Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Milanówek: Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP
Numer ogłoszenia: 224117 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń sieciowych i bramek VoIP w skład której wchodzą: - Dostawa i instalacja przełączników sieciowych grup roboczych, - Dostawa i instalacja modułów typu GBIC do przełączników, - Dostawa, instalacja i konfiguracja bramek VoIP w budynkach Urzędu Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 Instalacje urządzeń należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Milanówek w budynkach Urzędu Miasta przy ul Kościuszki i ul. Spacerowej. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz dokonania wszelkich niezbędnych pomiarów w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób i sprawdzeń instalacji teletechnicznych na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt o parametrach określonych przez Zamawiającego lub równoważny z zachowaniem wymagań Zamawiającego. Zdefiniowano wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę równoważnej lub lepszej funkcjonalności i wydajności. Do oferty należy załączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie CE zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star. Wymieniony powyżej sprzęt Wykonawca dostarczy i zainstaluje na własny koszt we wskazanych miejscach w siedzibie Zamawiającego w Milanówku ul. Kościuszki 45 i w siedzibie Urzędu przy ul. Spacerowej w Milanówku. Wykonawca odpowiada za dostarczony sprzęt w czasie transportu i instalacji i w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Zainstalowany sprzęt zostanie komisyjnie przyjęty przez Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo- ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38500.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANCOM Aneta Boniecka, ul. Sadowa 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38500.00
- Oferta z najniższą ceną: 38500.00 oferta z najwyższą ceną: 40518.03
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 130.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy redundantnego systemu bezpieczeństwa firewall NGFW na potrzeby Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa przełączników sieciowych do budowy sieci w budynku Rektoratu, znak sprawy AEZ/S-062/2024
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.