eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa wyposażenia stażysty w ramach projektuCzas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Zamość: Dostawa wyposażenia stażysty w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego
Numer ogłoszenia: 224190 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192628 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Oskara Langego, ul. Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6384351, faks 84 6384351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stażysty w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik: logistyk, informatyk, ekonomista, cyfrowych procesów graficznych, usług fryzjerskich, obsługi turystycznej, hotelarstwa oraz fototechnik w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, z podziałem na niżej wskazane części: Część 1 zamówienia - dostawa laptopów, drukarek, tabletów, oprogramowania oraz ćwiczeniowych zestawów montażowych Część 2 zamówienia -dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie fototechnik; Część 3 zamówienia - dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik cyfrowych procesów graficznych; Część 4 zamówienia - dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik logistyk; Część 5 zamówienia - dostawa kas fiskalnych oraz terminala POS w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik hotelarstwa oraz obsługi turystycznej; Część 6 zamówienia - dostawa terminali POS w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik obsługi turystycznej; Część 7 zamówienia - dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik usług fryzjerskich; Część 8 zamówienia - dostawa wózka kelnerskiego oraz wózka hotelowej obsługi pięter w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik hotelarstwa; Część 9 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja I; Część 10 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja II; Część 11 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja III; Część 12 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik logistyk; Część 13 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik hotelarstwa; Część 14 zamówienia - dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik obsługi turystycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia załącznik nr 1.3 do siwz - dot. części 3 zamówienia załącznik nr 1.4 do siwz - dot. części 4 zamówienia załącznik nr 1.5 do siwz - dot. części 5 zamówienia załącznik nr 1.6 do siwz - dot. części 6 zamówienia załącznik nr 1.7 do siwz - dot. części 7 zamówienia załącznik nr 1.8 do siwz - dot. części 8 zamówienia załącznik nr 1.9 do siwz - dot. części 9 zamówienia załącznik nr 1.10 do siwz - dot. części 10 zamówienia załącznik nr 1.11 do siwz - dot. części 11 zamówienia załącznik nr 1.12 do siwz - dot. części 12 zamówienia załącznik nr 1.13 do siwz - dot. części 13 zamówienia załącznik nr 1.14 do siwz - dot. części 14 zamówienia W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie wyposażenie musi spełnić, a także wymagane ilości. Wszystkie poglądowe zdjęcia w nim zawarte mają charakter przykładowy. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, - Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia, -Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłoszenie wad lub usterek za pomocą Internetu, faksu lub telefonicznie, -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych, -Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego wyposażenia. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca realizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawionego wyposażenia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - załącznik nr 2.1 do siwz -dot. części 1-8; załącznik nr 2.2 do siwz -części 9-14. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części według powyższego podziału na części. W związku z tym, wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 8. Ilekroć w treści siwz, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Przez produkty równoważne dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się sprzęt/urządzenie/wyposazenie (produkt) o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych i określonych w specyfikacji technicznej (opisie przedmiotu zamówienia) zawartej w odpowiednim do danej części przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca urządzeń wymienionych w opisie. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W tym przypadku, gdy Wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wykazanie dowodu równoważności. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu należy złożyć wraz z ofertą specyfikację techniczną dla oferowanych rozwiązań (produktów) równoważnych odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. Wypełniając formularz oferty: w przypadku zaoferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego należy wpisać: TAK, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy wpisać nazwę. Za równoważne uznaje się oprogramowanie o cechach nie gorszych niż określone w SIWZ oraz spełniające wymagania techniczne (parametrach technicznych) i funkcjonalne minimum takie jak oprogramowanie wymienione przez Zamawiającego. Ponadto współpraca oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca wymienionych w opisie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu do oferty należy załączyć foldery, specyfikacje techniczne proponowanych programów lub inne dokumenty zawierające opisy techniczne i funkcjonalne. Wypełniając formularz oferty: w przypadku zaoferowania oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego należy wpisać: TAK, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy wpisać nazwę. Zamawiający przed wyborem najlepszej oferty ma prawo zażądać od Wykonawcy proponującego rozwiązanie równoważne, udostępnienia na jego koszt oferowanego przez niego oprogramowania do sprawdzenia, w celu potwierdzenia równoważności. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na minimalne okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, określony oddzielnie dla każdego wyposażenia w ramach poszczególnych części zamówienia. Wypełniając formularz oferty w przypadku zaoferowania minimalnego okresu wskazanego przez Zamawiającego należy wpisać: TAK, w przypadku zaoferowania okresu dłuższego należy wpisać okres udzielenia gwarancji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.74.50 - Tablety graficzne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.23.21.40 - Plotery 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 39.14.11.00 - Regały 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 39.71.22.00 - Urządzenia fryzjerskie 34.91.21.00 - Wózki popychane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa laptopów, drukarek, tabletów, oprogramowania oraz ćwiczeniowych zestawów montażowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vico D.Daniłowski, K.Zakrzewski spółka jawna, ul.Droga Męczenników Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172299,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 220662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250375,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie fototechnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HPFOTO Hubert Pszenniak, ul.Młodej Polski 26/17, 20-863 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52949,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66252,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73677,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik cyfrowych procesów graficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vivaro Paweł Truba, ul.Świderska 113c/73, 03-128 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106912,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa kas fiskalnych oraz terminala POS w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik hotelarstwa oraz obsługi turystycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompsoft Agnieszka Kaliniak, ul.Kiepury 11/10, 20-838 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6419,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7896,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik usług fryzjerskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Loka Artykuły Fryzjerskie Tomasz Waśkowicz, ul.Odlewnicza 14/45, 20-219 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21142,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34810,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Macrologic spółka akcyjna, ul.Kłopotowskiego 22, 03-717 Warszawa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4551,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikrobit sp. z o.o., ul.Zana 39, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania dotyczącego obsługi firm w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik ekonomista - wersja III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa BIT Sławomir Kupiec, ul.Poprzeczna 17/22, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207,87

  • Oferta z najniższą ceną: 207,87 / Oferta z najwyższą ceną: 207,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik logistyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa BIT Sławomir Kupiec,, ul.Poprzeczna 17/22, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207,87

  • Oferta z najniższą ceną: 207,87 / Oferta z najwyższą ceną: 207,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik hotelarstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompsoft Agnieszka Kaliniak, ul.Kiepury 11/10, 20-838 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Dostawa specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik obsługi turystycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Galactica Spółka jawna Raatz i wspólnicy, ul.Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.