eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa stacjonarnego systemu elektroświetlnego lotniska Oksywie na części wojskowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Gdańsk: Budowa stacjonarnego systemu elektroświetlnego lotniska Oksywie na części wojskowej.
Numer ogłoszenia: 223985 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157269 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 348 3403, faks 58 3483404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacjonarnego systemu elektroświetlnego lotniska Oksywie na części wojskowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa systemu elektroświetlnego CALVERT na lotnisku Gdynia Oksywie w ramach zadania 52675 -Budowa stacjonarnego systemu elektroświetlnego na lotnisku Gdynia Oksywie na części wojskowej- w następującym zakresie: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej systemu elektroświetlnego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z obsługą geodezyjną: A. Budowę systemu elektroświetlnego DS.-1. B. Wyznaczenie i wykonanie oświetlenia i oznakowania punktów przyziemienia HELIPAD, oznaczonych jako H-1, H-6, H-2 i H-3. C. Wykonanie sygnalizacji świetlnej zezwalająco- zabraniającej przed wjazdem na DS.-1 - sterowanej przez kontrolera lotniska - dla pojazdów samochodowych oraz poprawy bezpieczeństwa naziemnego ruchu statków powietrznych pomiędzy DK B1 a DK A. D. Wykonanie linii kablowych sterująco-sygnalizacyjnych wraz z uruchomieniem sterowania urządzeniami hamującymi ATU 2 M do budynku portu lotniczego (TWR). E. Wyznaczenie stanowisk postojowych dla śmigłowców i samolotów APRON-1 wraz z ich oświetleniem płaskim strumieniem świetlnym z niskich opraw świetlnych, zapewniających bezpieczny ruch statków powietrznych na APRON- 1 z opcją indywidualnego sterowania oświetleniem wybranych przez kontrolera lot-niska stanowisk na APRON-1. F. Rozbiórkę obwałowań ziemnych przy APRON-1. G. Demontaż słupów oświetleniowych przy APRON-1. H. Naprawę płyt przykrywających kanał paliwowy na APRON-1. 3) Przeprowadzenie rozruchu systemu elektroświetlnego wraz z przeszkoleniem obsługi. 4) Przekazanie wykonanego systemu do użytkowania. 5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. I. Wykonanie dokumentacji projektowej systemu elektroświetlnego CALVERT w oparciu o zatwierdzony Program Inwestycji oraz Program Funkcjonalno- Użytkowy w poniższym zakresie: 1) Pozyskanie i aktualizacja mapy do celów projektowych od Zarządcy-RZI Gdynia(przy aktualizacji mapy wystąpi konieczność pracy na materiałach o klauzuli ZASTRZEŻONE) ; 2) Wykonanie projektu budowlanego- w formie wydruku 5 egz. oraz w wersji elektronicznej - 1 CD ( plik w formacie PDF); 3) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego w formie wydruku w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD (plik w formacie PDF) w 1 egz. 4) Wykonanie projektów wykonawczych branżowych w formie wydruku - 5 egz.; 5) Wykonanie projektów wykonawczych branżowych w wersji elektronicznej - 1 CD (plik w formacie PDF); 6) Sporządzenie wykazu robót do wykonania - w formie wydruku w 3 egz. oraz w formie elektronicznej - 1 CD (plik w formacie PDF); 7) Sporządzenie wykazu rzeczowo-kosztowego materiałów i urządzeń (z podziałem na elementy zgodne z harmonogramem rzeczowo-finansowym) - w formie wydruku w 3 egz. oraz w formie elektronicznej - 1 CD (plik w formacie PDF); 8) Opracowanie ZKZ wraz z analizą porównawczą wskaźników jednostkowych kosztów na podstawie ZKZ w 3 egz. w formie wydruku oraz w wersji elektronicznej na CD (plik w formacie PDF) w 1 egz.; 9) Sporządzenie wykazu obiektów stanowiących środki trwałe, tworzących efekty inwestycyjne zadania w 1 egz. w formie wydruku; 10) Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w formie wydruku oraz elektronicznej na CD (plik w formacie PDF) - po 2 egz.; 11) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w formie wydruku - 1 egz.; 12) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę. 13) Sporządzenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego; 14) Opracowanie instrukcji rozruchu i obsługi, przeprowadzenie rozruchu oraz szkolenia obsługi; 15) Uzyskanie uzgodnień dokumentacji z: - Użytkownikiem - JW. 4651; - Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Gdyni; - Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW; - Zarządem Planowania Obronnego Rozwoju N-5 Sztabu Marynarki Wojennej RP; - Portem Lotniczym Gdynia- Kosakowo Sp. z o.o. w zakresie projektu oznakowania poziomego TWY A i TWY F na części współużytkowanej; - Zamawiającym - 17 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Gdańsku. Po opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej systemu elektroświetlnego w zakresie zgodnym z Programem Inwestycji, programem funkcjonalnoużytkowym i SIWZ oraz po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, Komisja powołana przez Zamawiającego dokona jej odbioru. Prace Komisji zakończone zostaną protokołem, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Szefa 17 TOL. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE WYKONANIA DOKUMENTACJI 1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać sprawy związane z realizacją dokumentacji projektowej z Zamawiającym. 2. W procesie projektowania należy uwzględnić zasady oznakowania lotnisk zawarte w ANEKSIE 14 ICAO - Tom I Konwencji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) i przepisach i przepisach techniczno-budowlanych dla lotnisk cywilnych, zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 31 sierpnia 1998 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 859). 3. Zamawiający informuje, że do SIWZ nie zostały dołączone rysunki i szkice z PI oraz POU dot. realizacji zamówienia (spis rysunków i szkiców znajduje się w rozdziale 32 SIWZ), które są w posiadaniu Zamawiającego i będą udostępnione do wglądu po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Inwestora: - p. Mirosław JUŹWIAK - tel. (58) 348 34 10 w godzinach 8:00 ÷ 14 :30. - p. Jerzy RUHNKE - tel. (58) 348 34 16 w godzinach 8:00 ÷ 14:30. 4. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej należy uzyskać informacje w zakresie istniejącej infrastruktury i możliwości wkomponowania projektowanych urządzeń do obiektów istniejących. 5. Przyjęte przez Wykonawcę materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych . 6. W przypadku konieczności sporządzenia dokumentacji fotograficznej, Wykonawca występu-je o zgodę do Użytkownika. 7. Na etapie wstępnym projektu budowlanego, na niejawnej mapie dla celów projektowych, Wykonawca uzgodni lokalizację sieci teletechnicznej, teleinformatycznej i energetycznej z gestorami tych sieci, na podstawie uzgodnień skoryguje programowaną lokalizację tras kablowych i przepustów. Zabezpieczenie kolizji z sieciami teletechnicznymi, teleinformatycznymi, energetycznymi i innymi Wykonawca uzgodni z gestorami tych sieci. System zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego winien być szczególnie wyeksponowany w STWiOR. 8. Na etapie projektu budowlanego należy opracować koncepcję wykorzystania stacji transformatorowej St-8 wraz z adaptacją stacji do zainstalowania regulatorów stałoprądowych CCR i rozdzielni NN do ich zasilania i sterowania. Należy również zaprojektować modernizację istniejącego zasilania awaryjnego, w tym wymiany istniejących zespołów prądotwórczych WOLA wraz z rozdzielnią NN na nowe, spełniające warunki automatycznego włączenia się do systemu elektroenergetycznego lotniska w czasie do 15 sek. poprzez układ SZR (Samoczynnego Załączania Rezerwy). 9. Rodzaje robót i ilości zawarte w PI oraz POU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. 10. Klauzule tajności opracowywanej dokumentacji zostaną ustalone z Zamawiającym i Zarządcą -RZI Gdynia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 11. W trakcie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zorganizuje 2 narady techniczne oraz co 2 miesiące złoży Zamawiającemu pisemne sprawozdanie z przebiegu realizacji prac projektowych. Narady techniczne organizowane będą na terenie obiektu lub w siedzibie Zamawiającego - 17 TOL w Gdańsku, zgodnie z decyzją Zamawiającego. Każda zorganizowana narada techniczna musi odbywać się z udziałem Zamawiającego. 