasowania długości ramion oprawek, pokryte powłoką antyrefleksyjną i przeciwko zaporowywaniu. 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Bielizna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bielizna podkoszulek - biały bawełniany 200 szt. 2. Bielizna reformy - białe bawełniane 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.