eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego oraz aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Rzeszów: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego oraz aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 224160 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Dom Kultury, ul. Okrzei 7, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535257, fax 017 8535250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.rz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego oraz aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego obejmuje: dostawę i montaż sprzętu nagłaśniającego; wykonanie niezbędnych tras kablowych instalacji elektroakustycznych; dostawę i montaż systemu nagłośnienia widowni, wraz z ostatecznym strojeniem systemu; wykonanie pomiarów końcowych instalacji elektroakustycznych oraz systemu nagłośnienia widowni; montaż i uruchomienie systemu interkomu bezprzewodowego; przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu i poszczególnych urzadzeń; wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowe zestawienie sprzętu zawierać będzie załącznik do SIWZ. Część II zamówienia - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu oświetleniowego obejmuje: dostawę i montaż urządzeń oświetleniowych; wykonanie pomiarów końcowych instalacji elektrycznej; przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu oświetleniowego. Szczegółowe zestawienie urządzeń zawierać będzie załącznik do SIWZ. Część III zamówienia - Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej Dolby Digital EX obejmuje: dostawę i montaż sprzętu projekcyjnego w sali widowiskowo-kinowej WDK; dostawę sprzętu nagłaśniającego, montaż i uruchomienie oraz zestrojenie do systemu dźwięku przestrzennego zgodnego z formatem Dolby Digital Surround EX; przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej. Szczegółowe zestawienie urządzeń zawierać będzie załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 50.93.13.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.30.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Oryginalny kod CPV: 50.91.10.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 32.32.11.00 - Sprzęt filmowy Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.11.00 - Sprzęt filmowy Oryginalny kod CPV: 33.45.20.00 - Projektory filmowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.20.00 - Projektory filmowe Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla Części I w kwocie 5000.00 PLN dla Części II w kwocie 500.00 PLN dla Części III w kwocie 5000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część I zamówienia: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostawy sprzętu elektroakustycznego wraz z montażem i uruchomieniem w salach widowiskowych lub widowiskowo-kinowych lub koncertowych lub wykładowych o ilości miejsc nie mniejszej niż 250. 2) za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej jedną osobą z doświadczeniem zawodowym w wykonaniu do najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego w salach widowiskowych lub widowiskowo-kinowych lub koncertowych lub wykładowych, co najmniej jedną osobą posiadajacą wykształcenie specjalistyczne akustyka oraz co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje o których o których mowa w art. 54 ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (DZ.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zmianami) - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część II zamówienia. 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostawy sprzętu oświetleniowego wraz z montażem i uruchomieniem w salach widowiskowych lub widowiskowo-kinowych lub koncertowych lub wykładowych o ilości miejsc nie mniejszej niż 250, 2) dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu oświetleniowego w salach widowiskowych lub widowiskowo-kinowych lub koncertowych lub wykładowych o ilości miejsc nie mniejszej niż 250, co najmniej jedną osobą posiadajacą wykształcenie specjalistyczne elektryka, posiadającą uprawnienia SEP i aktualne świadectwo kwalifikacyjne D. - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część III zamówienia: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostawy aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej Dolby Digital XE wraz z montażem i uruchomieniem w salach widowiskowo-kinowych lub kinowych o ilości miejsc nie mniejszej niż 250. 2) za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostawę, montaż i uruchomienie aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej w salach widowiskowych lub widowiskowo-kinowych, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie specjalistyczne w zakresie elektroakustyki oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP i aktualne świadectwo kwalifikacyjne D. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część I zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 400000.00PLN - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część II zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50000.00 PLN - w przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część III zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 400000.00 PLN d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a - c. W przypadku np. konsorcjum lub spółek cywilnych żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z zastrzeżeniami określonymi w treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 4. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - w każdej z Części zamówienia - będzie większa niż 5, ocena spełniania tych warunków - w każdej z Części zamówienia - zostanie dokonana w sposób następujący: a) za każdą (ponad 2 wymagane) wykonaną należycie dostawę wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu określonego w pkt.b ppkt 1) - którą wykonawca wykaże w wykazie wykonanych dostaw i potwierdzi ich należyte wykonanie - wykonawca otrzyma 10 punktów, b) za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w najwyższej kwocie (wyrażonej w złotych oraz w groszach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) przedstawionych przez wykonawców w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wykonawca otrzyma maksymalną ilość 5 punktów, zaś pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą wg następującego wzoru: Kwota oceniana = Kwota najwyższa : Kwota oceniana x 5 pkt. Jeżeli informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej nie będzie zawierała precyzyjnej (w złotych oraz groszach) i jednoznacznej informacji o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej, wówczas wykonawca (lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którzy przedłożyli wskazany dokument otrzyma 0 punktów. Pięciu wykonawców - w każdej części zamówienia- którzy otrzymają największą ilość punktów zostanie zaproszonych do złożenia ofert. Wraz z zaproszeniem wykonawca otrzyma SIWZ. 5. