To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Sztum: Budowa parkingu na dz. Nr 215/6 w Koniecwałdzie.
Numer ogłoszenia: 224096 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180976 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 55 6406303, faks 55 6406300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu na dz. Nr 215/6 w Koniecwałdzie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu na działce nr 215/6 w Koniecwałdzie poprzez budowę ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych wraz z infrastrukturą techniczną. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie programu planowanych badań archeologicznych i sposobu ich prowadzenia w stanowisku archeologicznym włączonym do wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru Koniecwałd i Kępina (Uchwała nr XX/60/2007 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 26 czerwca 2007r.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987 ze zm.), zw. dalej Rozporządzeniem, 2) przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych objętych przedmiotem zamówienia, 3) złożenie wniosku wraz z kompletem niezbędnych dokumentów, w siedzibie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 4) uzyskanie pozwolenia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac archeologicznych, 5) wykonanie archeologicznych badań ratowniczych wraz ze sporządzeniem dokumentacji archeologiczno - konserwatorskiej przez osobę uprawnioną w zakresie niezbędnym dla umożliwienia rozpoczęcia realizacji robót budowlanych na terenie objętym strefą konserwatorską: wykonanie prac ziemnych, bieżące śledzenie i dokumentowanie opisowe, rysunkowe oraz fotograficzne profili wykopów, a także zbieranie archeologicznego materiału ruchomego z wykopów, w przypadku stwierdzenia występowania na obszarze prac badawczych zabytków archeologicznych - wykonanie wszelkich czynności wymaganych przepisami o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami. 6) zabezpieczenie terenu prac archeologicznych w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 129, poz. 844, z późn. zm.), oraz przepisami Prawa Budowlanego, 7) ziemię z wykopów należy składować w pobliżu terenu wskazanego do badań, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 8) uporządkowanie terenu badań po zakończeniu prac badawczych w sposób nie powodujący zniszczenia pozostawionych tamże zabytków archeologicznych, 9) magazynowanie, konserwację i dozór pozyskanych dóbr kultury i przekazanie ich, zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do wskazanych zbiorów muzealnych, 10) uzyskanie od PWKZ potwierdzenia zakończenia i odbioru końcowego prac objętych umową, 11) sporządzenia sprawozdania z wykonanych badań archeologicznych, stwierdzającego m.in. możliwość rozpoczęcia przez Zamawiającego prac budowlanych przy realizacji planowanej inwestycji, przekazanie sprawozdania PWKZ i Zamawiającemu, 12) opracowanie wyników przeprowadzonych badań archeologicznych, zgodnie ze standardami określonymi w Rozporządzeniu, przekazanie dokumentacji PWKZ i Zamawiającemu. 13) roboty przygotowawcze; 14) budowę zbiornika infiltracyjnego - odparowującego wraz z ogrodzeniem; 15) budowę kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do zbiornika infiltracyjnego - odparowującego; 16) budowę ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych; 17) wykonanie oświetlenia drogowego; 18) wykonanie elementów małej architektury i zieleni; 19) wykonanie docelowej organizacji ruchu; 20) posianie trawy w miejscach niezagospodarowanych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez: Biuro Projektów Drogowych Patryk Schultz z Grudziądza oraz projektem umowy i SIWZ, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę i jest w trakcie jego uzyskania. Materiał rozbiórkowy po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca załaduje i odtransportuje na składowisko Wykonawcy zgodnie z zapisami STWiORB. Humus zostanie zdjęty osobno i shałdowany na terenie budowy. Część humusu Wykonawca rozplantuje w miejscu, pozostałą część zagospodaruje we własnym zakresie. Zamawiający informuje, że przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarami, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co, do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
EL-DRO PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ELEKTRYCZNYCH I DROGOWYCH SP. Z O.O.
- EL - DRO Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Drogowych Sp. z o. o., ul. Dębowa 36, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1635572,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 977423,94
Oferta z najniższą ceną: 977423,94 / Oferta z najwyższą ceną: 1235000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
- Budowa drogi pożarowej wraz z budową murów oporowych, schodów zewnętrznych, placu manewrowego wraz z miejscami postojowymi w Zbrosławicach przy ul. Batorego 8,
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie przestrzenno - funkcjonalne miejscowości Gnojno m. in. nowo powstałego osiedla"
- Modernizacja oświetlenia składnicy w Lublińcu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.