eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Brzeziu w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Brześć Kujawski: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Brzeziu w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 224051 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214045 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Pl. Wł. Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316313, faks 054 2316313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Brzeziu w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie jest realizowane w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa do Szkoły Podstawowej w Brzeziu pomocy dydaktycznych wraz z ich montażem, instalacją i szkoleniem w zakresie uruchomienia i wdrożenia oprogramowania w ramach realizacji projektu. W ramach realizacji zadania Zamawiający wymaga dostawy następującego wyposażenia: 1. Tablica interaktywna z systemem mocowania - 3 szt. 2. Uniwersalna podstawa jezdna do tablicy interaktywnej z wysięgnikiem i regulacją wysokości - 3 szt. 3. Projektor krótkoogniskowy - 3 szt. 4. Głośniki - 3 kpl. 5. Notebook dla nauczyciela - 3 szt. 6. Tablet dla ucznia - 19 szt. 7. Komputer przenośny dla ucznia - 15 szt. 8. Szafka na 20 komputerów z funkcją ładowania baterii, do przechowywania i bezpiecznego przenoszenia między salami lekcyjnymi przenośnych komputerów - 2 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne (druk, skanowanie, ksero, faks) - 1 szt. 10. Multimedialne materiały na tablicę interaktywną i projektor - matematyka dla klasy 4-6 - 1 szt. 11. Multimedialne materiały na tablicę interaktywną i projektor - przyroda dla klasy 4-6 - 1 szt. 12. Pakiet przedmiotowy z języka polskiego dla szkoły podstawowej klasy 4-6 - 1 szt. 13. Oprogramowanie edukacyjne KLASA 4 - pakiet klasowy 4 przedmioty (matematyka, j. polski, przyroda, historia) - 1 szt. 14. Oprogramowanie edukacyjne KLASA 5 - pakiet klasowy 4 przedmioty (matematyka, j. polski, przyroda, historia) - 1 szt. 15. Oprogramowanie edukacyjne KLASA 6 - pakiet klasowy 4 przedmioty (matematyka, j. polski, przyroda, historia) - 1 szt. Zamawiający wymaga: a) instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania; b) szkolenia/warsztatów z obsługi sprzętu; c) by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć jednego dnia roboczego, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, lub e-mail; d) w przypadku Sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. c) czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy Sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Dostarczony sprzęt musi być wyprodukowany w 2012 roku oraz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Do oferty należy dołączyć opis dla wszystkich oferowanych urządzeń, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego (Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw.) Każdy opis musi być oznaczony numerem urządzenia, którego dotyczy. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadają deklaracje CE, b) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, f) posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i projektora - nie krótszy niż 5 lat. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTUS Sławomir Walczak, Andrzej Piwoński, ul. Promienna 5B, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70647,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81669,54

  • Oferta z najniższą ceną: 81669,54 / Oferta z najwyższą ceną: 81669,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.