Gdańsk: świadczenie usługi kurierskiej w związku z realizacją projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 224149 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi kurierskiej w związku z realizacją projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kurierskiej polegającej na odebraniu, przewiezienia i doręczenia przesyłki kurierskiej, o której mowa ust. 9 niniejszego ustępu zwanej dalej przesyłką. 2. Wykonawca w ramach usługi kurierskiej dokona odbioru przesyłki i listu przewozowego od osoby wyznaczonej przez Zamawiającego w dniu i w godzinie ustalonej miedzy Zamawiającym, a Wykonawcą z laboratorium Hydrauliki i Pneumatyki w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk, przewiezienia jej oraz dostarczenia przesyłki do siedziby Eurobusiness - Haller 40-833 Katowice, ul. Obroki 133 najpóźniej do dnia 06.11.2014 r. w godzinach ustalonych między Zamawiającym, a Wykonawcą. 3. Wykonawca w ramach usługi kurierskiej dokona następnie odbioru Przesyłki i listu przewozowego od osoby wyznaczonej przez Zamawiającego w dniu 20.11.2014 r. o godzinie ustalonej między Zamawiającym, a Wykonawcą z siedziby Eurobusiness - Haller; 40-833 Katowice, ul. Obroki 133, przewiezienia jej oraz dostarczenia do laboratorium Hydrauliki i Pneumatyki w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk w dniu i w godzinach ustalonych między Zamawiającym, a Wykonawcą. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy nić 48 godzi od daty wysłania zlecenia przez Zamawiającego. 5. Do czynności Wykonawcy należy w szczególności: a) odebranie Przesyłki od Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu i jednoczesne odebranie listu przewozowego od Zamawiającego, a także potwierdzenie czynności odbioru na liście przewozowym i wydanie Zamawiającemu kopi listu przewozowego; b) wykonanie czynności ładunkowych w sposób zapewniający przewóz Przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; c) sprawdzenie czy Przesyłka odpowiada oświadczeniom Zamawiającego zawartym w liście przewozowym, wynik sprawdzenia zamieszcza w liście przewozowym; d) przewóz Przesyłki w oznaczonym terminie; e) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o nadejściu Przesyłki; f) doręczenie Przesyłki w miejscu i terminie wskazanym w ust. 2 i 3 osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy Przesyłkę w stanie zdatnym do prawidłowego przewozu w terminach wskazanych w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu oraz złoży jednocześnie Wykonawcy na Przesyłkę towarową list przewozowy. 7. Wymiary Przesyłki kurierskiej: a) waga do 200 kg, b) wysokość 100 cm, c) długość 50 cm, d) szerokość 100 cm, 8. Przesyłka zostanie zrealizowana na palecie Zamawiającego. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie i odebranie Przesyłki w soboty i dni ustawowo wolne od pracy. 10. Przesyłka kurierska obejmuje przewiezienie eksponatów / prototypów Technologii oraz plansz i wszelkich innych niezbędnych urządzeń potrzebnych do prezentacji Technologii co zostanie szczegółowo wskazane w liście przewozowym. 11. Przedmiot umowy będzie realizowany w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika 2 do SIWZ. 3. Formularza rzeczowo-cenowego sporządzonego wg załącznika 4 do SIWZ. 4. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin realizacji przedmioru zamówienia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, 2) termin dostarczenie/odbioru Przesyłki kurierskiej będzie niemożliwy do zrealizowania w przypadkach uzasadnionym interesem Zamawiającego, lub przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia musi być powiązana z przyczyną jaka je spowoduje. 3) termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie niemożliwy do zrealizowania w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. 4) cena określona przez Wykonawcę w ofercie ulegnie obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje upust, o którym mowa w § 2 ust. 2 niniejszej Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska
Centrum Transferu Wiedzy i Technologii
ul. Traugutta 115A
80-226 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11. Przedmiot umowy będzie realizowany w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH ORAZ KURIERSKICH
- świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej
więcej: Usługi kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.