eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D±browa Górnicza › A. Nasze otoczenie B. Centrum Rozrywki dla Starszych i M³odszych C. Plac zabaw dla m³odzie¿y i doros³ych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposa¿enie placu zabaw dla dzieci

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-08-31

D±browa Górnicza: A. Nasze otoczenie B. Centrum Rozrywki dla Starszych i M³odszych C. Plac zabaw dla m³odzie¿y i doros³ych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposa¿enie placu zabaw dla dzieci
Numer og³oszenia: 224126 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina D±browa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 D±browa Górnicza, woj. ¶l±skie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: A. Nasze otoczenie B. Centrum Rozrywki dla Starszych i M³odszych C. Plac zabaw dla m³odzie¿y i doros³ych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposa¿enie placu zabaw dla dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z pó¼n. zm.) o warto¶ci zamówienia poni¿ej 5.186.000,00 EUR. I. Przedmiot zamówienia: Zadanie A Nasze otoczenie Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urz±dzeñ zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz 5 szt. ³awek i 3 szt. koszy na ¶mieci wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urz±dzeniami zabawowymi, zabudowie ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw. b) zabudowie dostarczonych podwójnych urz±dzeñ sportowych na pylonie do si³owni zewnêtrznej, regulaminu si³owni zewnêtrznej wraz z wykonaniem podbudowy z kostki betonowej pod urz±dzeniami sportowymi. c) zabudowie dostarczonej wiaty systemowej z profili zamkniêtych, ocynkowanych ogniowo do tymczasowego gromadzenia odpadów sta³ych na 6 kontenerów o pojemno¶ci 1100 l. na terenie przy Al. Zag³êbia D±browskiego 4. Zadanie B Centrum Rozrywki dla Starszych i M³odszych Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urz±dzeñ zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz 4 szt. ³awek i 2 szt. koszy na ¶mieci wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej pod urz±dzeniami zabawowymi, zabudowie ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw. b) zabudowie dostarczonych podwójnych urz±dzeñ sportowych na pylonie do si³owni zewnêtrznej, regulaminu si³owni zewnêtrznej oraz 4 szt. ³awek i 2 szt. koszy na ¶mieci wraz z wykonaniem podbudowy z kostki betonowej pod urz±dzeniami sportowymi na terenie przy ul. D±browskiego 34. Zadanie C Plac zabaw dla m³odzie¿y i doros³ych, czyli Street Workout i Parkour Park oraz doposa¿enie placu zabaw dla dzieci. Przedmiot zamówienia polega na zabudowie dostarczonych metalowych urz±dzeñ zabawowych oraz urz±dzenia do Street Workout i Parkour Park, na terenie Szko³y Podstawowej 35 przy ul. Uczniowskiej 24 wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (maty gumowe) pod urz±dzeniami zabawowymi i urz±dzeniem do Street Workout i Parkour Park. II. Wymagania ogólne dotycz±ce zadañ A - C 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urz±dzeñ zabawowych winny posiadaæ stosowne certyfikaty zgodno¶ci z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równowa¿nym uprawniaj±ce do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeñstwa na pojedyncze urz±dzenia zabawowe (z wyj±tkiem elementów nie podlegaj±cych certyfikacji: ³awki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia, kosze itp.) oraz w przypadku z³o¿onych zestawów zabawowych certyfikaty na ca³e modu³owe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 2. Nawierzchnia bezpieczna pod urz±dzeniami zabawowymi winna zostaæ wykonana zgodnie z norm± PN-EN 1177. 3. Regulamin placu zabaw i si³owni zewnêtrznej powinien okre¶laæ zasady u¿ytkowania placu zabaw si³owni zewnêtrznej wraz z informacj± o zarz±dcy placu i si³owni, natomiast na ka¿dym urz±dzeniu zabawowym i sportowym winna znajdowaæ siê tabliczka znamionowa zawieraj±ca informacjê o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z któr± wyprodukowano urz±dzenie oraz okre¶leniem przedzia³u wiekowego u¿ytkownika. 4. Poszczególne elementy urz±dzeñ zabawowych i sportowych powinny byæ wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pe³ne i wype³niaj±ce powinny byæ wykonane z p³yty polietylenowej HDPE. 5. Wszystkie urz±dzenia stanowi±ce przedmiot zamówienia musz± spe³niaæ wymogi bezpieczeñstwa i ergonomii oraz musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w przepisach BHP oraz pozosta³ych przepisach prawa. 6. Zamawiaj±cy wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z si³owni zewnêtrznej i placu zabaw. 7. Wszystkie urz±dzenia sportowe winny posiadaæ ograniczniki, które uniemo¿liwiaj± nadmierne wychylenie elementów wahaj±cych siê powy¿ej 50 stopni, co ma na celu zapobiegaæ niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadaj±ce w prasach w celu zredukowania si³y zderzenia elementów winny mieæ zastosowane amortyzatory. 