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, powinien przedstawić następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzajaąe odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagania powyższe dotyczą wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zarówno na Część I zamówienia, jak i na Część II i Część III zamówienia W przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia wystarczy złożyć tylko jeden komplet wymaganych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, powinien przedstawić następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacje zawarte w wykazie powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku przez Wykonawcę, odnoszącego się odpowiednio do wymagania dla Części I zamówienia lub Części II zamówienia lub Części III zamówienia. W przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia, konieczne jest złożenie osobnych wykazów odpowiednio dla każdej części zamówienia. 2) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w powyższym wykazie wykonanych dostaw zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacje zawarte w wykazie powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku, odnoszącego się odpowiednio do wymagania dla Części I, Części II lub Części III zamówienia zarówno w zakresie doświadczenia, jak i wykształcenia jak i posiadania kwalifikacji o których mowa w art. 54 ust. 1 Prawa energetycznego. W przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia, konieczne jest złożenie osobnych wykazów odpowiednio dla każdej części zamówienia. 4) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj: dokumenty potwierdzajace, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia SEP i aktualne świadectwo kwalifikacyjne D. Dokumenty, o których mowa wyżej w ppkt 1) - 4) są zobowiązani złożyć wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zarówno na Część I zamówienia jak i na Część II lub Część III zamówienia. W przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć osobny komplet wyżej wymienionych dokumentów na Część I zamówienia, osobny komplet wyżej wymienionych dokumentów na Część II zamówienia, osobny komplet wyżej wymienionych dokumentów na Część III zamówienia. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien przedstawić następujące dokumenty: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wynosi: - dla Części I zamówienia - jest nie mniejsza niż 400000.00 PLN - dla Części II zamówienia - jest nie mniejsza niż 50000.00 PLN - dla Części III zamówienia - jest nie mniejsza niż 400000.00 PLN Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć osobną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dla każdej części zamówienia. Dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), 2), 3), 4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 2 i 3 mogą dotyczyć i zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub mogą dotyczyć i zostać złożone wspólnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wtedy: 1) Zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1), 2), 4) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1) ppkt a) i c) oraz w ust. 4 pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Dokument o którym mowa w ust. 4 pkt 1) ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w ust 4 pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie zawarte w ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Wszystkie wnioski, oświadczenia i dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w innym języku niż język polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Powyższe dokumenty Wykonawca winien złożyć wraz z: 1) wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego, 2) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca winien dołączyć do oferty: książki katalogowe w języku polskim oraz języku producenta, dla następującego sprzętu: wzmacniacze; konsolety; głośniki; mikrofony bezprzewodowe; procesory; korektory graficzne, projektory kinowe, aby wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dla pozostałych pozycji dostaw sprzętu należy dołączyć do oferty materiały producenta, foldery, opisy, katalogi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Parametry techniczne sprzętu - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamóweinia na stronie internetowej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Dom Kultury , ul. Okrzei 7, 35-959 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Dom Kultury, ul. Okrzei 7, 35-959 Rzeszów, pokój 204 - sekretariat (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przykładowy wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zamawiający podał na stronie internetowej www.wdk.rz.pl/bip

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektroakustycznego w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego; wykonanie niezbędnych tras kablowych instalacji elektroakustycznych; dostawa i montaż systemu nagłośnienia widowni wraz z ostatecznym strojeniem systemu; wykonanie pomiarów końcowych instalacji elektroakustycznych oraz systemu nagłośnienia widowni; montaż i uruchomienie systemu interkomu bezprzewodowego; przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu i poszczególnych urządzeń; wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowe zestawienie sprzętu zawierać będzie załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 50.93.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne sprzętu - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu oświetleniowego w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń oświetleniowych; wykonanie pomiarów końcowych instalacji elektrycznej; przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu oświetleniowego. Szczegółowe zestawienie urządzeń zawierać będzie załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 50.91.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne sprzętu - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej Dolby Digital EX w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu projekcyjnego w sali widowiskowo-kinowej WDK; dostawa sprzętu nagłaśniającego, montaż i uruchomienie oraz zestrojenie do systemu dźwięku przestrzennego zgodnego z formatem Dolby Digital Surround EX; przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi aparatury projekcyjnej i nagłośnieniowej. Szczegółowe zestawienie urządzeń zawierać będzie załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.11.00-0, 33.45.20.00-3, 32.34.20.00-2, 50.93.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. Parametry techniczne sprzętu - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.