eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Zakup średniego samochodu Pożarniczego dla OSP Żelechów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Żelechów: Zakup średniego samochodu Pożarniczego dla OSP Żelechów
Numer ogłoszenia: 224207 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Żelechów , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 025 7541189, fax. 025 7541144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.prv.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu Pożarniczego dla OSP Żelechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Żelechów Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, ważne na dzień składania ofert. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (7.000 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, (art.45 ust.6 ustawy). 3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46ust.1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.4 ustawy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia. - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które oferent spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty warunkujące udział w przetargu w żądanej kolejności: (dotyczy generalnego wykonawcy i członków konsorcjum): a)wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z. b)Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - dodatek nr 2 do s.i.w.z. d) Wykaz co najmniej trzech dostaw analogicznych z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będących przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg. dodatku nr 3 do s.i.w.z. e) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie wg. dodatku nr 4 do s.i.w.z. f) Zaświadczenia: z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek,datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) wykonawca dołączy charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz zdjęcia - przodu pojazdu, lewej i prawej strony, tyłu pojazdu oraz wnętrza. h)Dowód wniesienia wadium i)Podpisany wzór umowy (dodatek nr. 6 do s.i.w.z.) j) Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum (jeśli dotyczy). 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedna z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenia zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących Formularz Oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Żelechowie ul. Piłsudskiego 47 pok. nr 9. w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 830 - 1530..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów 1 piętro, sekretariat Urzedu Miasta i Gminy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.