12. Przed opracowaniem mapy do celów projektowych Wykonawca zgłosi te prace w RZI Gdynia oraz uzyska szczegółowe warunki techniczne wykonania robót geodezyjnych. W ramach tego elementu zamówienia należy zaktualizować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w oparciu o materiały uzyskane od zarządcy terenu z dostosowaniem do klauzuli ZASTRZEŻONE. Pomiary terenowe realizować z wykorzystaniem istniejącej osnowy poziomej III klasy metodą GPS. Należy sporządzić po 1 egzemplarzu operatów technicznych z pomiaru osnowy (uzupełniającego) oraz przekazać dokumentację pomiarową i mapy w formie numerycznej i na materiale przeźroczystym do zasobu ODBW Zarządcy. 13. Zadanie będzie realizowane na czynnym obiekcie zlokalizowanym na terenie zamkniętym. 14. Opracowana dokumentacja powinna być trwale oprawiona oraz posiadać ponumerowane strony. II. Wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z obsługą geodezyjną , rozruchem systemu elektroświetlnego z przeszkoleniem obsługi, przekazaniem systemu do użytkowania oraz opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Na podstawie opracowanej i przyjętej do realizacji dokumentacji projektowej należy wykonać roboty budowlanymontażowe systemu elektroświetlnego CALVERT obejmujące: A. Budowę systemu elektroświetlnego DS.-1 składającego się z: A.1. światła podejścia (wzór uproszczony) dla kierunku lądowania 26; A.2. świetlny wskaźnik ścieżki zniżania PAPI dla kierunku 26; A.3. oświetlenia krawędzi drogi startowej; A.4. oświetlenia progów; A.5. światła końca drogi startowej; A.6. światła dróg kołowania; A.7. sterowania systemem z TWR i stanowiska technicznego wraz z monitoringiem. B. Wyznaczenie i wykonanie oświetlenia i oznakowania punktów przyziemienia HELIPAD, oznaczonych jako H-1, H-6, H-2 i H-3. C. Wykonanie sygnalizacji świetlnej zezwalająco- zabraniającej przed wjazdem na DS.-1 - sterowanej przez kontrolera lotniska - dla pojazdów samochodowych oraz poprawy bezpieczeństwa naziemnego ruchu statków powietrznych pomiędzy DK B1 a DK A. Ze względu na możliwość jednoczesnego ruchu pojazdów samochodowych i statków powietrznych w obrębie DK B1 i DK A nie stosuje się świateł ochronnych DS.-1 ponieważ nie byłyby one jednoznaczne dla ruchu samolotowego. Sygnalizatory ZZ11 i ZZ12 chronią obszar APRON-1 w czasie wykonania operacji lotniczych na APRON-1, natomiast sygnalizator ZZ9 daje możliwość ucieczki pojazdu samochodowego na drogę do domku pilota w przypadku kołowania statku powietrznego po DK B1 do DK A. Poprzeczka zatrzymania dla statków powietrznych realizowana jest jako normatywne oznakowanie poziome i pionowe. D. Wykonanie linii kablowych sterująco-sygnalizacyjnych wraz z uruchomieniem sterowania urządzeniami hamującymi ATU2 M do budynku portu lotniczego (TWR). E. Wyznaczenie stanowisk postojowych dla śmigłowców i samolotów APRON-1 wraz z ich oświetleniem płaskim strumieniem świetlnym z niskich opraw świetlnych, zapewniających bezpieczny ruch statków powietrznych na APRON- 1 z opcją indywidualnego sterowania oświetleniem wybranych przez kontrolera lotniska stanowisk na APRON-1. F. Rozbiórkę obwałowań ziemnych przy APRON-1. G. Demontaż słupów oświetleniowych przy APRON-1. H. Naprawę płyt przykrywających kanał paliwowy na APRON-1. Poza w/w zakresem Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przekazanie systemu do użytkowania. 2) Przeprowadzenia szkolenia dla wytypowanego przez użytkownika personelu w zakresie obsługi i serwisowania komponentów systemu wraz z przekazaniem materiałów szkoleniowych określających warunki i parametry regulacyjne dla użytkownika w okresie gwarancji oraz pogwarancyjnym. 3) Opracowania dokumentacji powykonawczej, instrukcji kontrolera lotniska. 4) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w formie wydruku 3 egz.). Po opracowaniu w/w inwentaryzacji należy przekazać: - 1 egz. - RZI Gdynia wraz z operatem pomiarowym. - 2 egz. Zamawiającemu tzn. 17 Terenowemu Oddziałowi Lotniskowemu w Gdańsku z Potwierdzeniem Zarządcy o przejęciu do zasobu i aktualizacji mapy u Zarządcy. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI ROBÓT: 1. Rozpoczęcie prac budowlanych po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie odebranej przez komisję KOPIiR dokumentacji projektowej. 2. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni stałą obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę oraz zgłosi rozpoczęcie prac geodezyjnych Zarządcy RZI Gdynia. 3. Zadanie będzie realizowane na terenie zamkniętym czynnego obiektu, w związku z czym podczas realizacji robót mogą wystąpić utrudnienia lub przerwy w ciągłości wykonywanych prac. Roboty budowlane mogące utrudniać funkcjonowanie lotniska należy każdorazowo uzgodnić z DKL lub upoważnionym przedstawicielem Użytkownika. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy oraz zestawienie materiałów i urządzeń z podziałem na elementy zgodne z harmonogramem stanowić będzie podstawę do rozliczeń częściowo zrealizowanych robót budowlanych i ewentualnych dostaw materiałów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i ochrony terenu objętego realizacją zamówienia. Wszelkie koszty związane z niniejszym punktem ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca w czasie realizacji robót będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwał i składował w wyznaczonych miejscach zbędne materiały, odpady i śmieci. Pozyskany z demontażu złom oraz elementy stalowe należy protokolarnie przekazać Administratorowi obiektu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórki i demontażu należy utylizować zgodnie z przepisami. Za utylizację odpadów odpowiedzialny jest Wykonawca. Oceny kwalifikacji materiałów dokonywać będzie komisja, w skład której wchodzić będą: przedstawiciele użytkownika obiektu, inspektor nadzoru inwestorskiego i przedstawiciele Wykonawcy. Wy-wóz składowanych odpadów oraz ich utylizację Wykonawca zobowiązany jest prze-prowadzić zgodnie z ustawą z dn. 27.04.2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), a powyższe czynności udokumentuje przedstawiając kartę przyjęcia oraz utylizacji. 7. W czasie wykonywania prac zabrania się do wnoszenia i używania na terenie kompleksu telefonów komórkowych oraz wszelkich urządzeń służących do rejestracji dźwięku i obrazu. 8. Wstęp na teren kompleksu realizowany będzie na podstawie ważnych przepustek okresowych wydanych przez użytkownika terenu(Wykonawca sam wystąpi o wyda-nie przepustek do Użytkownika terenu oraz powiadomi o tym fakcie Zamawiające-go). 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych uzgodnić z odpowiednimi służbami (KOL, łączności i ubezpieczenia lotów UL) przebieg tras kablowych w rejonie wykonywanych robót. 10. Do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie i odbioru końcowego Wykonawca odpowiedzialny będzie za ochronę przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozytywne opinie organów wymienionych w art. 56 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. 2010r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. W przypadku wystąpienia trudności proceduralnych niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający włączy się w procedury uzyskania po-zwolenia na użytkowanie. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszystkich formalności (zgłoszeń, pozwoleń) niezbędnych do użytkowania systemu elektroświetlnego CALVERT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELBUD S.A., ul. Krauthofera 23, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8573000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4819890,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4819890,30 / Oferta z najwyższą ceną: 10233600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.