8. Ka¿de urz±dzenie sportowe winno byæ urz±dzeniem modu³owym tj. pozwalaj±cym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do æwiczeñ po obu stronach pylona. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbêdnymi przepisami, obowi±zuj±cymi normami oraz zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej zapewniaj±c bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocze¶nie winien przestrzegaæ warunków umowy oraz odpowiada za jako¶æ zastosowanych materia³ów i wykonywanych robót i za ich zgodno¶æ z dokumentacj±. 10. Po zakoñczeniu prac Wykonawca winien uporz±dkowaæ teren i zutylizowaæ wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty nale¿y zrealizowaæ na podstawie ; - dokumentacji technicznej i przedmiarów robót - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa IV. Zamówienie musi byæ realizowane zgodnie z: Ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz.1409 z pó¼n. zm) Rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze¶nia 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z pó¼n. zm). V. Rozwi±zania równowa¿ne : a) Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia s± uzasadnione specyfikacj± przedmiotu zamówienia i maj± na celu wskazanie jedynie jako¶ci i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, które pozwala³yby opisaæ przedmiot zamówienia w tej czê¶ci w sposób jednoznaczny i wyczerpuj±cy. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty równowa¿ne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustaw±. b )W zwi±zku z tym : b.1.Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych - tj. o parametrach jako¶ciowych nie gorszych ni¿ okre¶lone w SIWZ - w odniesieniu do materia³ów i urz±dzeñ, których pochodzenie zosta³o okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ nazw± producenta. b.2. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ , ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci gwarantowaæ realizacjê robót w zgodzie z dokumentacja techniczn± oraz zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. VI. Gwarancja jako¶ci i rêkojmi za wady : V.1.Wykonawca udziela 36 miesiêcy gwarancji na wykonane roboty i zabudowane urz±dzenia licz±c od daty podpisania przez obie strony protoko³u odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowi±zuje siê usun±æ wynik³e wady nieodp³atnie w terminie do piêciu dni od daty zg³oszenia ich przez Zamawiaj±cego. V.2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rêkojmi na okres 36 miesiêczny licz±c od daty podpisania przez obie strony protoko³u odbioru wykonania przedmiotu umowy. VII. W przypadku zatrudnienia Wykonawcê personelu obcojêzycznego Wykonawca zapewni ci±g³± mo¿liwo¶æ porozumiewania siê personelu Zamawiaj±cego z personelem Wykonawcy w jêzyku polskim.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 37.53.52.00 - Wyposa¿enie placów zabaw 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium (dot. zad. A- C)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu wymagañ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - za³±cznik nr 2 do SIWZ (dot. zad. A- C)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³: - min. 1 robotê budowlan± o warto¶ci min. 60.000,00 z³ brutto obejmuj±c± swym zakresem dostawê i monta¿ urz±dzeñ zabawowych (dot. zad. A- C). Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwa lub wiêcej zadañ za spe³nienie warunku jw. uznana zostanie realizacja jednego zadania jw.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu wymagañ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - za³±cznik nr 2 do SIWZ (dot. zad. A- C)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane (dot. zad. A-C). Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwa lub wiêcej zadañ za spe³nienie warunku jw. uznane zostanie dysponowanie jedn± osob± posiadaj±c± wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu wymagañ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - za³±cznik nr 2 do SIWZ (dot. zad. A- C)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Obowi±zek wskazania przez Wykonawcê w wykazie oraz z³o¿enia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalaj±cych wykazaæ, i¿ Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w pkt. III.3.2. og³oszenia. W wykazie nie nale¿y podawaæ informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie - Zamawiaj±cy nie ocenia zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metoda uproszczon± , polegaj±c± na obliczeniu warto¶ci kosztorysowej robót objêtych przedmiarem jako sumy iloczynów ilo¶ci jednostek przedmiarowych robót i cen jednostkowych bez podatku od towarów i us³ug 3. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli zosta³o ustanowione b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przed³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej); 4. dowód oddania przez Podmiot niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca bêdzie polegaæ na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej mowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1.zmiany terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1.1. wyst±pienia si³y wy¿szej. Si³a wy¿sza oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Zamawiaj±cego, w tym takie, których Zamawiaj±cy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, wyst±pienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonywania, np. gradobicia, tr±by powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.1.2. konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami wystêpuj±cymi w zwi±zku z przed³u¿eniem tego terminu, 1.1.3. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczno¶æ dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia, 1.2.w pozosta³ym zakresie zmiany do umowy mog± dotyczyæ nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1.2.1.wyd³u¿enia terminu gwarancji w zwi±zku z zadeklarowaniem d³u¿szego terminu gwarancji przez producenta, 1.2.2. poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiana technologii, 1.2.3. aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny b±d¼ zmiany obowi±zuj±cych przepisów, 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, 1.2.5. zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeñ losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, utraty stanowiska z zastrze¿eniem równowa¿no¶ci uprawnieñ, 1.2.6. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem , ¿e nowy Podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca, 1.2.7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT: - w przypadku zwiêkszenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Warto¶æ wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowi±zywania umowy, - w przypadku zmniejszenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT, 2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany do umowy zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez obie strony. 3. Zmiana umowy powinna nast±piæ w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia oraz powinna zawieraæ uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotkniêta sankcj± niewa¿no¶ci, a wiêc nie wywo³uje skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w D±browie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydzia³ Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piêtro.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Urz±d Miejski w D±browie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: I. Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. II. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dot. zad. A- C) 1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w punkcie 8 SIWZ oraz z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ofercie musz± byæ z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez ka¿dego z nich lub przez pe³nomocnika w imieniu ka¿dego z nich. Dokument wymieniony w pkt. 9.3. SIWZ ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielnie. 3.Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt. 9.1.2, 9.1.3. SIWZ Wykonawcy sk³adaj± wspólnie. O¶wiadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. SIWZ, kosztorys ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.2. SIWZ winny byæ podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. O¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (za³±cznik nr 2 do SIWZ) sk³adaj± wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pe³nomocnik. 4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. III. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny brutto podanej w ofercie. IV. Uszczegó³owienie sekcji II.2 og³oszenia: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Termin wykonania zamówienia publicznego (dot. zad. A- C): 1. Termin rozpoczêcia wykonania przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy. 2. Termin zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy: wg. oferty (nie krócej ni¿ 35 dni i nie d³u¿ej ni¿ 50 dni od daty podpisania umowy dla wszystkich czê¶ci). Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. V. Uszczegó³owienie sekcji III.5 og³oszenia: Informacja o dokumentach potwierdzaj±cych, ¿e oferowane dostawy, us³ugi, roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom: za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: - aktualne certyfikaty zgodno¶ci z normami PN-EN 1176 lub dokumenty równowa¿ne, na pojedyncze urz±dzenia zabawowe (z wyj±tkiem elementów nie podlegaj±cych certyfikacji: ³awki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia, kosze itp.) oraz w przypadku z³o¿onych zestawów zabawowych certyfikaty na ca³e modu³owe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji, zgodnie z wyszczególnieniem w dokumentacji technicznej - za³±cznik nr 8 do SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.