eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku - roboty uzupełniające.



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Rawicz: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku - roboty uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 224011 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku - roboty uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie cząstkowych remontów nawierzchni jezdni i chodników po wykonaniu wcześniejszych prac naprawczych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych użytkowanych przez ZWiK w Rawiczu. 2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. Z uwagi na charakter robót ( awaryjne naprawy dróg i chodników ), prace wykazane w przedmiarze ZAMAWIAJĄCY określił na powierzchniach o wielkościach wcześniej naprawianych. 3. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym ( pisemnym lub telefonicznym ) zlecaniu i odwrotnym wykonywaniu określonych robót. 4. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) protokołem konieczniści z dnia 19/10/2012 roku 2) kosztorysem ofertowym Wykonawcy z dnia 19/01/2012 roku, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty w/w stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr DT/362-5/12, 3) Kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Roboty nie przewidziane w przedmiarze lecz konieczne i niezbędne do wykonania w ramach awaryjnej naprawy dróg, będą zlecane i regulowane w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez WYKONAWCĘ w ofercie ( roboczogodzina, wskaźniki kosztów pośrednich, zysk, ceny materiału i sprzętu itp ). 8. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych do rozliczeń zastosowane zostaną pozycje z katalogów oraz kalkulacji własnych i średnie ceny obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym wydawnictw zajmujących się publikacją cen jednostkowych materiału i sprzętu ( PROMOCJA, ORGBUD ). 9. W przypadku braku cen w wyżej wymienionych publikacjach w rozliczeniach należy zastosować ceny rynkowe obowiązujące w okresie rozliczeniowym np. załączając do kosztorysu kopię dowodu zakupu materiałów. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. 11. Wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. WYKONAWCA przy realizacji robót budowlanych zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92 poz. 881 ). 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenia prowadzonych prac i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) organizacji i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac oraz zaplecza, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) utrzymania miejsc prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie itp.), 7) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz poniesienia kosztów z tym związanych, 9) po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w ramach awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia podstawowego przeprowadzonego w ramach przetargu nieograniczonego ogłoszonego w biuletynie zamówień publicznych 6449-2012 w dniu 09-01-2012 roku, w wyniku którego Zamawiający zawarł umowę nr DT/362-5/12, były roboty budowlane związane z odtworzeniem dróg i chodników po awariacj wodociągowo-kanalizacjynych w 2012 roku. W trakcie robót Zamawiający wykorzystał środki finansiwe przewidziane umową na raealizację napraw cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników. Przyczyną szybszego wykorzystania środków w ramach umowy nr DT/362-5/12, było wystąpienie większej ilości awarii wodociągowo-kanalizacyjnych. Biorąc pod uwagę powyższe oraz konieczność bieżącego oraz ciągłego wykonywania napraw dróg, zaszła konieczność wykonania robót uzupełniających do umowy, które Zamawiający przewidział w prowadzonych wcześniej postępowaniu przetargowym. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało przy zachowaniu przesłanek wynikajacych z art. 67 ust. 1 pkt 6 tj. udzielone zostało dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiace nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.