eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Milanówek: Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP
Numer ogłoszenia: 224117 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP w skład której wchodzą: - Dostawa i instalacja przełączników sieciowych grup roboczych, - Dostawa i instalacja modułów typu GBIC do przełączników, - Dostawa, instalacja i konfiguracja bramek VoIP w budynkach Urzędu Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 Instalacje urządzeń należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Milanówek w budynkach Urzędu Miasta przy ul Kościuszki i ul. Spacerowej. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz dokonania wszelkich niezbędnych pomiarów w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób i sprawdzeń instalacji teletechnicznych na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt o parametrach określonych przez Zamawiającego lub równoważny z zachowaniem wymagań Zamawiającego. Zdefiniowano wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę równoważnej lub lepszej funkcjonalności i wydajności. Do oferty należy załączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie CE zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star. Wymieniony powyżej sprzęt Wykonawca dostarczy i zainstaluje na własny koszt we wskazanych miejscach w siedzibie Zamawiającego w Milanówku ul. Kościuszki 45 i w siedzibie Urzędu przy ul. Spacerowej w Milanówku. Wykonawca odpowiada za dostarczony sprzęt w czasie transportu i instalacji i w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Zainstalowany sprzęt zostanie komisyjnie przyjęty przez Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo- ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38500.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANCOM Aneta Boniecka, ul. Sadowa 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 38500.00 oferta z najwyższą ceną: 40518.03
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.