eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Starogard Gdański: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka
Numer ogłoszenia: 224229 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198429 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka, gmina Starogard Gdański, w następującym zakresie robót budowlanych : Etap I - odcinek A-B 1.Roboty przygotowawcze - pomiarowe - 0,29km, - karczowanie pni - 4szt. , - zdjęcie warstwy humusu - 750m2, - roboty rozbiórkowe - bryły betonowe 5,5m3, demontaż oznakowania, cięcie nawierzchni bitumicznych - 45m, 2.Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku - 50m3, - wykonanie nasypów z profilowaniem i zagęszczaniem - 30m3, 3.Podbudowy - korytowanie - 774m2, - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - 774,0m2, - podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5mm gr. 15 cm - 717,00m2, - podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 10cm - 57m2, 4.Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie podbudowy 774m2, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11W, gr. 4cm - 717m2, - nawierzchnia ścieralna ciągu pieszo - rowerowego z mieszanki mineralno- asfaltowej AC5S-gr. 3cm 717m2, - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8cm - 57m2, 5. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem trawą przy gr. humusu 10cm - 380m2, 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome grubowarstwowe - 17,13m2, - montaż oznakowania pionowego - 8 szt., - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na słupkach z rur o średnicy 60 i 38mm w rozstawie 2,5m - 272mb, 7. Elementy ulic - krawężniki betonowe o wym. 15*30cm z wykonaniem ławy betonowej - 35mb, - krawężniki betonowe o wym. 15*22cm z wykonaniem ławy betonowej - 11mb, - obrzeża betonowe o wym. 30*8cm z wykonaniem ławy betonowej - 583mb, - wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a nawierzchnią bitumiczną - 45mb, 8. Inne roboty - Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych o śr. 100mm na kablach, pod drogami i wjazdami - 20mb, - oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszenia skarp - 257mb. Etap II - odcinek C-D 1.Roboty przygotowawcze - pomiarowe - 0,65km, - karczowanie pni - 24szt. , - zdjęcie warstwy humusu - 2285,50m2, - roboty rozbiórkowe - demontaż oznakowania, cięcie nawierzchni bitumicznych- 45m, - rozebranie wylotu przepustu z bruku kamiennego (do ponownego wbudowania) - 3m2, 2.Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku - 120m3, - wykonanie nasypów z profilowaniem i zagęszczaniem - 150m3, 3. Podbudowy - korytowanie - 1669,0m2, - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - 1669,0m2, - podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5mm gr. 15 cm - 1644,00m2, - podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20cm - 25m2, 4.Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie podbudowy 1644,0m2, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11W, gr. 4cm - 1644,00m2, - nawierzchnia ścieralna ciągu pieszo - rowerowego z mieszanki mineralno - asfaltowej AC5S - gr. 3cm 1644,00m2, - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm - 25,00m2, 5. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem trawą przy gr. humusu 10cm - 700m2, 6. Elementy ulic - krawężniki betonowe o wym. 15*22cm z wykonaniem ławy betonowej - 16mb, - obrzeża betonowe o wym. 30*8cm z wykonaniem ławy betonowej - 1277mb, - wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a nawierzchnią bitumiczną - 6mb, 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - montaż oznakowania pionowego - 3 szt., - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na słupkach z rur o średnicy 60 i 38mm w rozstawie 2,5m - 645mb, 8. Przebudowa przepustu - roboty ziemne - 10m3, - wykonanie fundamentu z pospółki - 6m3, - ułożenie rur dwuściennych karbowanych o śr. 400mm - 12mb, - wykonanie nasypów wraz z zagęszczeniem i pozyskaniem gruntu - 6m3, - wykonanie wylotu z bruku kamiennego nieregularnego na warstwie betonu gr. 10cm z wypełnieniem spoin betonem - 3m2, 9. Inne roboty- Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych o śr. 100mm na kablach, pod drogami i wjazdami - 7mb, - oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszenia skarp - 620mb, - oczyszczenie z namułu przepustów pod drogą i zjazdami - 32mb. W zakresie prac wykonawcy robót budowlanych do wykonania są także n/w czynności: -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci. -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową ELBI , 75-800 Koszalin , ul. 1-go Maja 12/20 - dostępnej na stronie: http://www.bip.starogardgd.ug.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/238823/ogloszenie_o_zamowieniu_dla_zadania_pn__budowa_sciezki_pieszo__r 3.2. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do: W ramach pełnionej funkcji Wykonawca zapewnia Zamawiającemu: a)Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b)Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminu realizacji przedmiotu umowy. c)Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót d) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie e)Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót wszystkich branż f)Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych g)Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót h)Uczestniczenia w spotkaniach koordynacyjnych robot. i)Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem i pozwoleniem na budowę j)Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) k)Uczestniczenia w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania l)Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy . m)Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT n)Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac o)Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nadzory - GL Grzegorz Leszman, ul. Reymonta 3, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.