eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Wrocław: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania
Numer ogłoszenia: 224051 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt 3 SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 2.1 posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt 3. 2.2 posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 3 (trzech) usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia z jednoczesnym podaniem ich rocznej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. b) dysponuje urządzeniami przy pomocy których będą wykonywane prace polegające na mechanicznym doczyszczaniu terakoty, wykładzin PCV oraz wykładzin dywanowych. c) przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7) 2.3 znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. art. 22 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi będące przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie OC będzie obowiązywało przez cały okres trwania umowy. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia - i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 4 uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (treść oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. - zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155) tj.: Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania. Dokument taki winien być aktualny na dzień podpisania umowy oraz obowiązywać przez cały okres trwania umowy. f) wykaz usług (załącznik Nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich rocznej wartości (brutto w złotych) oraz daty i miejsca wykonania (patrz pkt 2.2 SIWZ oraz uwagi zamieszczone w formularzu). g) dokumenty potwierdzające, że zamówienie/a wykazane w formularzu wykaz wykonanych usług zostały wykonane należycie. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie zamówienia wykonane należycie, tj. takie, dla których załączono dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (patrz pkt 2 SIWZ). h) wykaz osób (załącznik Nr 6 do SIWZ), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Joannitów 6 50-525 Wrocław Budynek B, pok. 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Joannitów 6 50-525 Wrocław Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 oraz Dawida 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 oraz Dawida 2 Powierzchnia użytkowa budynków: 3751 m2 Tereny zielone, parkingi, drogi dojazdowe, chodniki: 5676 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania w obiecie DOW NFZ w Jelenie Górze Powierzchnia użytkowa budynków: 652,11 m2 Tereny zielone, parkingi, drogi dojazdowe, chodniki: 149 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania w obiekcie DOW NFZ w Legnicy Powierzchnia użytkowa budynków: 1520 m2 Tereny zielone, parkingi, drogi dojazdowe, chodniki: 275 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów oraz usług odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania biur w pomieszczeniach DOW NFZ w Wałbrzychu. Powierzchnia uzytkowa: 246,55 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.